Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

SpillerSomMESSI skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/luna- ... -navn.html

Hvis DK spiller en ok slutrunde til sommer, og Eriksen brænder igennem for alvor, kan Eriksen måske komme til Barca.

Så ville man være på et punkt hvor man må indse at Iniesta kun kan spille et fåtal af kampe.

.............. Ter Stegen...............
Semedo....Pique.....Umtiti...Alba.
................Busquets...............
...Coutinho...............Eriksen....
................ Messi..................
........Dembele.....Suarez..........
Jeg er blevet ret varm på ideen at hente Eriksen, hvis det er som en slags Xavi rolle bare med flere langskub, så er næsten enig i din opstilling, men vil bare have Coutinho mere over i venstre side, og hvis vi køber Griezmann som alt tyder på vil han nok spille i stedet for Dembele, og Roberto spiller nok også i stedet for Semedo.

----------------Ter Stegen------------
Roberto----Pique----Umtiti----Alba
----------------Busquets--------------
----------Eriksen------Coutinho-----
------------------Messi----------------
-----------Griez-------Suarez--------

Men kunne heller tænke mig denne opstilling:

----------------Ter Stegen------------
Roberto----Pique----Umtiti----Alba
----------------Busquets--------------
----------Eriksen------Coutinho-----
---Messi--------------------Dembele
---------------Griezmann------------

Men jeg tror at Valverde stadig kommer til at spille 4-4-2 mest, selv om vi skulle få Griez og Eriksen. DESVÆRRE!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Rygterne fra spanien siger at valget var imellem cou og Eriksen. Da man fik et nej til cou (førstevalget fra starten) snakkede man kort med spurs men Levy ville have et sindssygt beløb for ham og derfor gik man tilbage til cou,

Der er intet der nu tyder på at Eriksen kommer. Jeg ved egentlig heller ikke hvorfor vi skulle hente ham nu hvor bussi og rak fungerer så godt sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Siger lige noget retti retti retti hurti' hurti'.

Gå efter Mousa Dembele fra Spurs. Han er og bliver en Barca-spiller. Giv dem Denis og Gomes i direkte bytte. Videre.

Hans boldomgang og forståelse for spillet er simpelthen fantastisk. Ja, han er 31 år, men en type osm ham kan spille længe, da han ikke baserer sit spil på atletiske evner, men mere sin hjerne og teknik.

Jeg har bare haft et mancrush på Dembele i lang tid og har længe ønsket ham i Barca. Han er så god.

Ham Busquets og Ini på midten kan give os noget dominerende spil igen. Og foruden at være god på bolden, er Dembele også en god spiller uden. Han arbejder for holdet, og han giver dig noget fysik til holdet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

MessiPogba skrev:Siger lige noget retti retti retti hurti' hurti'.

Gå efter Mousa Dembele fra Spurs. Han er og bliver en Barca-spiller. Giv dem Denis og Gomes i direkte bytte. Videre.

Hans boldomgang og forståelse for spillet er simpelthen fantastisk. Ja, han er 31 år, men en type osm ham kan spille længe, da han ikke baserer sit spil på atletiske evner, men mere sin hjerne og teknik.

Jeg har bare haft et mancrush på Dembele i lang tid og har længe ønsket ham i Barca. Han er så god.

Ham Busquets og Ini på midten kan give os noget dominerende spil igen. Og foruden at være god på bolden, er Dembele også en god spiller uden. Han arbejder for holdet, og han giver dig noget fysik til holdet.
Jeg er også ret vild med Mousa Dembélé, men han er 30 år og har det med skader, så det ville ikke være et godt køb i mine øjne. Vil ikke har flere gamle spilere om de så passer perfekt ind eller ej, vi bliver nød til at forynge holdet.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Og det er vi ved. Griez og Arthur kommer.

Så har vi MAtS, Semedo, Roberto, Umtiti, Mina, Arthur, Alena, Cou, Dembele, Griez og Arnaiz. Du kan godt snart slette den der med at fremtiden ikke ser lys ud ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Og det er vi ved. Griez og Arthur kommer.

Så har vi MAtS, Semedo, Roberto, Umtiti, Mina, Arthur, Alena, Cou, Dembele, Griez og Arnaiz. Du kan godt snart slette den der med at fremtiden ikke ser lys ud ;-)
Hvis vi får Griez og Arthur så begynder det alt se lysere ud. Men Semedo, Mina, Arthur, Alena og Arnaiz skal først vise at de er de rigtigt store talenter vi tror de er, før det kan regnes med i fremtidsperspektivet. De kan stadig nå at bliver en: Douglas, Chygrynskiy, Gomes, Munir, Tello, Dølle og hvad de ellers hedder.....
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig men med en stamme af "unge" spillere der hedder MAtS, Roberto, Umtiti, Cou, Dembele og Griez så ser det sgu godt ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Moussa Dembele er nok den mest undervurderede spiller i PL. han er så god

Jeg forstår ikke der var en periode han var uden for holdet i Spurs

Folk snakker meget om Matic, Kante og til dels Dier som de bedste CDM men Dembele er længder foran dem alle sammen

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Nok fordi, han ikke er så fantastisk som en vis bruger prøver at overbevise os om. Han er rimelig ordinær. Og hvis man skal blive ved det at levere kontinuerligt, så gør han det heller ikke. Cou og alle andre skulle stemples som nogen, der ikke leverede kontinuerligt, Dembele fra Tottenham er the shit. Yeah right.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Kubala skrev:Nok fordi, han ikke er så fantastisk som en vis bruger prøver at overbevise os om. Han er rimelig ordinær. Og hvis man skal blive ved det at levere kontinuerligt, så gør han det heller ikke. Cou og alle andre skulle stemples som nogen, der ikke leverede kontinuerligt, Dembele fra Tottenham er the shit. Yeah right.
jeg ser ingen ide i at hente ham da vi har Busi og evt. Arthur på vej, og vi skal ikke hente en ældre end Busi

Men at kalde Dembele ordinær synes jeg er unfair. Har fulgt ham mange år og han har absolut topniveau og ville passe til os. Jeg så ham gerne have været i Barca, men synes det vil være hjernedødt at købe ham nu

så skulle han være købt dengang han stadig spillede for Bolton (eller Fulham) fremfor Alex Song

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Nok fordi, han ikke er så fantastisk som en vis bruger prøver at overbevise os om. Han er rimelig ordinær. Og hvis man skal blive ved det at levere kontinuerligt, så gør han det heller ikke. Cou og alle andre skulle stemples som nogen, der ikke leverede kontinuerligt, Dembele fra Tottenham er the shit. Yeah right.
Det er skader, der har holdt Dembele fra at være kontnuerligt. Det kan du på ingen måder forklejne, når han i flere år har vist dominerende præstationer, når han er i topform. I modsætning til Coutinho, så har Dembele i flere omgange vist storspil mod de absolutte tophold i PL, mens Coutinho kunne forsvinde. Læg dertil, at Dembele spiller den sværeste position på en fodboldbane, hvor enhver CMs opgave er at diktere og styre kampen og samtidig arbejde røven ud af bukserne.

Havde Dembele ikke været så skrøbelig, havde han ikke været i Spurs.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Nok fordi, han ikke er så fantastisk som en vis bruger prøver at overbevise os om. Han er rimelig ordinær. Og hvis man skal blive ved det at levere kontinuerligt, så gør han det heller ikke. Cou og alle andre skulle stemples som nogen, der ikke leverede kontinuerligt, Dembele fra Tottenham er the shit. Yeah right.
Det er skader, der har holdt Dembele fra at være kontnuerligt. Det kan du på ingen måder forklejne, når han i flere år har vist dominerende præstationer, når han er i topform. I modsætning til Coutinho, så har Dembele i flere omgange vist storspil mod de absolutte tophold i PL, mens Coutinho kunne forsvinde. Læg dertil, at Dembele spiller den sværeste position på en fodboldbane, hvor enhver CMs opgave er at diktere og styre kampen og samtidig arbejde røven ud af bukserne.

Havde Dembele ikke været så skrøbelig, havde han ikke været i Spurs.
Cou har også vist gode præstationer mod nogle af topholdene. Og jeg tror, at det er kampen mod Juve, der gør, at Dembele får de roser. Han er ikke noget særlig; altså en klassespiller. En god spiller, ja, men ikke mere end det. Og han gør heller ikke noget ekstraordinært offensivt eller defensivt, det viser tallene ret tydeligt.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Rb88 skrev:
Kubala skrev:Nok fordi, han ikke er så fantastisk som en vis bruger prøver at overbevise os om. Han er rimelig ordinær. Og hvis man skal blive ved det at levere kontinuerligt, så gør han det heller ikke. Cou og alle andre skulle stemples som nogen, der ikke leverede kontinuerligt, Dembele fra Tottenham er the shit. Yeah right.
jeg ser ingen ide i at hente ham da vi har Busi og evt. Arthur på vej, og vi skal ikke hente en ældre end Busi

Men at kalde Dembele ordinær synes jeg er unfair. Har fulgt ham mange år og han har absolut topniveau og ville passe til os. Jeg så ham gerne have været i Barca, men synes det vil være hjernedødt at købe ham nu

så skulle han være købt dengang han stadig spillede for Bolton (eller Fulham) fremfor Alex Song
Med ordinær, mener jeg, at han er en god spiller, men ikke en klassespiller.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Og det er mandens skadeshistorik:

https://www.transfermarkt.com/mousa-dem ... eler/19368

Har skaderne virkelig holdt ham så meget tilbage? Det mener jeg sgu ikke. Han er bare ikke en klassespiller.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster