Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jamial »

Piquénbauer skrev:
Jamial skrev:
Jamial skrev:bet365 havde odds 11 på sejr til Villareal. Kunne jeg altså ikke lade være med, sådan som RM spiller PT.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tillykke med det!!
Smed kun 50 på det, men det er stadig en plovmand i lommen! :D

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

RMs nedtur føles nogenlunde således:

phpBB [video]

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Hvor er det fantastisk Villarreal!!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Helt dejligt, tak. Især fordi vi meget nemt kan fejle i morgen også.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana al vent »

Jeg ved næsten ikke hvor man skal starte? Jeg synes det er vildt at se hvordan Real kan gå ned på denne måde. Jeg forventede en sæson hvor der ville være 2-4 point afstand pr runde holdene i mellem. Ligesom i tidligere sæsoner. Det her er bare pinligt. Hvad sker der for et hold der har vundet ALT?
Jeg bløder Blaugrana

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana al vent skrev:Jeg ved næsten ikke hvor man skal starte? Jeg synes det er vildt at se hvordan Real kan gå ned på denne måde. Jeg forventede en sæson hvor der ville være 2-4 point afstand pr runde holdene i mellem. Ligesom i tidligere sæsoner. Det her er bare pinligt. Hvad sker der for et hold der har vundet ALT?
Ikke en god nok træner.

Vinder fem trofæer på en sæson, og tror de har erobret verden. Sætter bare vores høst med 14 ud af 18 mulige med Pep i relief og viser, hvor sindssyg en motivator Pep var.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Sgu ikke kun vores periode med pep. Hele perioden med denne generation af spillere. Vi har stort set vundet en stor titel hvert år over de sidste mange år.

Udover at zz ikke er den bedste træner så er der også store problemer i truppen. Ikke dem bedste bredde og en stamme af spillere der efterhånden er gamle og ikke har samme niveau som tidligere. Desuden er asensio alt for hyped.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Platon
Indlæg: 117
Tilmeldt: lør okt 29, 2011 5:15 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Platon »

Det kører bare. Lad os ikke håbe at Zidane bliver fyret.

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af DeanCassady »

Enig omkring Asensio. Hans fantastiske langskudsmål har forkromet hans egentlige bidrag. Han kan dog stadig blive fremragende.
Robert Zimmerman

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Sgu ikke kun vores periode med pep. Hele perioden med denne generation af spillere. Vi har stort set vundet en stor titel hvert år over de sidste mange år.

Udover at zz ikke er den bedste træner så er der også store problemer i truppen. Ikke dem bedste bredde og en stamme af spillere der efterhånden er gamle og ikke har samme niveau som tidligere. Desuden er asensio alt for hyped.
Det er sgu da fordi, at Asensio aldrig fik et run af Zidane og Perez efter hans fine start. Ha ner en ung spiller, der har brug for at spille hver weekend. Det er sådan, han formår at hæve bundniveauet og blive bedre. Ikke få hver 2. eller 3. kamp med 20 minutter. Det gavner ham ikke på den lange bane.

Men det er Asensios egen skyld. At tage til Real Madrid som ung spiller er det dummeste, du kan gøre. Især med Perez som præsident, som har sine agendaer med, at stjernerne skal starte ind.

Ja, sågar Isco kan aldrig være helt sikker med en startplads, og han har om nogen været Reals bedste spiller i 2017.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Det er helt fantastisk, det her.

ZZ er en simpel træner. Desværre lykkedes denne satsede taktik ikke i dag:
Zidane: "In football there are two teams, and what you must do is score a goal more than the opponent. We tried to do that today.
17 år siden, at RM ikke har scoret i 2 hjemmekampe i træk! Another record for #thebest #cr7
Senest rettet af Skydefinten lør jan 13, 2018 8:25 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Sådan er det jo i en klub som real. Asensio har ikke vist ret meget i denne sæson og han burde vise mere. Også selvom det ikke er blevet til fast spilletid. Han har stadig fået rigeligt med muligheder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Tello »

This is 60 percent luck
10 percent skill
5 percent Modric and Kroos overkill.
5 percent drama
20 percent complaints
And a 100 percent disappearance during today's game.Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:This is 60 percent luck
10 percent skill
5 percent Modric and Kroos overkill.
5 percent drama
20 percent complaints
And a 100 percent disappearance during today's game.Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jeg bliver mere og mere arrig over, at han seriøst vandt både Ballon D'Or og The Best baseret på tre kampe. Det værste er, at det er fodboldspillere, journalister, som følger med i fodbold og landstrænere, der har givet ham den hæder. Det er simpelthen det mest forrykte pis, jeg har været vidne til længe.

At Ronaldo nogensinde skal sættes i bås med Messi er en joke udover alle leder og kanter med hans fem gange ballon d'or.

Ronaldo skulle kun have haft for 2006/2007, 2007/2008. Intet andet. Enten Sneijder eller Iniesta havde fortjent den i 2009/2010, mens ellers skulle der have stået Messi på det hele siden da.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Sådan er det jo i en klub som real. Asensio har ikke vist ret meget i denne sæson og han burde vise mere. Også selvom det ikke er blevet til fast spilletid. Han har stadig fået rigeligt med muligheder.
Ja, vi er helt enige om, at det er sådan betingelserne er i Real, at det er ufattelig dumt at vælge dem som klub, når du er 19-20 år og skal have fast spilletid for at blive noget. Jeg tvivler sågar, at hvis de havde haft Messi som 17-18 årig i deres ungdomsrækker, så havde han ikke fået spilletid hos dem, fordi han ikke er et stort nok navn.

Men hvis man ikke kan se Asensios potentiale, så mener jeg, at det er fordi, man ikke vil se den. Ligeledes finder jeg det svært, hvordan en ung knægt skal kunne gøre sig gældende på et hold, der spiller noget ufattelig ideløst fodbold med en træner ,som stadigvæk har svært at lave andet end indlæg ind i boksen, som er så old school som noget kan være.

Asensio i en fasttømret taktik med muligheder ville være dødbringende. Men vi er nok bare uenige om hans potentiale. Havde han spillet i Dortmund eller under Klopp i Liverpool eller sågar for Tottenham, ville vi have hørt meget mere om ham, fordi det er trænere, der giver ungdommen muligheden og de har nogle klare idéer om, hvordan de vil spille. I modsætning til Real og Zidanes indlægsfodbold, som endelig er blevet læst af modstanderne og blevet dårligere med bl.a. Moratas afgang, da hans hovedspil var essentielt for en som Zidanes måde at anskue kampene på.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster