28/1 FC Barcelona - Alavés

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kubala skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg synes at alle underpræsterede i dag... Coutinho var ret meget unskyldt da det er hans første kamp, og fejl placeret tilmed... han bliver en kæmpe gevinst..

Udover at Messi dukker op sammen med Suarez i de sidste 18 minutter, hvem spillede så en godkendt kamp?

Imo, ikke en.
Ini spillede ok.
Til sidst ja, men han underpræsterede i hele 1halvleg sammen med de andre,.. mange fejl
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Kubala »

SpillerSomMESSI skrev:
Kubala skrev:Aldrig skal Cou spille i højreside. Og man må ikke spille 4-4-2, når Cou og Ini er inde samtidigt.

Enig, og faktisk er det ret let..

Rak......Bus......Ini
Mesi....Suarez...Cou
Jep, det skal være sådan, når de spiller sammen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Lopezzz »

Pinligt sejr og skandale dommer
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Kubala »

SpillerSomMESSI skrev:
Kubala skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg synes at alle underpræsterede i dag... Coutinho var ret meget unskyldt da det er hans første kamp, og fejl placeret tilmed... han bliver en kæmpe gevinst..

Udover at Messi dukker op sammen med Suarez i de sidste 18 minutter, hvem spillede så en godkendt kamp?

Imo, ikke en.
Ini spillede ok.
Til sidst ja, men han underpræsterede i hele 1halvleg sammen med de andre,.. mange fejl
Ja, men det var pga. opstilling. Total fejlslået opstilling.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Rb88 »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Hvad siger folk til den med umtiti? Jeg er virkelig i tvivl...
Hvad gjorde han?
Ingen straffe. vi er heldigvis ovre den periode hvor der fløjtes på alle "hand balls" i La Liga. komplet uforsætligt

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Goaaal »

Valverde går vel fra at skulle have virkelig meget kritik til at skulle have ros for at reagere og gøre hvad der skulle til. Han forsøgte at få Cou ind på holdet hurtigst muligt, men det blev forceret. Stor ros for dog at reagere allerede tidligt i kampen og også for at turde at hive Cou ud. Her kan man dog kritisere at det var en lidt dum situation som Valverde fik skabt omkring Cou... Vi vinder jo kampen uden ham, og det må gøre lidt ondt med de forventninger der er til ham. Men fantastisk med en sejr. Coutinho skal have lidt tid.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Hvad siger folk til den med umtiti? Jeg er virkelig i tvivl...
Hvad gjorde han?
Straffesparket... Hånd på bolden.
Har du et klip? Har misset det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Hvad siger folk til den med umtiti? Jeg er virkelig i tvivl...
Hvad gjorde han?
Straffesparket... Hånd på bolden.
Har du et klip? Har misset det.
Helt til sidst i kampen. Den blev vist 10 gange hehe. Det var der hvor ibai gik amok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Piquénbauer »

Rb88 skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Hvad siger folk til den med umtiti? Jeg er virkelig i tvivl...
Hvad gjorde han?
Ingen straffe. vi er heldigvis ovre den periode hvor der fløjtes på alle "hand balls" i La Liga. komplet uforsætligt
Ja det var også min første tanke. Jeg synes dog hånden var lidt ude fra kroppen i de efterfølgende replays.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Hvad siger folk til den med umtiti? Jeg er virkelig i tvivl...
Hvad gjorde han?
Straffesparket... Hånd på bolden.
Har du et klip? Har misset det.
Helt til sidst i kampen. Den blev vist 10 gange hehe. Det var der hvor ibai gik amok.
Jeg så det ikke. Sad og skrev her.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Goaaal skrev:Valverde går vel fra at skulle have virkelig meget kritik til at skulle have ros for at reagere og gøre hvad der skulle til. Han forsøgte at få Cou ind på holdet hurtigst muligt, men det blev forceret. Stor ros for dog at reagere allerede tidligt i kampen og også for at turde at hive Cou ud. Her kan man dog kritisere at det var en lidt dum situation som Valverde fik skabt omkring Cou... Vi vinder jo kampen uden ham, og det må gøre lidt ondt med de forventninger der er til ham. Men fantastisk med en sejr. Coutinho skal have lidt tid.

Men stor kritik skal Valverde da også ha for at placere Cou på højresiden! Han burde have skiftet Pau ud og skiftet Robero ind, og spillet
Roberto..... Rak....... ini
Messi ..... suarez.... cou

I stedet for at sætte Paco op i angrebet.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:
Rb88 skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Hvad siger folk til den med umtiti? Jeg er virkelig i tvivl...
Hvad gjorde han?
Ingen straffe. vi er heldigvis ovre den periode hvor der fløjtes på alle "hand balls" i La Liga. komplet uforsætligt
Ja det var også min første tanke. Jeg synes dog hånden var lidt ude fra kroppen i de efterfølgende replays.
Som jeg så det var det kontakten med bolden, der resulterede i, at armen kom ud og flagre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Piquénbauer »

Ah ok. Så var det helt fint at den ikke blev dømt. Vores held med dommeren var altså "kun" Messis mål. Fint nok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Goaaal »

SpillerSomMESSI skrev:
Goaaal skrev:Valverde går vel fra at skulle have virkelig meget kritik til at skulle have ros for at reagere og gøre hvad der skulle til. Han forsøgte at få Cou ind på holdet hurtigst muligt, men det blev forceret. Stor ros for dog at reagere allerede tidligt i kampen og også for at turde at hive Cou ud. Her kan man dog kritisere at det var en lidt dum situation som Valverde fik skabt omkring Cou... Vi vinder jo kampen uden ham, og det må gøre lidt ondt med de forventninger der er til ham. Men fantastisk med en sejr. Coutinho skal have lidt tid.

Men stor kritik skal Valverde da også ha for at placere Cou på højresiden! Han burde have skiftet Pau ud og skiftet Robero ind, og spillet
Roberto..... Rak....... ini
Messi ..... suarez.... cou

I stedet for at sætte Paco op i angrebet.

Slet ikke uenig. Det fungerede slet ikke. Det må det dog have gjort til træning tænker jeg? Ellers virker det underligt. Det er bare sværere at være sur, når Valverde korrekser sig selv og vinder kampen med sine udskiftninger. Det er virkelig forskellen på ham og blandt andet Enrique synes jeg. Stærk taktisk manager.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Kubala »

Jo, ros til Valverde for at reagere hurtigt og ændre tingene. At han troede at Cou var en god idé over i højreside, er, hvad det er, men han reagerede og fik vendt det, så det skal han have ros for. Det er nemlig sådan noget, der er vigtigt, når man har taget fejl; at man kan ændre det og vende kampen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster