17/2 Eibar - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Det positive er vel, at det ikke kan blive dårligere på tirsdag end det var i dag. Forhåbentlig...

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Denne gang må jeg slutte mig til klagekoret: hold da kæft en omgang lort. Det er bekymrende. Men det er selvfølgelig også februar. Det er ikke godt nok i øjeblikket.

3 point. Videre.
Visca el Barca

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Var Messi ikke også "ringe" (Messi standard) op mod sidste VM?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Hvis vi spiller på tirsdag, som vi gjorde i dag, så bliver det en lang aften. At Paulinho starter inde, kan ikke forsvares. Han er ikke god nok. Eller, det er i hvert fald ikke nok at være glimtvis god nok.

Kan ikke helt forstå, at Cou ikke starter inde i dag. Eller at Dembouz ikke kommer ind og får nogle minutter. Der var plads til ham i dag og han ville helt sikkert have givet dem problemer. Men nej...

Er mildest talt ikke tilfreds med spillet. Hverken i dag eller det seneste lange stykke tid. Resultaterne taler for sig selv, men spillet...


Nu vanker der heldigvis boller i karry. (Det kan redde enhver dag)

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Goaaal skrev:Var Messi ikke også "ringe" (Messi standard) op mod sidste VM?
Nah, det var mere året, hvor han begyndte at blive skadet og var ude de der 4-6 uger i foråret, hvor han nåede tilbage mod PSG.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Angående Dembele, så tror jeg han kæmper lidt mere på det mentale plan, end vi får vide. Trot han skånes af netop den årsag.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er hårdt at spille hver tredje dag. Verdens mest forvente fans vil jo have en treble hver sæson men samtidig er der manglende forståelse for hvor mange kræfter det kræver og hvordan spillet/spillerne lider. Udover det så er hvert pointtab i ligaen en mindre katastrofe så man kan heller ikke rigtigt tage chancer og rotere.

Puha jeg er glad for at jeg ikke er barcatræner og skal trues med bitchslapning når man tangerer klubbens rekord for længste periode uden nederlag i ligaen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:Puha jeg er glad for at jeg ikke er barcatræner og skal trues med bitchslapning når man tangerer klubbens rekord for længste periode uden nederlag i ligaen.
Meget rigtigt beskrevet, Piquen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Goaaal skrev:Var Messi ikke også "ringe" (Messi standard) op mod sidste VM?
Nah, det var mere året, hvor han begyndte at blive skadet og var ude de der 4-6 uger i foråret, hvor han nåede tilbage mod PSG.
https://www.transfermarkt.com/lionel-me ... eler/28003

Nej det var det ikke. Og Messi lavede 27 mål og 11 assists i 30 kampe (cl, cdr og ligaen) i foråret 2014. Jeg ved ikke om det er at være ringe.

I 2018 har han lavet 8 mål og 6 assists i 12 kampe (cdr og ligaen).

Det kan godt være at han scoringsprocenter er dårligere men han har stadig en enorm indflydelse på spillet. Det er vel også ret naturligt at han ikke er så skarp som tidligere når man ser på hvad der bliver krævet af ham. Han har mere ansvar og han bruger nok en del mere energi end tidligere på at "skabe".
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Piquénbauer skrev:Det er hårdt at spille hver tredje dag. Verdens mest forvente fans vil jo have en treble hver sæson men samtidig er der manglende forståelse for hvor mange kræfter det kræver og hvordan spillet/spillerne lider. Udover det så er hvert pointtab i ligaen en mindre katastrofe så man kan heller ikke rigtigt tage chancer og rotere.

Puha jeg er glad for at jeg ikke er barcatræner og skal trues med bitchslapning når man tangerer klubbens rekord for længste periode uden nederlag i ligaen.
Nej, det vil vi ikke. Vi vil gerne have trofæer, men vi vil i lige så høj (eller højere) grad have noget underholdene fodbold.
Vi var også ringe da vi kun spillede én kamp om ugen. Der tegner sig desværre et billede af hvordan spillet vil forme sig og det er ærlig talt ikke et jeg særlig godt kan lide. Resultaterne er uden tvivl gode, bestemt, og chancer for succes i både ligaen og del rey er også store... men det er ikke det der bliver klaget over.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:
Piquénbauer skrev:Det er hårdt at spille hver tredje dag. Verdens mest forvente fans vil jo have en treble hver sæson men samtidig er der manglende forståelse for hvor mange kræfter det kræver og hvordan spillet/spillerne lider. Udover det så er hvert pointtab i ligaen en mindre katastrofe så man kan heller ikke rigtigt tage chancer og rotere.

Puha jeg er glad for at jeg ikke er barcatræner og skal trues med bitchslapning når man tangerer klubbens rekord for længste periode uden nederlag i ligaen.
Nej, det vil vi ikke. Vi vil gerne have trofæer, men vi vil i lige så høj (eller højere) grad have noget underholdene fodbold.
Vi var også ringe da vi kun spillede én kamp om ugen. Der tegner sig desværre et billede af hvordan spillet vil forme sig og det er ærlig talt ikke et jeg særlig godt kan lide. Resultaterne er uden tvivl gode, bestemt, og chancer for succes i både ligaen og del rey er også store... men det er ikke det der bliver klaget over.
Hvad er underholdende? Hvad er det du vil have? Tiki-taka? Kontrabold? Det er alt for individuelt til at man kan bruge det til noget. Sidste sæson var der mange der skreg indianerbold og at vi ikke var dominerende nok. Nu bliver der igen lagt vægt på midten og så er det offensiven der ikke er god nok.

I stedet for at se på underholdninger så vil langt hellere se på hvad vi gør godt og hvad vi gør dårligt. Det er noget vi kan forholde os til fremfor at nogle fans ikke bliver underholdt. Så omkring hvad du skriver med ringe så er jeg uenig. Vi spiller fornuftigt og vi prøver at komme igennem et hårdt program uden at gå helt døde. Det er ret normalt her i jan/feb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Det positive:
Betis ✔
Alaves ✔
Espanyol ✔
Getafe ✔
Eibar ✔
Girona ✔
Las Palmas ✔
Atletico ↔
Malaga ✔
Bilbao ✔
Sevilla ✔
Leganes ✔
Valencia ↔
Celta ↔
Villarreal ✔
Deportivo ✔
Real ✔
Levante ✔
Sociedad ✔
Betis ✔
Alaves ✔
Espanyol ↔
Getafe ↔
Eibar ✔
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

B-Freak skrev:Det værste er faktisk at hvis Ronaldo scorer i weekenden, så vil han pludselig være "verdens bedste" ifølge mange mennesker.

Sidste sæson spillede Ronaldo jo af H til men præsterede i CL slutspillet og pludselig blev han verdens bedste...
Det værste er da vores spil:) Ikke hvordan CR klarer sig.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Skydefinten skrev:Det positive:
Betis ✔
Alaves ✔
Espanyol ✔
Getafe ✔
Eibar ✔
Girona ✔
Las Palmas ✔
Atletico ↔
Malaga ✔
Bilbao ✔
Sevilla ✔
Leganes ✔
Valencia ↔
Celta ↔
Villarreal ✔
Deportivo ✔
Real ✔
Levante ✔
Sociedad ✔
Betis ✔
Alaves ✔
Espanyol ↔
Getafe ↔
Eibar ✔
utrolig tilfredsstillende at skimte det der. Aaaaahh :razz:

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hm... spillet har jo sådan stort set været dårligt, men jeg tror, at februar bidrager endnu mere til det. Jeg tror, at man formmæssigt er et gear eller to nede. Lad os håbe, at man kan slå Chelsea og kommer op i gear til marts. Man skal nok ikke forvente sprudlende fodbold i denne sæson, men kan man vinde Copa, ligaen samt tager CL, så burde man trøste sig med det, hvilket også burde været ret fantastisk, trods alt. Næste sæson burde forventninger være ret klare mht. spillet, og der burde man også have fået Cou integreret samt fået gang i Demb, og samtidig have Griez, hvis rygterne holder.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster