Musik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Musik

Indlæg af De La Barça »

Cool! Held og lykke med det!

Kan du ikke lige smide et link til noget af musikken? [emoji846]


Visca el Barça i Visca Catalunya

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Musik

Indlæg af JonasV »

De La Barça skrev:Cool! Held og lykke med det!

Kan du ikke lige smide et link til noget af musikken? [emoji846]


Visca el Barça i Visca Catalunya

Nu aner jeg jo ikke, om det overhovedet er i nærheden af de genrer du hører, men here goes:

phpBB [video]


phpBB [video]

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Musik

Indlæg af De La Barça »

JonasV skrev:
De La Barça skrev:Cool! Held og lykke med det!

Kan du ikke lige smide et link til noget af musikken? [emoji846]


Visca el Barça i Visca Catalunya

Nu aner jeg jo ikke, om det overhovedet er i nærheden af de genrer du hører, men here goes:

phpBB [video]


phpBB [video]
Uden at have hørt, så kan jeg næsten sigende det samme, at det ikke er min genre, men derfor er det stadig meget spænende at høre hvad det er for noget [emoji1]

Det må dog lige blive i morgen for i aften stå den på When Copenhell Freezes Over [emoji6]


Visca el Barça i Visca Catalunya

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Musik

Indlæg af Tello »

Drenge, får i nogensinde et "I'm too old for this shit" øjeblik?

F.eks. når jeg hører XXXTentacion, Lil Peep eller Lil Uzi Vert, og X f.eks. siger; "That little bitch got her throat fucked", så tænker jeg, om jeg er blevet for gammel. Er 30 om cirka 4 år, og jeg ved ikke hvorfor, men jeg tænker bare på folk på den alder som værende en flok der bare blaster 'dad rock' [emoji3]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Musik

Indlæg af A$AP »

Hvor længe mon Drake kan slippe af sted med at udgive det samme musik igen og igen, senest Gods plan som kom ud i fredags.

phpBB [video]



Det er efterhånden bare igen og igen, med den der hurtige og nemme soundcloud lyd. Ikke, at jeg ikke kan lide sangen, jeg savner bare den gamle “So far gone” og “Take Care”. Selv “If youre reading this..” Nu lyder det bare som om han malker den samme generiske lyd, alle accepterer det blindt og hyper det op, fordi det er Drake.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Musik

Indlæg af Tello »

A$AP skrev:Hvor længe mon Drake kan slippe af sted med at udgive det samme musik igen og igen, senest Gods plan som kom ud i fredags.

phpBB [video]



Det er efterhånden bare igen og igen, med den der hurtige og nemme soundcloud lyd. Ikke, at jeg ikke kan lide sangen, jeg savner bare den gamle “So far gone” og “Take Care”. Selv “If youre reading this..” Nu lyder det bare som om han malker den samme generiske lyd, alle accepterer det blindt og hyper det op, fordi det er Drake.
Tjek Diplomatic Immunity, samme EP som God's Plan.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Musik

Indlæg af zqa »

Eminem til Roskilde Festival. Vildt nok.
#jesuisSheep

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Musik

Indlæg af DeanCassady »

Ophidsende såfremt vi er i året 2003.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Musik

Indlæg af zqa »

Det havde været federe for femten år siden, enig, men det er stadigvæk den største booking i Danmark meget længe.
#jesuisSheep

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Musik

Indlæg af DeanCassady »

Sandt. Og det er vel på sin plads, at det er Roskilde, der endelig får ham til Danmark.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Musik

Indlæg af Flax_Generous »

Det er en stor booking, men jeg ville sgu hellere på Primavera og høre Migos.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Musik

Indlæg af zqa »

Jeg ville også hellere på Primavera igen, men jeg gad sgu ikke høre Migos ;)
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Musik

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:Det er en stor booking, men jeg ville sgu hellere på Primavera og høre Migos.
MIGOS OVER EMINEM?! Du er seriøst for vild, Flax. Har du slået hovedet? Eminem i nuværende forfatning er i min optik stadigvæk langt bedre end Migos.

Har du hørt deres nye album? Hvad synes du? Min: Jeg har sjældent hørt mere ensartet igennem et helt album. De kunne lgieså godt bare have lavet et langt nummer, der varede det samme som de 24 sange.. Godt nok et dårligt album med heftige beats, men det er jo samme tempo, flow i alle sangene. Jeg forstår virkelig ikke denne hype om Migos.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Musik

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg har travlt med punk-agtig musik for tiden (No Age, Booji Boys, Shame og Jeff Rosenstock, selv tak), så jeg har ikke fået lyttet til Culture 2 endnu. Længden skræmmer mig også lidt.

Når det er sagt, så finder jeg Migos uendeligt mere interessante end Eminem anno 2018. Revival var jo decideret elendig. Fyldt med intetsigende pianoballader, kedelige hooks og infantil humor ("booty is heavy duty like diarrhea"), som vi kender det fra de seneste Eminem-udgivelser, krydret med lidt politisk nonsens. Migos er ikke gudsbenåede poeter eller rappere, og de kan heller ikke måle sig med Eminem anno 2000, men i det mindste er de underholdende.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Musik

Indlæg af MessiPogba »

Er jeg ret biased, når jeg hævder, at Drake endnu ikke har udgivet en eneste dårlig sang? Hverken dem han er featuring på eller dem, hvor han er 1. kunstner. Hans bundniveau er sgu for vildt. Ja, jeg er stor fan af Drake.

God's plan og Diplomatic Immunity er old school Drake. Men han kan sgu lidt af det hele.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster