Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Jeg er temmelig sikker på, at Hazard nok er Real-spiller til sommer. Chelsea har store interne problemer, og derudover har han vist opnået det, han kan opnå i Chelsea, medmindre der sker drastiske skift i Chelsea til sommer. City kommer til at dominere den engelske liga og de andre trofæer i England, mens Chelsea i nuværende forfatning er alt, alt for langt til en eventuel CL-succes. Så udsigterne til succes i Chelsea kan være svært at få øje på.

Hazard har til sommer været 6 år i Chelsea med to PL-titler, og han kan vist nok ikke opnå mere med Chelsea, vurderer jeg. Der skal som sagt ske noget vildt, før jeg tror, han bliver der.

Hazard ville være en klar forstærkning af Real Madrids vaklende offensiv, nu hvor Ronaldo snart i fem år ikke har bidraget det store til selve spillet, og når han nu også har svært ved at score sine mål, så er hans bidrag utrolig minimalt. Hazard ville være en god afløser for dem, så de vil nu få denne type, der både, foruden kan score mål, også er en vital del af spillet.

Jeg forudser en stor, stor udrensning af Reals trup til sommer. Spørgsmålet er bare, om Real vitterlig har penge til både Kane, Neymar og Hazard, som de er blevet rygtet til. En ting ved jeg dog, og det er, at Perez er klar til at gøre det mest utænkelige, så jeg vil ikke engang kunne afvise at han henter de tre på én og samme gang.

Og nu er de sat i forbindelse med de Gea igen, fordi Kepa har forlænget sin kontrakt, så det bliver nok ikke ham, de henter.

de Gea
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Casemiro
Kroos - Modric/Isco
Hazard - Kane - Neymar

Kane, Neymar, de Gea og Hazard bliver nogle ufattelige dyre herrer, men omvendt kan Real tjene gode skillinger på Benzema, Bale og Ronaldo. De burde nok kunne hente 120-170 mio. euro på de herrer der. Så har de da eventuelt dækket et køb af Hazard blot med de tre der. Så er spørgsmålet, om Real kan snyde sig til at finansiere de Gea, Neymar og Kane.

Men ovenstående hold vil være en godt konkurrent til os og forhåbentligt gøre ligaen spændende igen ;)
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

/FM mode over.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:/FM mode over.
Hvis ikke præsidenten hed Perez, havde du nok ret ;)
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Der er transfers for et godt stykke over 1 mia euro. Det tror jeg ikke engang Perez kan finde pengene til!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Der er transfers for et godt stykke over 1 mia euro. Det tror jeg ikke engang Perez kan finde pengene til!
Bare et skud.

De Gea: 50-70 mio. pund
Kane: 150 mio. pund
Hazard: 110-140 mio. pund
Neymar: 250 mio. pund

I alt: 560-610 mio. pund

------
Bale: 50-70 mio. pund
Benzema: 30-40 mio. pund
Ronaldo: 50 mio. pund

I alt: 130-160 mio. pund

Så vi er ude i 430-450 mio. pund. Kan man mon ikke sammenligne det med deres 2009-forbrug, hvor de brugte over 200 mio. pund? Med 8 års inflation og en 2-3 fordobling af markedet, så kan Real nok på en eller anden måde finansiere det.

Det er, som du siger, rigtig rigtig mange penge, men kender jeg Perez ret, så finder han sikkert et eller anden latterlig smutvej med en lejekontrakt først og så køb eller bestikker lige UEFA til at se igennem deres massive pengeforbrug.

Men jeg håber sgu de gør det. For vi slår dem stadig!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Der er transfers for et godt stykke over 1 mia euro. Det tror jeg ikke engang Perez kan finde pengene til!
Bare et skud.

De Gea: 50-70 mio. pund
Kane: 150 mio. pund
Hazard: 110-140 mio. pund
Neymar: 250 mio. pund

I alt: 560-610 mio. pund

------
Bale: 50-70 mio. pund
Benzema: 30-40 mio. pund
Ronaldo: 50 mio. pund

I alt: 130-160 mio. pund

Så vi er ude i 430-450 mio. pund. Kan man mon ikke sammenligne det med deres 2009-forbrug, hvor de brugte over 200 mio. pund? Med 8 års inflation og en 2-3 fordobling af markedet, så kan Real nok på en eller anden måde finansiere det.

Det er, som du siger, rigtig rigtig mange penge, men kender jeg Perez ret, så finder han sikkert et eller anden latterlig smutvej med en lejekontrakt først og så køb eller bestikker lige UEFA til at se igennem deres massive pengeforbrug.

Men jeg håber sgu de gør det. For vi slår dem stadig!
Tror du det, også med FFP og med de lønninger der følger med? ;-) Det vil om noget raise en problematik større end det medie-omtale PSG fik med Neymar og Mbappe.
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

emo skrev:
MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Der er transfers for et godt stykke over 1 mia euro. Det tror jeg ikke engang Perez kan finde pengene til!
Bare et skud.

De Gea: 50-70 mio. pund
Kane: 150 mio. pund
Hazard: 110-140 mio. pund
Neymar: 250 mio. pund

I alt: 560-610 mio. pund

------
Bale: 50-70 mio. pund
Benzema: 30-40 mio. pund
Ronaldo: 50 mio. pund

I alt: 130-160 mio. pund

Så vi er ude i 430-450 mio. pund. Kan man mon ikke sammenligne det med deres 2009-forbrug, hvor de brugte over 200 mio. pund? Med 8 års inflation og en 2-3 fordobling af markedet, så kan Real nok på en eller anden måde finansiere det.

Det er, som du siger, rigtig rigtig mange penge, men kender jeg Perez ret, så finder han sikkert et eller anden latterlig smutvej med en lejekontrakt først og så køb eller bestikker lige UEFA til at se igennem deres massive pengeforbrug.

Men jeg håber sgu de gør det. For vi slår dem stadig!
Tror du det, også med FFP og med de lønninger der følger med? ;-) Det vil om noget raise en problematik større end det medie-omtale PSG fik med Neymar og Mbappe.
Alle andre end Real Madrid, og jeg havde nok sagt ja ja, det er godt du. Men det er trods alt Perez, og han er en yderst, yderst magtfuld herre i fodboldverdenen, og det skulle ikke undre mig på nogen som helst måde, at han fandt en eller anden suspekt måde at kringle sig ud af det på.

Men ja, du har helt og aldeles ret, at det nok vil opstå et ramaskrig ,hvis Real gjorde sådan noget der, men igen. Det er Real og Perez har gjort noget lignende før. Der var dog ikke FFP dengang tilbage i 2009, men mon UEFA virkelig tør at straffe en af de tre største klubber i verden med bl.a. en CL-udeblivelse, tror du? Det ville jo skade lidt af Champions League-brandet, hvis man straffede Real Madrid meget hårdt.

Men ang. løn? Mon ikke Neymars løn vil ligne den Ronaldo har nu? og Hazard nok vil komme til at ligge på Bales og Kane måske med Benzemas? Så selv i lønniveauet tror jeg ikke, at vi ser nogen nævneværdige hop. De vil bare overtage BBCs løn i regnskabsoversigten.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

De priser der tror jeg ikke et sekund på. Vi snakker om de bedste spillere på store/kæmpe hold. Hvorfor chelski sige ja til det tilbud når cou kostede 160 mio euro? Hvorfor skulle de gea være billigere end van dijk?

Jeg tror ikke at en eneste af dem ville gå for under 170 mio pund. De ville nok nærmere koste over 200 mio. Og i flere tilfælde (man u og psg) ville real blive bedt om at skride uden man overhovedet hørte buddet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Med markedets udvikling og spillernes profiler tror jeg nærmere det ville være:

De gea - 150 mio (jeg tror dog ikke han kan købes)
Kane - 250 mio
Hazard - 200-250 mio (pga kontrakt)
Neymar - 400 mio (jeg tror dog ikke han kan købes)

Det er spillere som klubberne stort set vil gøre alt for at beholde. Det vil kræve helt sindssyge bud (og meget arbejde fra spillerne selv) før det overhovedet vil komme på tale. Derfor ser jeg dem heller ikke hente mere end maks en af dem pr vindue. Den slags handler laver man ikke flere af. Og slet ikke i et vm år hvor det engelske transfervindue endda også er kortere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Med markedets udvikling og spillernes profiler tror jeg nærmere det ville være:

De gea - 150 mio (jeg tror dog ikke han kan købes)
Kane - 250 mio
Hazard - 200-250 mio (pga kontrakt)
Neymar - 400 mio (jeg tror dog ikke han kan købes)

Det er spillere som klubberne stort set vil gøre alt for at beholde. Det vil kræve helt sindssyge bud (og meget arbejde fra spillerne selv) før det overhovedet vil komme på tale. Derfor ser jeg dem heller ikke hente mere end maks en af dem pr vindue. Den slags handler laver man ikke flere af. Og slet ikke i et vm år hvor det engelske transfervindue endda også er kortere.
Gode pointer. Det vil selvfølgelig kræve meget arbejde pga. spillernes status i deres respektive klubber.

Men De Gea har et år tilbage sin kontrakt her til sommer, og han er målmand. Jeg har svært ved at se, at en målmand skal gå for over 70 mio. pund. Også selvom det er De Gea, der anses som verdens bedste. Selv i de vilde tider før finanskrisen blev målmænd hellere ikke hentet så dyrt som markspillere.

Det kan også være, at de Gea har nok good-will point samlet op i United, at de er villige til at lade ham gå for en god sum penge pga. det han har gjort for klubben og holdt dem relevante, da det hele brændte på. Og det faktum, at han kan være tættere på sin kæreste og familien igen i den by, han er opvokset i. De Gea-handlen er den, jeg faktisk tror allermest på, hvis Real endegyldigt vil gå efter ham. Den tror jeg ikke blive så svær igen.

Det er mere Harry Kane og Neymar, der bliver svær, da Levy er en særdeles ond mand at handle med, og Neymar pga. hans enorme købspris.

Hazard, tror jeg, at han vil trumfe et skifte igennem, og han har også kun et år tilbage til sommer, så måske er han sågar billigere, end det vi begge har anslået ham til at være?
Piquénbauer skrev:De priser der tror jeg ikke et sekund på. Vi snakker om de bedste spillere på store/kæmpe hold. Hvorfor chelski sige ja til det tilbud når cou kostede 160 mio euro? Hvorfor skulle de gea være billigere end van dijk?

Jeg tror ikke at en eneste af dem ville gå for under 170 mio pund. De ville nok nærmere koste over 200 mio. Og i flere tilfælde (man u og psg) ville real blive bedt om at skride uden man overhovedet hørte buddet.
En af grundene til at Cou endte med at blive så dyr, som han gjorde, og derfor lidt svært at sammenlgne med Hazard er, at Coutinho i foråret 2017 havde lige forlænget med Liverpool med fem år. HAvde Coutinho haft 1 eller 2 år, havde han måske sågar kostet det halve.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror ikke at kontrakt spiller ind før vi snakker det sidste år. Og her vidste jeg ikke at de gea kun havde et år tilbage så han bliver nok lidt billigere (100 mio).

Jeg tror real kan hente kane og hazard. Det vil koste dem omkring 400-500 mio pund. De gea og ney får kastet sindssyge kontrakter i nakken så de bliver.

Men med det sagt så er pointen med min indlæg at jeg ikke kan se dem lave alle handlerne i et transfervindue. Det tager tid og jeg tror ikke der kommer mere end 2 til sommer. Og det kun hvis real kan komme af med spillere. Jeg tror f.eks. det bliver svært at få sendt Ronaldo afsted (alder og kontrakt).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Norbit »

Som nævnt, tror jeg også at priserne på Ney er (min. 300 mio), Kane (min. 200) og Hazard (min. 170). Det ender ud i 670 mio. euro.

Jeg tror dog også at man kan få mere for BBC - hvis de virkelig sælges.
Bale alene vil sikkert kunne give omkring 90-100 mio, hvis United egentlig går efter ham - hvis ikke mere.
Ronaldo tror jeg ikke skifter (grunden: han ikke selv gider), og kan ikke se hvilken top klub vil have ham, for den løn han går til, og man kan vel ikke bygge et hold omkring ham længere? Kan godt være, at han til billige penge vil hentes af Man Utd igen. Men kan ikke se at både Bale og Ronaldo ender i Manchester, hvor de i forvejen har Alexis, Martial, Lukaku, Zlatan. Det er nogle dyre drenge.

Benzema, tror jeg snildt de kan få 60-70 mio for. Perez er en bedre forretningsmand end Barto. Han får altid overpriser på sine spillere. Danilo blev solgt for 35, det giver ingen mening.

Jeg kan mere realistisk se, at Real ender med følgende:
De Gea, Hazard, en ny forsvarspiller og en ny midtbane mand.

Kan ikke tro at de henter 3 af top 5 spillere.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Norbit skrev:Som nævnt, tror jeg også at priserne på Ney er (min. 300 mio), Kane (min. 200) og Hazard (min. 170). Det ender ud i 670 mio. euro.

Jeg tror dog også at man kan få mere for BBC - hvis de virkelig sælges.
Bale alene vil sikkert kunne give omkring 90-100 mio, hvis United egentlig går efter ham - hvis ikke mere.
Ronaldo tror jeg ikke skifter (grunden: han ikke selv gider), og kan ikke se hvilken top klub vil have ham, for den løn han går til, og man kan vel ikke bygge et hold omkring ham længere? Kan godt være, at han til billige penge vil hentes af Man Utd igen. Men kan ikke se at både Bale og Ronaldo ender i Manchester, hvor de i forvejen har Alexis, Martial, Lukaku, Zlatan. Det er nogle dyre drenge.

Benzema, tror jeg snildt de kan få 60-70 mio for. Perez er en bedre forretningsmand end Barto. Han får altid overpriser på sine spillere. Danilo blev solgt for 35, det giver ingen mening.

Jeg kan mere realistisk se, at Real ender med følgende:
De Gea, Hazard, en ny forsvarspiller og en ny midtbane mand.

Kan ikke tro at de henter 3 af top 5 spillere.
Tror du virkelig, at en spiller kan koste over 200 mio. pund for en som Kane, der foruden sit talent, ikke har den store image-tække eller PR-markedsværdi som f.eks. Neymar har det? Det er bl.a. en af grundene til, at jeg nok ikke værdsætter Kane så højt som I gør. Min vurdering er mest baseret på, at Tottenham er en notorisk kendt klub for at være svær at forhandle med pga. Levy. Men okay, Kane er i selskab som en top 10 angriber i verden, så jeg kan godt se pointen i, at han ikke blot bliver dyr, han bliver afsindig dyr.

Men 170 mio for Hazard har jeg noget svært ved at se. Chelsea har store problemer i klubben, Hazard har et stort ønske om at skifte til Real Madrid, og han har et år tilbage, hvisj eg husker rigtigt, hvilket bl.a. er derfor, at Chelsea så gerne vil forlænge med ham nu.

Bale har jeg svært ved at værdsætte. På et kontrahold ville han være ufattelig god, men hans talent bliver nok sat i skygge pga. den manglende plads at udnytte i Spanien, og det problem, at Bale har store problemer med at holde sig skadesfri. Så jeg har lidt svært ved at se en klub som United bruge så mange penge på en snart 29-årig Bale, hvis ene store force er hans exceptionelle fart, og som han snart vil miste pga. sin alder, og så givetvis nok allerede har mistet noget af det pga. hans mange skader.

Benzema har du nok ret i, at han kan godt hive en god portion penge ind. Der kunne være klubber i vente for ham.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Jeg tror ikke at kontrakt spiller ind før vi snakker det sidste år. Og her vidste jeg ikke at de gea kun havde et år tilbage så han bliver nok lidt billigere (100 mio).

Jeg tror real kan hente kane og hazard. Det vil koste dem omkring 400-500 mio pund. De gea og ney får kastet sindssyge kontrakter i nakken så de bliver.

Men med det sagt så er pointen med min indlæg at jeg ikke kan se dem lave alle handlerne i et transfervindue. Det tager tid og jeg tror ikke der kommer mere end 2 til sommer. Og det kun hvis real kan komme af med spillere. Jeg tror f.eks. det bliver svært at få sendt Ronaldo afsted (alder og kontrakt).
Ronaldo er jeg sikker på, at han enten kan sendes videre til PSG, da de virkelig har sukket efter denne globale superstjerne, så de kan få det spotlys, de vil have på deres projekt eller en kinesisk klub sågar. Det kan tænkes, at Ronaldo nok snart har indset lyset for enden af tunnellen i denne sæson, hvor han ikke har kunne ramme en kos røv med en banjo. PSG har selvfølgelig Neymar lige nu, men der har jo ikke været andet end problemer med ham, men med Ronaldo kan de måske få det næste niveau lige foreløbig, hvad omgår tække fra medierne, fansene, medmindre Neymar snart dropper sine attituder.

Men vi er ret beset enige i, at det bliver et røvdyrt projekt, Real skal kaste sig ud i, men med Perez så har jeg bare lært, at jeg ikke vil afvise noget som helst, da han om nogen kan få ting til at ske pga. hans korrupte forbindelse.

Men jeg håber virkelig, at Real henter alle dem, de vil hente, så vi kan få noget direkte spænding igen. Selvom jeg hader at tabe overalt, så synes jeg bare, at en sæson er mere fuldendt, når du vinder mesterskabet på sidstedagen med et mulehår foran Real. Selvom det nok koster mig et nyt hjerte og diverse vredesudbrud i løbet af en sæson, så er det sgu alt for spændende at sige nej til et særdeles konkurrencestærkt Real Madrid-hold. Det gør det hele sgu sjovere som fan at sidde på spidsen af stolen hver gang klar til at tænde af pga. de mindste fejl vil koste et eventuelt mesterskab.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg håber de falder fra hinanden. Så meget kaos som overhovedet muligt skal ramme den klamme klub.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster