17/2 Eibar - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Det havde givet god mening med Dembele i den her kamp mod 10 mand, så han kan komme stille og roligt igang. Forstår ikke, hvorfor Vidal kommer ind.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Intet udtryk, ingen attitude. Vi vinder Ingen anden-bolde, få første-bolde. Vi ligner et middelmådigt mandskab, ideløst, tandløst, fantasiløst. Utilgiveligt, Valverde. Vil skide på om vi vinder 10-0 på Bernaleo de næste 6 gange vi møder dem, hvis det her er filosofien og udtrykket, så er jeg personligt ikke en tilfreds culé. Vi har spillerne, setuppet og fundamentet til mere; offensivt sprudlende spil, boldkontrol, teknik, kreativ, hurtig og præcis omgang med bolden og et HØJT OG STABILT GENPRES!!! IKKE PRES, MEN FUCKING GENPRES.


Barcelona skal være et agerende hold, ikke et reaktionært et af slagsen, som vi er det ligenu. Får lange løg af det her hold, især de seneste uger. Leo laver nogle genialiteter i flæng, men der er langt mellem snapsene. Suarez løber offside 9 ud af 8 gange. Bold omgangen er for passiv, langsommelig og vi har for meget alibispil. Trættende, udmattende, frustrerende.


Sorry mit sure opstød. Man 'burde' være jublende lykkelig for hvor godt det ser ud resultstmæssigt, men spillet er en decideret øjenbæ.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Jeg har jo seriøst gang i en lorte sæson. Mine tre hold, jeg godt kan lide er Barca, United og Roma, hvor Barca er ubestridt nummer 1. ALle tre spiller noget usædvanlig røvsygt fodbold i denne sæson.

Dropper sgu snart fodbold. Havde jeg fået penge for at se fodbold, havde min mening nok været en anden, men at decideret prøve at blive underholdt og blive skuffet hver gang er sgu for meget.

Men hey, vi ligger da nummer 1.
Senest rettet af MessiPogba lør feb 17, 2018 6:47 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jamial skrev:I øvrigt er min søn gået ind og lege. Kampen er dødkedelig, selv når han ser "Ham verdens bedste" (Messi). :p
Jeg kunne egentlig også godt bruge noget LEGO lige nu ...

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Jeg maler snart fanden på væggen hvad angår Coutinho og Dembouz. Få dem nu for fuck's sake ind i spillet, Valverde. Pragmatisme er fint, men to af verdens aller, aller, allerbedste spillere, 3 milliarder kroner, masser af plads bagud og alligevel risikerer du Ini, samtidig med at du kører beton med Pau og Rak. Fuck nu af.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
Jamial skrev:I øvrigt er min søn gået ind og lege. Kampen er dødkedelig, selv når han ser "Ham verdens bedste" (Messi). :p
Jeg kunne egentlig også godt bruge noget LEGO lige nu ...
LEGO er sjovt indtil man træder på dem og sværger, at man aldrig skal være i nærheden af en.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Reevenge skrev:ISuarez løber offside 9 ud af 8 gange.
Måske det mest rigtige, jeg nogensinde har læst i mit liv.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

miklas1911 skrev:Det havde givet god mening med Dembele i den her kamp mod 10 mand, så han kan komme stille og roligt igang. Forstår ikke, hvorfor Vidal kommer ind.

Valverde er UMULIG at blive klog på. Selv inden det røde kort, var der oceaner af plads at spille på. En PERFEKT kamp for Dembélé, hvor hans spidskompetencer (fart, eksplosivitet, dynamik) for alvor kunne komme i spil; næh nej, Vidal skal da lige holdes varm og få et skulderklap. Sad.

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Godt lavet af Coutinho ellers.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Selv i undertal har de nemt ved at komme til afslutning. Lad os nu vinde første- og andenboldene, så vi kan sætte dem under pres

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Pique har været en god mand igen idag.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Jeg tør slet, slet ikke at tænke for en snitter, vi får os, hvis vi skal møde City med deres hamrende flydende angrebsspil. Så kan folk prøve at bilde sig selv ind, at vi har en god organisation, men tre hurtige afleveringer, og du har en skudmulighed i mod os. Prøv så at opgradere det med lynhurtige Sane og en assistmager i De Bruyne og en playmaker som David Silva.

Valverde har gjort os til et reaktiv, røvsygt fodboldhold, der lever meget, meget (Mere end nogensinde før) på Messis genialiteter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

Jeg savner Puyol. Han ville nok have fået et slagtilfælde af raseri i dag.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er simpelthen uacceptabelt, det vi har været vidne til de sidste par uger. Ekstremt bekymrende udvikling, der reelt får mig til at frygte for mesterskabskampen. Vi spiller simpelthen på niveau med midterholdene i ligaen. Det er så ringe, og vi har så stærk en trup. Det er til grin.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 17/2 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Jamial skrev:Jeg savner Puyol. Han ville nok have fået et slagtilfælde af raseri i dag.
Jeg savner Xavi. Han havde nægtet at gå ind på banen og spille fodbold uden bold og stille sig tilfreds med det. Det her er ikke Barcask. Vi spiller som et middelmådigt hold, der er glad for at ikke have bolden og stille os ned.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster