Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Champions league

Indlæg af Gnomitz »

phpBB [video]

Jeg syntes denne video er værd at se, hvis man gerne vil blive lidt klogere på nogle af PSG's mangler. Det engelske er ikke ligefrem perfekt, men budskabet kommer igennem.
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

Gnomitz skrev:
phpBB [video]

Jeg syntes denne video er værd at se, hvis man gerne vil blive lidt klogere på nogle af PSG's mangler. Det engelske er ikke ligefrem perfekt, men budskabet kommer igennem.
Da jeg læste det med det engelske forventede jeg en tung indisk accent stemme, hvor man skulle spidse øre for at forstå noget. Når man bare skal læse, så er det intet problem at se videoen.

Rigtig spændende video omend man skal passe på med at udlede et resultat på baggrund af én kamp. Se evt Reals kamp før de mødte os, hvor de vinder stort over Sevilla. Samtidig skal vi huske at PSG med Neymar er et andet hold. Der er dog ingen tvivl om at den modstand de møder til dagligt ikke kan sammenlignes med den de kommer til at møde mod Real Madrid. Hvis PSG har styr på deres defensiv og de kan få lavet nogle drablige omstillinger, så tror jeg de har en chance for at komme videre. Men på den anden side så kan en hurtig Real scoring også få dem til at miste troen på sig selv ret hurtigt. Jeg kan ikke sige andet end at det er et af årtiets største opgør når man tænker på alt det forhistorie kampen har.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Som Real spiller pt, så kan PSG vel kun anses som favorit imo.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:Som Real spiller pt, så kan PSG vel kun anses som favorit imo.
Så er det jo godt, at Perez har dommerne i lommen, så han lige kan få ændret det styrkeforhold.

Men noget dog der er vigtigt er, at Motta bliver klar til de kampe. Han betyder meget for deres organisation, når de ikke har bolden. Pt. spiller de ofte med Lo Celso og Verratti på midten, og de to fylder slet ikke nok.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tror at de banker PSG med 3-4 mål
MDCCCXCIX

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

Jeg ved godt man mener at det er en fordel at slutte på hjemmebane. Lige i dette tilfælde tror jeg dog at Real får gavn af at starte hjemme. De har brug for alt den medvind de kan bruge. CL har ikke været spillet siden december, så ingen af holdene er i decideret CL-form. Derfor kan Real med et Bernabeu i ryggen godt komme til at ryste PSG fra start, da PSG helt sikkert kommer til at spille afventende på kontra. Real kan evt gå til pause med en 1-0 føring og så bliver reaktionen fra PSG spændende. Jo mere de satser fremad, jo mere plads har Ronaldo og co. også. Derfor tror jeg på en 2-3 0 sejr til Real og så er hjemmekampen for PSG i princippet ligegyldig. Jeg ved godt at de har trioen til at kunne score et udebanemål - ret hurtigt - men der hviler simpelthen for meget pres på det hold, så de havde nok haft mere gavn af at kunne starte hjemme. Samtidig tror jeg det vil komme som et chok for Neymar når han finder ud af hvordan det er at spille på Bernabeu UDEN Messi, Iniesta, Busquets og Pique, som har Bernabeu-erfaring helt tilbage fra sæsonen 04/05! PSG er et skrøbeligt hold og Real er stadig Real - selvom de har mistet sulten i spanske turneringer.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg tror modsat at idet hele Reals sæson afhænger af denne kamp, er det højeste priotet for dem at undgå at indkassere mål på hjemmebane. Zidane vil starte som lyn og torden for at få et hurtigt mål som kan ryste PSG og derefter spille kontrollerende defensivt og satse på kontra.

PSG vil under alle omstændigheder kunne spille sig ud af presset når de første 10-20 minutter er gået, og så vil der blive min 5 100% chancer for PSG til at score... PSG kommer til at score min 1 eller 2 mål på Bernabeu

Real kommer nok også til at score 1 eller 2 mål..

Bare der ikke kommer skøre off side mål, eller tvivlsomme straffespark eller mærkelige røde kort, som bliver til Reals fordel, det vil jeg virkelig ikke kunne klare.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg tror modsat at idet hele Reals sæson afhænger af denne kamp, er det højeste priotet for dem at undgå at indkassere mål på hjemmebane. Zidane vil starte som lyn og torden for at få et hurtigt mål som kan ryste PSG og derefter spille kontrollerende defensivt og satse på kontra.

PSG vil under alle omstændigheder kunne spille sig ud af presset når de første 10-20 minutter er gået, og så vil der blive min 5 100% chancer for PSG til at score... PSG kommer til at score min 1 eller 2 mål på Bernabeu

Real kommer nok også til at score 1 eller 2 mål..

Bare der ikke kommer skøre off side mål, eller tvivlsomme straffespark eller mærkelige røde kort, som bliver til Reals fordel, det vil jeg virkelig ikke kunne klare.
Det er sandt at deres sæson hviler på resultatet, men Real Madrid har en helt anden erfaring i denne turnering. De har været i semifinalen-finalen siden de brød deres 1/8-dels forbandelse i 2010/11. Denne erfaring er guld værd. Når man læser Reals udtalelser i pressen kan man også se hvor rolige de er. Med et føringsmål (evt fra Ronaldo) skal de nok kunne gøre PSG ustabile og frusterede. Det bliver ganske enkelt bare et brag af en kamp :cool: :cool:
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Champions league

Indlæg af !Option »

Jeg må melde mig i koret for dem der også mener at der er en reel chance for at Real får ørene i maskinen mod PSG. Deres defensiv har set frygtelig skrøbelig ud, selv i de kampe hvor de samlet set har spillet bedre. PSG's trio og folkene til at fodre dem må simpelthen gnide sig i hænderne når de ser hvordan fx Ramos og Marcelo har præsteret defensivt i indeværende sæson :smile:

Omvendt vil jeg så dog også sige at Real netop bare er Real der burde have en helt anden psyke end PSG. Jeg tror ikke at Real knækker midt over og går helt nedenom og hjem. Det frygter jeg nærmere PSG kunne gøre hvis de mødte for meget modstand i kampen. Se vores seneste kamp mod dem som eksempel... :grin:

Det bliver sindsygt spændende!
Rey Abi!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

Mht. diskussionen omkring at starte på hjemme- eller udebane, er jeg så den eneste, der har den opfattelse, at for Barcelona, der er det en fordel at starte på hjemmebane?

Vi er langt bedre på hjemmebane end udebane, især i CL, at vi med et godt hjemme-resultat tvinger modstanderen til at gå mere offensivt til værks i returkampen.

Synes tit, at vi får et dårligt resultat på udebane, hvilket medfører at vi i hjemmekampen er virkelig pressede, hvis modstanderen får scoret.
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Odds 2.5 på Real hjemme i morgen er meget fristende. Jeg har ikke den store fidus til PSG's defensiv når de virkelig møder de store hold. Det er allerede blevet bekræftet mod hold som Lyon og Marseille i Frankrig.

Omend Real Madrid er uden Carvajal, hvilket må siges at være et stort tab når det var ham der skulle spille direkte overfor PSG's bedste mand. Tør de virkelig at sætte Achraf Hakimi derud, overfor Neymar i så stor en kamp? Eller bliver det Nacho? Nacho der normalt bruges på venstrebacken når det er nødvendigt.

Jeg tror dog stadig, at Real Madrid vinder hjemme. Deres hold og deres erfaring vil give dem det længste strå på Bernabeu. Deres midtbane og angreb vil blive for meget for PSG. De er bare et helt andet hold i CL. Jeg håber dog, at jeg tager fejl og Real Madrids sæson er færdig allerede i Februar/Marts. Det hele afhænger virkelig af, om PSG's fronttrio rammer dagen, og at Thiago Silva faktisk tager sig sammen i en stor kamp.

Hvis ikke på en real sejr, så all in på over 2.5 sammen med o. 1.5 i Porto - Livepool.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Som med vores kamp mod chelski så har jeg vitterligt ingen ide om hvordan real og psg kommer til at udfolde sig. Real er som os favoritter til at gå videre (omend ikke nær så store) men det kan ende på tusind måder.

I sidste ende er det dog lidt win/win. Jeg hader real men psg er også ved at være deroppe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kawhi »

Jeg er overbevist om at Nacho bliver brugt i stedet for Carvajal. Nacho har været deres bedste forsvarsspiller den her sæson imo. Jeg er spændt på at se hvilke roller Isco, Asensio og Kovacic får i de to opgør. Alle 3 kommer i hvert fald ikke på banen som indskiftere, da ZZ altid har en uforståelig trang til at bringe Lucas i spil.

Mit gæt:
Jeg tror at Real tager den 2-1. Di Maria falder helt igennem og Veratti trækker et rødt kort efter 2 klodsede frispark á la Javi Martinez for Bayern sidste sæson. Benzema, Cavani og Ronaldo scorer. Modric og Kroos dominerer midtbanen og bliver kampens helt store oplevelser.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Det var hurtigt...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Jeg holder af Tottenham men jeg vil så gerne se Buffon vinde Cl.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster