Ligue 1 // Le Championnat

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af MessiPogba »

Har folk set Kurzawas mål mod Lyon?



Nej, hvor er det dog godt smasket ind. :eek: :eek:
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Ronaldinho »

MessiPogba skrev:Har folk set Kurzawas mål mod Lyon?



Nej, hvor er det dog godt smasket ind. :eek: :eek:
Alle 3 mål i den kamp var fantastiske
Ronaldinho Gaúcho

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

SpillerSomMESSI skrev:Ja fordi super copa er før sæsonen går igang.

Den bliver ikke spillet som en pre season kamp, men er reelt en kamp før sæsonen.

Jeg er ligeglad med om det ene eller andet hold går efter et resultat i en kamp i sæsonen... det er i sæsonen, og der skal alle spillerne være klar og fit til kamp.. i preseason er nogle jo lige kommet fra ferie og er slet ikke på niveau til at spille 100 % i en hel kamp.

Man skal aldrig bedømme 2 holds styrkeforhold i en pre season kamp, men derimod i sæsonen.

Derfor brugte jeg Liverpool kampen som et meget tydeligt eksempel på at man stort set ikke kan bruge det til noget.

Real var bedre inden sæsonen gik i gang.. deres spillere var bedre fit og havde tydligvis forberedt sig bedre til kampen end Barca.. når sæsonen går i gang og Barcas spillere er klar vinder vi jo over dem.. ik?

Hvis ikke hvorfor er det kun de 2 super copa kampe hvor Real har domineret os?
Preseason slutter, når venskabskampe erstattes af turneringskampe. Supercopaen er en turnering.

At se på to kampe over en sæson er alt for lidt til at se et styrkeforhold. Malaga tog en sejr og en uafgjort mod os sidste sæson, men de er stadig et langt dårligere hold end os.

Jeg er enig i, at Supercopa-kampene siger mindre end andre kampe i sæsonen om, hvordan sæsonen kommer til at gå for et hold. Det ændrer dog ikke på min pointe om, at det generelt er svært at spå om et holds fremtidige form. Jeg sagde bare, at det ikke vil være nogen stor overraskelse, hvis PSG ryger ud til Madrid. Nu har vi eksempelvis netop set PSG tabe og Madrid vinde 7-1 i weekenden, selvom Madrid den sidste tid har været i noget dårligere form end PSG.
qepd

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5476
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Men sådan er det jo altid med Real... Det er mega svært at bedømme deres styrke. De kan spille som en sæk kartofler i 3 kampe og være suveræne i de næste 3 kampe.

Sådan var det også med dem i CHL sidste år, slutter som 2.er i gruppen men vinder alle knock out kampe mod svære modstandere...

Real vinder over PSG, fordi PSG ikke har erfaring nok til CHL og MBappe er desuden ude i 2 måneder nu.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Første røde kort i Mbappe karriere. Foran med 3-0 og så laver han sådan en klam en, heldigt for begge at den ikke resulterede i noget alvorligt, for det kunne det sagtens have gjort sådan han træder ned.


Og så Neymar :lol:





Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af De La Barça »

Hvad sker der for det der dick move af Neymar?


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af A$AP »

Han er i den grad også ved at gøre sig godt upopulær i Frankrig. Jeg har virkelig svært ved at se ham fortsætte der, i lige så lang tid som i Barca.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af zqa »

Jeg tror generelt ikke han er specielt populær blandt modstanderes tilhængere eller spillere. Det var han heller ikke i La Liga.
#jesuisSheep

gygfo

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af gygfo »

Han er vel ved at forberede en transferfarce til sommer. Jeg tror ikke PSG giver ham lov, men han vil gerne til Real til sommer, tror jeg.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af A$AP »

Altså hvis ikke denne sommer, så næste. Han er jo bevidst ude på, at gøre sig upopulær i Frankrig og i PSG. Bare i dag, ovenpå kampen i går har han været ude og kritisere klubben for at sælge Lucas Moura til Spurs, og sige at det ikke er fair. I Barca var han upopulær, men det var blandt modstanderne, hvor langt de fleste af hans konfrontationer var som reaktion på tacklinger de lavede på ham. Det her er noget andet synes jeg, her er det modstanderne OG hans egen klub og dens fans, som allerede efter hans første 5 måneder viser utilfredshed. Måske han gerne vil gøre sig så upopulær og problematisk, at selv oliesheikhen bliver træt.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5476
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Eller også er han bare sådan... og ødelægger tingene for sig selv efterhånden.. jeg tror også han vil skabe sig, og skabe en del problemer for Real hvis han skifter.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5476
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Forstår ham egentlig godt.. og når man læser dette fremstår han egentlig meget sympatisk

http://www.marca.com/en/football/intern ... b45c2.html
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af De La Barça »

Xavi, Iniesta og Messi er blevet sparket, trådt på, skubbet og revet omkuld mange gange. Jeg har aldrig set dem nedgøre deres modstander på den måde og tror ikke min første tanke ville være sympatisk hvis de gjorde det.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Kubala »

Altså, jeg ved ikke, hvor slemt det han gjorde, er. Og det lignede også, at han tog pis på ham spilleren. Jeg synes, at man gør et alt for stort nummer ud af det, men det kommer selvfølgelig an på, hvor meget man forventer mht. anstændigt opførsel.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af zqa »

Jeg synes også det bliver gjort til langt mere end det er. Alt bliver tolket i retning af alt muligt. Slap af.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster