20/2 Chelsea - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er den hvor vi har kunne spille med mest kontrol så det passer mig fint. Lad os få holdt dem på egen bane så vi ikke kommer ud i for mange løbedueller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14992
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1682 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Fuck! 50 tv kanaler her i Østrig og ingen viser kampen. Tak til Bayern :mad: :mad: .... og vi har ikke pc med så ingen stream, ingenting..... godnat og sov godt
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Nej men meget bevægelse. Og 4 i forsvaret.
Hvor ser du 4? De har AC, Azpi og Rüdiger med. De spiller med tre i bagkæden.

Lidt overrasket over, at de ikke stiller op med en decideret angriber, men de er møgbevægelige. Jeg håber lidt, at Hazard er falsk 9'er, da jeg synes, det er nemmere at lukke ham ned centralt, end når han er kant og er retningsbestemt og kan gøre brug af sit hurtige antrit og snævre driblinger.

Vigtigste er bare, at vi får det skide udebanemål som minimum. Jeg synes virkelig, at Chelsea har været dårlige i år, hovedsageligt fordi de har spillet meget, meget snævret og spillet hovedsageligt 3-5-2, hvilket jeg ikke forstår så meget af. Men de spiller 3-4-3 i dag og det her er en turnering, hvor Chelsea sikkert kan finde større motivation at spille i end PL, hvor de ofte har lignet nogle, der slet ikke gad.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Nej men meget bevægelse. Og 4 i forsvaret.
Hvor ser du 4? De har AC, Azpi og Rüdiger med. De spiller med tre i bagkæden.

Lidt overrasket over, at de ikke stiller op med en decideret angriber, men de er møgbevægelige. Jeg håber lidt, at Hazard er falsk 9'er, da jeg synes, det er nemmere at lukke ham ned centralt, end når han er kant og er retningsbestemt og kan gøre brug af sit hurtige antrit og snævre driblinger.

Vigtigste er bare, at vi får det skide udebanemål som minimum. Jeg synes virkelig, at Chelsea har været dårlige i år, hovedsageligt fordi de har spillet meget, meget snævret og spillet hovedsageligt 3-5-2, hvilket jeg ikke forstår så meget af. Men de spiller 3-4-3 i dag og det her er en turnering, hvor Chelsea sikkert kan finde større motivation at spille i end PL, hvor de ofte har lignet nogle, der slet ikke gad.
Jeg så ikke moses!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Leo har sparet sig til denne kamp hele februar. Go Go! Fin opstilling.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Jeg er på ingen måder fan af, at Real MAdrid-fanen Cakir er dagens dommer .....
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10716
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Paulinho har fandme bare at spille som Paulinho lige efter skiftet, og ikke Paulinho efter nytår. Det er det eneste jeg beder ham. Og så en sejr.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har virkelig ikke lyst til at se denne kamp... Det er virkelig ikke godt for nerverne det her.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Så længe der bare kommer maks 1 mål i første halvleg for min kupon. Så må de gerne komme i anden halvleg.

PuyolErGud
Indlæg: 10716
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:Jeg har virkelig ikke lyst til at se denne kamp... Det er virkelig ikke godt for nerverne det her.
Har det på præcis samme måde. Sådan en underlig følelse af første CL kamp i foråret, på Stamford Bridge, hvor vi kommr fra en periode med træthed. Det føles bare lige lidt for bob-bob-bob.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Hazard som falsk 9’er.. Fuck.. Han har spillet og gjort det godt på den plads før, og Pique ville have meget nemmere ved at håndtere Morata eller Giroud. Hvis det altså bliver Hazard inde centralt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:Hazard som falsk 9’er.. Fuck.. Han har spillet og gjort det godt på den plads før, og Pique ville have meget nemmere ved at håndtere Morata eller Giroud. Hvis det altså bliver Hazard inde centralt.
Men han får mindre plads at gøre det på. Jeg tror faktisk det er ok. Og så venter umtiti også på ham derinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

PuyolErGud skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg har virkelig ikke lyst til at se denne kamp... Det er virkelig ikke godt for nerverne det her.
Har det på præcis samme måde. Sådan en underlig følelse af første CL kamp i foråret, på Stamford Bridge, hvor vi kommr fra en periode med træthed. Det føles bare lige lidt for bob-bob-bob.
Jeg bryder mig bare virkelig ikke om disse kampe. Jeg ved ikke hvorfor men det er bare blevet værre og værre hver sæson. Det er nok en kombination af at vi har gjort det skidt og vi har været uheldige med at møde store hold stort set med det samme.

Det ville have været så fedt hvis vi kunne starte med Basel f.eks. og lige komme i gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Jeg bliver sikkert haglet for den her, men synes Dembélé havde været et bedre valg til dagens kamp end Paulinho; især hvis vi skal kunne true Chelsea fra kanten og på de få omstillinger der kan komme. Paulinho har bare ikke været så stabil på det seneste og spillet i weekenden gik simpelthen for langsomt. Vi fik ingen andenbolde og få førstebolde, Rakitic og i særdeleshed Paulinho med forsigtigt alibispil. Det føltes til tider som var der tre ørkener og et hav mellem vores forsvar og angreb og vi har reelt set kun Iniesta og Messi der kan bryde spillet mellem kæderne; Jeg tror personligt Dembélé er bedre end vi har set ham spille (om ikke andet så mere offensivt indstillet end Paulinho, omend brasilianeren har scoret en del i La Liga). Håber Valverde sætter ham ind i pausen, da vi med Dembélé på højrekanten også vil presse deres fullback I samme side til at holde sig længere tilbage og derved gøre det nemmere, at holde Hazard I skak, da han ikke vil få ligeså meget støtte fra vekstresiden.

Under alle omstændigheder håber og tror jeg på en udebanescoring, forhåbentligt også en sejr. 1-2 til Barca.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jeg håber Pau spiller en blændende kamp. Det bliver han nødt til.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst