Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

Dembélé didn’t train with group due to some stomach problem, Ortolá, Tarín, Marc Cardona, Ballou, McGuane and J. Cuenca of B team were also called upon to train with available first team players #fcblive [sport]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Jeg synes sgu han gjorde det fint i går... Der var ikke plads til ret meget dribling men han havde nogle gode dybdebolde og så slog han de fremragende indlæg til hhv mina og suarez.

Han skal nok blive en kæmpe gevinst når han kommer sig helt og bliver spillet ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
phpBB [video]


Jeg synes sgu han gjorde det fint i går... Der var ikke plads til ret meget dribling men han havde nogle gode dybdebolde og så slog han de fremragende indlæg til hhv mina og suarez.

Han skal nok blive en kæmpe gevinst når han kommer sig helt og bliver spillet ind.
Jeg har set 50 kampe med ham og ved stadigvæk ikke hvad fod han er.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Drake »

Ja han er godt nok tobenet, har ikke set at han tager hjørnespark med højre også lige som med straffespark, for han skulle være mest venstrebenet :eek:

Kunne godt tænke mig at se ham lidt mere i venstre side, for det virker til at han er bedre til at skyde med højre, også kan han trække ind og afslutte. Er ikke så begejstret for hans afslutninger med venstre.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Dembélé er i min optik en lotto kupon.. Han kan blive det dyreste fejlkøb nogensinde. Ellers slår han virkelig til på et tidspunkt.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Det bekymrer mig lidt, at folk allerede maler fanden på væggen ift. Dembélé og Coutinho.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af emo »

Det er crazy hvis nogen gør det. Alle skal have tid til at falde til, og vi er jo ikke det hold med mest flow i, så det er ikke bare at træde ind på holdet.

Dembele skal have tid og tillid. Det jeg er uenig i er at han sætter Dembele ind, lige efter en skade ind for at ændre en kamp, det kan han på ingen måde.

Der bliver rushettfor meget men også Coutinho, bliver pillet ud i tide og utide, det er bare ikke toppen.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Blaugrana92 »

Dembélé har spillet færre minutter end Coutinho. Det bør egentlig sige alt. Dembélé er ikke i nærheden af at være spillet ind på holdet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Barça will keep Dembélé away from the media. They know that it's tough for a young player, in a completely new league, that doesn't know Spanish, to settle in.

Barça want to reduce the pressure on Dembélé as much as they can. [md]

Barça have told their doctors to frequently visit Dembélé at home to make sure he is feeling great. They have also given him a nutritionist and his own cook, to take care of his diet.

Physios are also helping him train at home. [md]
Fornuftigt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af emo »

Og de skulle de bruge hvad, et halvt år på at konkludere. Hellere sent end aldrig, but still...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Barça will keep Dembélé away from the media. They know that it's tough for a young player, in a completely new league, that doesn't know Spanish, to settle in.

Barça want to reduce the pressure on Dembélé as much as they can. [md]

Barça have told their doctors to frequently visit Dembélé at home to make sure he is feeling great. They have also given him a nutritionist and his own cook, to take care of his diet.

Physios are also helping him train at home. [md]
Fornuftigt!
Især godt det med diæten. Jeg kan huske at engang have læst, at det var bl.a. en af de ting Messi ændrede radikalt, da Pep kom til, så han kunne overkomme de muskelskader Messi fik i sine unge år. Det gav pote, så håber det sammme gør sig gældende her.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

MessiPogba skrev:
Især godt det med diæten. Jeg kan huske at engang have læst, at det var bl.a. en af de ting Messi ændrede radikalt, da Pep kom til, så han kunne overkomme de muskelskader Messi fik i sine unge år. Det gav pote, så håber det sammme gør sig gældende her.[/quote]
Men Dembele har bare ikke haft de problemer før. Eller tager jeg fejl?
qepd

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
MessiPogba skrev:
Især godt det med diæten. Jeg kan huske at engang have læst, at det var bl.a. en af de ting Messi ændrede radikalt, da Pep kom til, så han kunne overkomme de muskelskader Messi fik i sine unge år. Det gav pote, så håber det sammme gør sig gældende her.
Men Dembele har bare ikke haft de problemer før. Eller tager jeg fejl?[/quote]

Nope, men Dembele har allerede haft to store muskelskader i et halvt år. Du kan meget, meget nemt ende i en forfærdelig ond spiral med mange muskelskader. Messi var igennem, Torres fik ødelagt sit prime af det bl.a..

Rigtigt nok at Dembele stortset har været skadesfri inditl det her Barca-skifte, men en så eksplosiv spiller som ham skal virkelig ikke begynde at løbe ind i muskelskader. Hans fart er pt. hans levebrød. Det er det, han lever på, for han er ikke den mest fodboldintelligente spiller, som kan omstille sig og bare være en god 10'er, hvis han fart forsvandt. Han er en dribler, og de har ofte brug for fart.

Men jeg regner stærkt med, at Barca har styr på hans restitution.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Raman93 »

Efter så mange måneder i klubben og al den tid han har været ude burde han tale nogenlunde catalansk. Han gør det ikke nemmere for sig selv

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster