25/1 FC Barcelona - Espanyol

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Skydefinten »

I morgen får jeg lavet en halv liverpool-trøje og halv Barca med Coutinho på.

Måske Lahoz på ærmerne.

Shit, jeg kommer til at blive glad for Coutinho! Sikke en boldomgang, selvom det ikke regner og er i Stoke!

Vigtig sejr. Jeg hader Lahoz.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Drake »

Fedt at vi er videre, og rigtigt god debut til Cou, lækker boldomgang, han bliver sgu fantastisk for os! :glad:
Senest rettet af Drake fre jan 26, 2018 12:30 am, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Rb88 »

Noget jeg lagde meget mærke til ved Cou var hans placering. Meget mere central end den typiske kantspiller (Neymar) (hvilket også var forventet). Det kommer til at gøre godt for Alba da der stadig bliver plads til hans raids. Når først Cou finder sammen med ham bliver det interessant

Så er det bare at håbe at Cou finder godt sammen med Messi og at han ikke "optager" noget af Messis plads


Super spændende og selvsikkert indhop. Det kan blive rigtig spændende. Sad lidt og håbede på et langskudsforsøg :grin:

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Kubala »

A$AP skrev:Hvem vil vi have i semifinalen? Det kunne godt nok være sjovt, at trække Leganes og bare banke dem i begge kampe efter de slog Real ud.
Helt klart Leganes. Sevilla og Valencia kan blive hårde kampe og det har man ikke brug for i det her tætpakkede kampprogram.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af MessiPogba »

Tror I, i modsætning til os andre, der bruger "naturhjemmesider", når vi skal pleasure os selv, at Lahoz går ind på YouTube og ser videoer med sig selv og får lettet trykket sådan?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af abx »

MessiPogba skrev:Tror I, i modsætning til os andre, der bruger "naturhjemmesider", når vi skal pleasure os selv, at Lahoz går ind på YouTube og ser videoer med sig selv og får lettet trykket sådan?
Uden tvivl
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Blaugrana92 »

Kubala skrev:
A$AP skrev:Hvem vil vi have i semifinalen? Det kunne godt nok være sjovt, at trække Leganes og bare banke dem i begge kampe efter de slog Real ud.
Helt klart Leganes. Sevilla og Valencia kan blive hårde kampe og det har man ikke brug for i det her tætpakkede kampprogram.
Så du Leganés' kampe mod Madrid? Leganés bliver en ligeså hård modstander som Sevilla og Valencia. Vi kan ikke forvente andet end ekstremt hårde modstandere og kampe i en semifinale.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:
Kubala skrev:
A$AP skrev:Hvem vil vi have i semifinalen? Det kunne godt nok være sjovt, at trække Leganes og bare banke dem i begge kampe efter de slog Real ud.
Helt klart Leganes. Sevilla og Valencia kan blive hårde kampe og det har man ikke brug for i det her tætpakkede kampprogram.
Så du Leganés' kampe mod Madrid? Leganés bliver en ligeså hård modstander som Sevilla og Valencia. Vi kan ikke forvente andet end ekstremt hårde modstandere og kampe i en semifinale.
Ja, det er rigtigt, men de to andre har bedre spillere. Og Real underpræsterer virkelig meget for tiden, så det...
Man skal dog ikke undervurdere nogen, det er helt sikkert.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Bager »

Fed og meget intens kamp. Vi spiller en rigtig god første havleg, går lidt ned i kadence og vågner lidt op igen efter Coutinho kom ind. Dejligt vi er videre! Ting jeg bemærkede:

- Forfærdelig kamp af Busquets. Jeg aner ikke hvad han laver nogle gange. Meget ulig ham.
- Coutinho kommer til at have nogle fremragende år hos os, det er jeg sikker på. Er helt vild med hans boldbehandling. Det minder om Ronaldinho, Deco, Neymar - typisk kælent brasiliansk. Hvis han også arbejder godt baglæns, så kommer han til at få en lang karriere her.
- Messi fortsætter. Han er i topform i øjeblikket.
- Holdet sprudler. Jeg har det som om at holdet den seneste 1-2 mdr bliver ved med at folde sig ud og udvikle sig. Der sker rigtig mange gode ting, som vi bare skal bygge videre på.
- Lahoz er rystende dårlig. Han er psykokat - han er fascineret af at forarge, hvilket han formåede igen iaften. Han er ikke rigtig klog.

Tillykke folkens!
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes det var lidt spændende da der blev snakket om at cou skulle spille til højre. Jeg ved ikke om det vil fungere men at have cou, ini og Messi til at vandre rundt virker imo virkeligt giftigt offensivt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Piquénbauer »

Busquets: "They celebrated the first leg as if they had qualified, but normalcy was restored and we are the ones in the semifinals."
STAY IN YOUR LANE!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Når man tænker på at Cou... lige har været ude med en skade i en måned... gennemgået en saga transfer af de helt store... købt til “præster nu” pris... og at han lige har fået sine første minutter i et andet land, liga og med komplet nye spillere og nyt system, træner etc... ja, så var der da ikke det mindste shaky over ham at all.

Tænk så et par måneder frem når han er spillet ind, kommet op i gear efter sin skade og faktisk har trænet mere end et par gange med sine nye holdkammerater...


It’s gonna be wild, bye bye Ney - Wild.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af abx »

Bager skrev:Fed og meget intens kamp. Vi spiller en rigtig god første havleg, går lidt ned i kadence og vågner lidt op igen efter Coutinho kom ind. Dejligt vi er videre! Ting jeg bemærkede:

- Forfærdelig kamp af Busquets. Jeg aner ikke hvad han laver nogle gange. Meget ulig ham.
- Coutinho kommer til at have nogle fremragende år hos os, det er jeg sikker på. Er helt vild med hans boldbehandling. Det minder om Ronaldinho, Deco, Neymar - typisk kælent brasiliansk. Hvis han også arbejder godt baglæns, så kommer han til at få en lang karriere her.
- Messi fortsætter. Han er i topform i øjeblikket.
- Holdet sprudler. Jeg har det som om at holdet den seneste 1-2 mdr bliver ved med at folde sig ud og udvikle sig. Der sker rigtig mange gode ting, som vi bare skal bygge videre på.
- Lahoz er rystende dårlig. Han er psykokat - han er fascineret af at forarge, hvilket han formåede igen iaften. Han er ikke rigtig klog.

Tillykke folkens!
Agree x 10
Próxima Estación.... Parallel!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af FCBSOCI »

Blaugrana92 skrev:Er det for meget, hvis jeg ikke ville have noget imod, at Lahoz brækkede et ben? Ikke noget makabert eller voldsomt benbrud, bare et klassisk og relativt ukompliceret et, som helst skal komme omkring maj. Jeg har ekstremt svært ved at kapere tanken om, at han skal dømme en kamp ved VM til sommer.
Min største frygt lige nu er, at Danmark får ham til VM. Skal nok blive sjovt eller noget...

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Tello »

Jeg kan ikke sove, så tænker lidt på de detaljer vi så fra Cou i dag.. Hvis Coutinho bliver den spiller vi håber og tror han gør, så vil 150 ingenting være om 3 år.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster