4/2 Espanyol - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

The tie siger man på Engelsk om en kamp, men a tie er jo også et slips.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Billede


Okay, okay. Fint nok med pauser, forhåbentligt for Messi og Alba osv hele kampen på bænken og det bliver ikke nødvendigt at skifte dem ind.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Er glad for denne rotering. De sparede spillere har spillet meget efterhånden og tror særligt Messi kunne have godt af en pause. Han skal være helt frisk og veloplagt mod Chelsea og Valencia.
Glæder mig til at se, hvordan holdet klarer sig idag - forhåbentligt kan de skabe nogle gode chancer uden Messi, selvom jeg desværre tvivler på det. Uafgjort vil være okay.

Kom så Coutinho!
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Klog opstilling idag af Valverde. Havde egentlig også gerne set en af center-forsvarerne på bænken idag og evt. Iniesta, for med gårsdagens resultat til Real og en kamp mellem nr. 2 og 3 i aften, så kan vi sagtens tåle et "dårligt resultat" idag for at spare nogle kræfter til returen i pokalen.

Men godt, at både Messi og Alba får en pause. Messi kan altid komme ind og gøre en forskel i de sidste 20-30 min, hvis det står sløjt til. Spændt på at se, hvad Coutinho kan som kreatør uden Messi på banen, og hvor han kommer til at spille.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

miklas1911 skrev: Spændt på at se, hvad Coutinho kan som kreatør uden Messi på banen, og hvor han kommer til at spille.
Ja, det bliver spændende at se. Jeg er dog ret overbevist om, at han tager sig af venstresiden i en 4-3-3, med iniesta bag ham som venstre CM.
Det håber jeg ihvertfald, synes Valverde begrænser ham ved at bruge ham i højre side. Vi så i sidste kamp, hvor farlig han kan være i venstre side, hvor han nærmest stillestående havde en super afslutning.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Fint nok. Lidt for offensivt med Digne og Semedo, men håber at Digne holder lidt igen.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Muddi12345 skrev:
miklas1911 skrev: Spændt på at se, hvad Coutinho kan som kreatør uden Messi på banen, og hvor han kommer til at spille.
Ja, det bliver spændende at se. Jeg er dog ret overbevist om, at han tager sig af venstresiden i en 4-3-3, med iniesta bag ham som venstre CM.
Det håber jeg ihvertfald, synes Valverde begrænser ham ved at bruge ham i højre side. Vi så i sidste kamp, hvor farlig han kan være i venstre side, hvor han nærmest stillestående havde en super afslutning.
Helt enig. Men indtil videre har tiden på venstre side været sparsom - måske fordi man har set, hvor meget det har gavnet Albas spil at have plads i sin fløjside, så Messi kan sætte ham op. Men uden både Messi og Alba på banen, giver det god mening at spille en mere almindelig 4-3-3 med Countinho på venstre fløj med lidt samme rolle, som Messi har på højre fløj, når han spiller i en 4-3-3. Alternativt kan de spille 4-4-2 med en diamant, hvor Coutinho ligger bag Suarez og Alcacer som 10'er med mandat til at bevæge sig frit rundt (igen lidt ligesom Messi). Spændt på at se, hvor de forskellige spillere positionerer sig på banen.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2795
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Spændende opstilling - måske lidt for spændende....

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af emo »

En 4-4-2 diamant med Busquets som defensiv og Cou som offensiv midt (hængende angriber), håber jeg. Paco og Lui fremme og med en masse løb fra Semedo I højre.

Kunne også være en smal 4-3-3.

Kan se potentialet i det, kom så.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Hvorfor er der ikke nogen kommentator på? Føler mig ensom :(
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Banen er godt nok også våd. Det har også stået ned i stænger. Forhåbentlig ikke noget der afgør kampen.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

En regnfuld dag i Espanyol er vel endnu værre end en i Stoke?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1676 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Digne stopper tit spillet når vi er på deres banehalvdel... han tager de lange løb og når han får bolden så spiller han den tilbage. Her skal Alba plantes fast og ingen udskiftinger før sæsonen er slut :glad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

For fanden vi mangler en som Dembele, hans tilbagevenden kan ikke komme hurtigt nok.. Eller jo, hans skal ikke skades igen, igen.

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Emancipator »

Lopezzz skrev:Digne stopper tit spillet når vi er på deres banehalvdel... han tager de lange løb og når han får bolden så spiller han den tilbage. Her skal Alba plantes fast og ingen udskiftinger før sæsonen er slut :glad:

Jeg syntes Digne gør det godt. Han er bare ikke så offensiv - måske meningen i denne kamp?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst