Gerard Piqué Bernabeu

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af !Option »

Blaugrana92 skrev:
Michman skrev:Mina og Vermaelen?
Um Titi?
Han har karantæne mod Getafe efter det gule kort han fik for brok i weekenden... :roll:
Rey Abi!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Blaugrana92 »

!Option skrev:
Blaugrana92 skrev:
Michman skrev:Mina og Vermaelen?
Um Titi?
Han har karantæne mod Getafe efter det gule kort han fik for brok i weekenden... :roll:
Jeg troede bare det handlede om kampene mod Valencia og Chelsea. Mod Getafe synes jeg det ville være dumt, at bringe Vermaelen tilbage. Han er jo knapt nok blevet klar til den kamp. Spil med enten Mina og Busquets, Mina og Costas eller Busquets og Costas. Lucas Digne kan eventuelt også vikariere derinde.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Blaugrana92 skrev:Jeg troede bare det handlede om kampene mod Valencia og Chelsea. Mod Getafe synes jeg det ville være dumt, at bringe Vermaelen tilbage. Han er jo knapt nok blevet klar til den kamp. Spil med enten Mina og Busquets, Mina og Costas eller Busquets og Costas. Lucas Digne kan eventuelt også vikariere derinde.
Er han ikke stadig tvivlsom? Men det er bare en finger, der er skadet, så chancen er nok ikke så dårlig.
qepd

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Blaugrana92 »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg troede bare det handlede om kampene mod Valencia og Chelsea. Mod Getafe synes jeg det ville være dumt, at bringe Vermaelen tilbage. Han er jo knapt nok blevet klar til den kamp. Spil med enten Mina og Busquets, Mina og Costas eller Busquets og Costas. Lucas Digne kan eventuelt også vikariere derinde.
Er han ikke stadig tvivlsom? Men det er bare en finger, der er skadet, så chancen er nok ikke så dårlig.
Hvis det er den helt rigtige finger, og han kan få den i skinne, har han endda en god undskyldning for at sende en hilsen til Getafe, som jeg tror, at vi alle sammen længe har haft lyst til at sende.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Blaugrana92 skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg troede bare det handlede om kampene mod Valencia og Chelsea. Mod Getafe synes jeg det ville være dumt, at bringe Vermaelen tilbage. Han er jo knapt nok blevet klar til den kamp. Spil med enten Mina og Busquets, Mina og Costas eller Busquets og Costas. Lucas Digne kan eventuelt også vikariere derinde.
Er han ikke stadig tvivlsom? Men det er bare en finger, der er skadet, så chancen er nok ikke så dårlig.
Hvis det er den helt rigtige finger, og han kan få den i skinne, har han endda en god undskyldning for at sende en hilsen til Getafe, som jeg tror, at vi alle sammen længe har haft lyst til at sende.
Ja, stor thumbs down til Getafe!!
qepd

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Jesni »

Pique burde snart blive en smule mere moden. Det er en smule trættende at se, at han konstant skal have en konflik med en eller anden, for åbenbart at have en kurs i sit liv.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

Piqué will not be penalized for his celebration against Espanyol. [radio cat]
Godt. Han skal selvfølgelig ikke have en straf for at fortælle idioterne hvor latterlige de er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Skydefinten »

Det er mit blodtryk glad for.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af JonasV »

Jesni skrev:Pique burde snart blive en smule mere moden. Det er en smule trættende at se, at han konstant skal have en konflik med en eller anden, for åbenbart at have en kurs i sit liv.
Det kan godt være, jeg render rundt med et par ordentlige hinkesten af et par farvede briller, men i dette tilfælde synes jeg egentlig det er befriende, han reagerer hvis Espanyols fans reelt har sunget så respektløse sange om hans familie. Jeg synes på nogle punkter, det er forfriskende at han er oprigtig og udtaler sig om ting, fremfor at lade som om, han ikke har nogen holdning til dem. Der er naturligvis tider, hvor det kan tage overhånd, men jeg synes godt også modreaktionerne på de ting han siger er helt ude af proportioner. Med mindre der er ting, jeg misser. Eksempelvis omkring hele uafhængighedstingen - har han reelt sagt andet, end at han synes folk skal have lov at stemme?
Igen, det kan godt være at mit klubtilhørsforhold farver billedet, men jeg synes det er ved at kamme over i ren heksejagt. Og så synes jeg simpelthen Tebas udstiller sig selv så ulideligt ved at gå efter Piques fejring fra den kamp, når man tænker på alle de andre ting, der foregik. Jeg kan næsten ikke være i min krop over hvor - i bedste fald - komplet udueligt (men nok også værre end det), det er.

#jesuisPique
Senest rettet af JonasV ons feb 07, 2018 10:44 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

Pique, Bastard! Shakira has a pussy, your son is Wakaso's and you're a faggot!
Hvis jeg skulle høre på det igen og igen så ville jeg fandme også sige fra. Så var der selvfølgelig også lige banneret der udråbte shakira til en * osv.

Fuck Espanyol. De har ikke fortjent respekt. Godt at pique siger fra.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Jesni »

JonasV skrev:Igen, det kan godt være at mit klubtilhørsforhold farver billedet, men jeg synes det er ved at kamme over i ren heksejagt. Og så synes jeg simpelthen Tebas udstiller sig selv så ulideligt ved at gå efter Piques fejring fra den kamp, når man tænker på alle de andre ting, der foregik. Jeg kan næsten ikke være i min krop over hvor - i bedste fald - komplet udueligt (men nok også værre end det), det er. #jesiusPique
Han har igennem meget lang tid altid haft en eller anden Twitter-konflik med folk. Hvis ikke det er Espanyol, så er det Real Madrid, og han er jo sågar blevet pebet af på landsholdet af alle steder. Du skal ikke komme og fortælle mig, at Messi, Iniesta, eller en eller anden spiller fra Barcelona ikke har modtaget samme omgang fra rivalerne. Men de har bare overskud nok til ikke at lade sig provokere. Det mentale overskud har Pique vidst aldrig haft.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:
Pique, Bastard! Shakira has a pussy, your son is Wakaso's and you're a faggot!
Hvis jeg skulle høre på det igen og igen så ville jeg fandme også sige fra. Så var der selvfølgelig også lige banneret der udråbte shakira til en * osv.

Fuck Espanyol. De har ikke fortjent respekt. Godt at pique siger fra.
Synes faktisk han reagerede roligt så. Hvis folk talte sådan om min familie, så havde jeg haft svært ved 'bare' at tysse.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af JonasV »

Jesni skrev:
JonasV skrev:Igen, det kan godt være at mit klubtilhørsforhold farver billedet, men jeg synes det er ved at kamme over i ren heksejagt. Og så synes jeg simpelthen Tebas udstiller sig selv så ulideligt ved at gå efter Piques fejring fra den kamp, når man tænker på alle de andre ting, der foregik. Jeg kan næsten ikke være i min krop over hvor - i bedste fald - komplet udueligt (men nok også værre end det), det er. #jesiusPique
Han har igennem meget lang tid altid haft en eller anden Twitter-konflik med folk. Hvis ikke det er Espanyol, så er det Real Madrid, og han er jo sågar blevet pebet af på landsholdet af alle steder. Du skal ikke komme og fortælle mig, at Messi, Iniesta, eller en eller anden spiller fra Barcelona ikke har modtaget samme omgang fra rivalerne. Men de har bare overskud nok til ikke at lade sig provokere. Det mentale overskud har Pique vidst aldrig haft.
Jamen, jeg er såmænd enig i at han er en lidt kontroversiel person indenfor fodboldverdenen. Men jeg synes på ingen måde, det er så grelt som det bliver gjort til. At han bliver pebet af når han spiller på landsholdet, har meget med regioner og et betændt politisk klima at gøre. Ramos kan komme med syv gange så mange kontroversielle udtalelser, uden at det samme vil ske, vil jeg vove at påstå.
Jeg tror så bestemt ikke, Iniesta har oplevet at træde ind på banen hos Espanyol og se bannere der kalder Anna Ortiz det ene og det andet. Og ja, Iniesta udtaler sig også mere diplomatisk. Det ændrer dog ikke på at jeg synes, Pique bliver gjort til syndebuk og at reaktionerne på hans barnagtigheder er helt ude af proportioner. Hvis han så var et svin på banen.
Når Pique eksempelvis tysser på et dybt respektløst Espanyol-publikum, så er det i mine øjne en mild reaktion, sammenlignet med hvad man kunne have gjort.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

Hele den her Espanyol-sag siger jo alt om hvor skidt det står til i spanien. Og hvor stor en syndebuk pique er.

Pique bliver svinet gennem hele kampen (og er blevet det over en lang periode efterhånden), umtiti bliver udsat for racistiske tilråb og der er flere benbrækker tacklinger, men det eneste man snakker om er pique fordi han tyssede på fansene. Det at tysse på publikum har desuden ikke været set som så alvorligt tidligere. La Ligas officielle youtube profil har f.eks. lagt en video op hvor raul gjorde det på campen. Der mente man faktisk at det var så fedt at billedet af ham der gjorde det blev brugt som thumbnail:

Billede

Nu har la liga så vedtaget at det at juble på en provokerende måde kan give en straf. Der er ikke blevet skrevet noget som helst om racisme og vold (selvom det var det perfekte eksempel). Det er en skandale uden lige.

Omkring pique så vidner det lige netop om at han har det mentale overskud til at tage kampene og fortælle når noget er fucked. Og det skal han endelig fortsætte med!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »



Her kan man forresten se at Tebas lyver når han påstår at det var Pique der "startede" med sin jubel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster