Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Manchester City have held multiple rounds of talks with Jean-Michaël Seri's entourage in the last 10 days & intend to pay the player's €40m release clause, but haven't decided if they want to do so this month or in summer, according to tomorrow's L'Équipe.
Vildt midtbaneudvalg, de så vil have sig i City.

Fernandinho
Seri
Kdb
D. Silva
B. Silva
Gündogan
Foden
Toure

Så er der også Zinchenko og Delph, der begge er rigtige CM'ere.
Får de sig en CB mere, så er Citys bredde fuldkommen absurd.

Og jeg tror lige sådan en som Seri kunne blive så vild under Pep.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Håber som minimum, at Turan, Dølle, Mascherano og Rafinha (udlejes) forlader klubben i dette transfervindue, så vi kan spare lønomkostningerne og få lidt penge i kassen. Derudover vil et salg af Vidal til en fornuftig pris kunne accepteres. Det betyder, at Gomes, Denis og Paco kan få chancen for at bevise sig i foråret, og så kan vi sende dem videre til sommer, hvis de ikke præsterer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Enig!

Der er meget der tyder på at Arthur kommer til sommer hvis der altså kan findes en løsning på EU pladserne. Og så er der griez som også skulle være på vej. Det må betyde et farvel til Denis, gomes og måske Paco.

Valverde har udtalt at han vil have truppen ned omkring 20 så han kan bruge b-spillere. Jeg tror ikke vi får ret meget ind pga salg men det vigtigste er at der kommer plads i lønbudgette.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Håber også på en tilgang af enten Arthur eller Fabian Ruiz (synes han ser spændende ud og er samtidig spanier og billig). Som det er nu, synes jeg ikke, at Denis er god nok, men han får lov til at vise lidt mere i foråret. Samme gælder egentlig for Gomes, men et eller andet siger mig, at han godt kan blive god på et tidspunkt. Paco har egentlig gjort det fornuftigt, og er en fin reserve (kan vi finde en bedre, der accepterer bænkplads?). Men kommer Griezmann til, ryger Paco nok, når Arnaiz bliver rykket op.

Angående Rafinha håber jeg inderligt, at han får spillet sig op i en evt. udlejningsperiode og kan holde sig skadesfri, for han har nogle gode kvaliteter, som vi godt kan bruge!

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Et hold efter sommervinduet kunne være:

Ter Stegen
Reserve: Cillessen

Semedo, Pique, Umtiti og Alba
Reserver: Roberto, Mina, Vermaelen og Digne

Busquets, Iniesta og Coutinho
Reserver: Rakitic, Roberto, Paulinho, Alena, Arthur/Fabian Ruiz (og Rafinha)

Messi, Suarez, Griezmann
Reserver: Dembele, Arnaiz og Coutinho

Synes alle kæder udover midtbanen er fin. Synes stadigvæk, at vi har 1-2 midtbanespillere for meget, men ved ikke, hvem der skal ofres :/

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

20 spillere, plus/minus.

Mats/Cillesen.

Roberto, Semedo, Piqué, Mina, Umtiti, Vermaelen, Digne, Alba.

Iniesta, Coutinho, Busquets, Rakitic, Paulinho - og jeg tror på, at vi beholder Gomes, Arthur.

Messi, Suarez, Dembélé, Paco, Arnaiz, Griezmann.

Ud:

Vidal, Masch, Dølle, Rafa, Denis, Arda.

Kunne det blive sådan noget her? Havde man nævnt det her for mig i sommers, så havde jeg kaldt vedkommende for skør.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Slindj93 skrev:Et hold efter sommervinduet kunne være:

Ter Stegen
Reserve: Cillessen

Semedo, Pique, Umtiti og Alba
Reserver: Roberto, Mina, Vermaelen og Digne

Busquets, Iniesta og Coutinho
Reserver: Rakitic, Roberto, Paulinho, Alena, Arthur/Fabian Ruiz (og Rafinha)

Messi, Suarez, Griezmann
Reserver: Dembele, Arnaiz og Coutinho

Synes alle kæder udover midtbanen er fin. Synes stadigvæk, at vi har 1-2 midtbanespillere for meget, men ved ikke, hvem der skal ofres :/
Midten ser da fin ud. Jeg ville nok ofre Rakitic, selvom han har gjort det fint på det seneste. Vi bør kunne få 40-50m for ham, måske 60m efter et fint VM. Iniesta vil være 34 til næste sæson, måske hans sidste. Jeg tror vi henter Arthur men jeg tror, at Frenkie De Jong og Houssem Aouar kommer til at blive verdensklasse. Frenkie rygtes dog allerede til CIty. Og begge to vil nok være overkill men de er satme gode allerede og den type midtbanespillere der passer til os.

Fabian Ruiz til 15m(hans klausul) er også et fint køb.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Arda Turan udlejet til Basaksehir I 2 og en halv sæson....
Senest rettet af B-Freak lør jan 13, 2018 1:26 pm, rettet i alt 1 gang.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Tello: Så du vil også sende Alena og Rafinha væk?

Raman93: Ja midtbanen er rigtig god, men jeg var ikke tilfreds, fordi der var for mange spillere. Jeg håber også, at vi køber Aouar og Ruiz. Ruiz til sommer, og Aouar fra sæsonen 2019/20. Jeg er virkelig imponeret af ham! Han kunne komme ind, når Iniesta stopper. Som det er lige nu vil jeg hellere have Fabian Ruiz frem for Arthur.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Jeg begriber ikke folk gerne vil sende Vidal afsted men beholde Gomes.

Vil langt hellere beholde Vidal der kan spille hele højresiden og faktisk har et fornuftigt blik for spillet. Læg mærke til hans skrå tilbageleveringer ind i boksen fra højre (lidt ala Alba gør i venstre).

Gomes er bare en komplet ligegyldig brik. Selv mod Celta hvor han spillede en fin kamp sidder man bagefter med fornemmelse, at ja han spillede fint, men alle aktioner var tæt på ligegyldige. Han er den mest fejlcastede Barca spiller længe

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg så gerne denne trup til sommer:

Mats/Cillesen.

Semedo, Palencia, Roberto, Piqué, Mina, Umtiti, Ny CB , Digne, Alba.

Iniesta, Coutinho, Busquets, Roberto, Paulinho, (Arthur) Alena og måske Samper

Messi, Suarez, Griezmann, Dembélé, Coutinho, Arnaiz, .

Sælges:

Vidal, Masch, Dølle, Rafinha, Denis, Arda, Paco, Gomes, Vermaelen og Rakitic
(Kunne enlig også godt tænke mig at sælge Digne, synes ikke han passer ind og er ligegyldig offensivt, men det kan måske komme til næste sommer)

Eneste grunde til jeg vil sælge Vermaelen er, at han nok selv gerne væk for han ville jo gerne væk i sommers, da han kommer til at være tredje valg og med VM i mente, og at han har det med skader, selv om der går godt med det ind til videre.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev: Men okay, at bede Liverpool om at bruge deres hjerner er også meget at forlange. Men det er sgu idiotisk business.

Hej MessiPogba, skru’ lige lidt ned for din evindelige anti Liverpool sensation journalistik... det er så trættende i længden at læse disse rant igen og igen.

Du bidrager ellers med rigtig meget godt, men vær lidt mere sober, tak.

Du ryger på ignore listen hvis det fortsætter, hvilken ville være en skam.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Drake: Næsten enig. Vil dog gerne beholde Rakitic. Grunden til det er, at Iniesta bliver 34 år og Coutinho vil måske nogle gange spille kant. Det efterlader midtbanen med Roberto, Paulinho, Arthur og Alena, som virker ok, men ikke er top klasse. Det vil ikke være usandsynligt, at Iniesta mere bliver ramt af skader, og dertil er vi bare for sårbare uden Rakitic, ifølge min mening.

Digne vil jeg gerne beholde, da han er en fin backup, og der er ikke et alternativ på b-holdet med kvalitet.

Forstår dig ift. Vermaelen. Kan man få De Vrij ind på fri transfer til sommer, er det fint med mig. Men en ny CB skal ikke være dyr til sommer. Så hellere beholde Vermaelen.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Slindj93 skrev:Tello: Så du vil også sende Alena og Rafinha væk?

Raman93: Ja midtbanen er rigtig god, men jeg var ikke tilfreds, fordi der var for mange spillere. Jeg håber også, at vi køber Aouar og Ruiz. Ruiz til sommer, og Aouar fra sæsonen 2019/20. Jeg er virkelig imponeret af ham! Han kunne komme ind, når Iniesta stopper. Som det er lige nu vil jeg hellere have Fabian Ruiz frem for Arthur.
Hov, havde glemt Alena [emoji3] Men nu hvor vi har ham, så kunne han sagtens tage en bænkplads - han er kun 20 - også langsomt indsluses. Rafinha kan vi udleje eller sælge til en klub hvor han får spilletid og/eller bliver helt klar igen. Men igen, der er rigelig med konkurrence deroppe jo, og ved ikke hvad Valverde har tænkt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Slindj93 skrev:Drake: Næsten enig. Vil dog gerne beholde Rakitic. Grunden til det er, at Iniesta bliver 34 år og Coutinho vil måske nogle gange spille kant. Det efterlader midtbanen med Roberto, Paulinho, Arthur og Alena, som virker ok, men ikke er top klasse. Det vil ikke være usandsynligt, at Iniesta mere bliver ramt af skader, og dertil er vi bare for sårbare uden Rakitic, ifølge min mening.

Digne vil jeg gerne beholde, da han er en fin backup, og der er ikke et alternativ på b-holdet med kvalitet.

Forstår dig ift. Vermaelen. Kan man få De Vrij ind på fri transfer til sommer, er det fint med mig. Men en ny CB skal ikke være dyr til sommer. Så hellere beholde Vermaelen.
Jeg tænkte også på at beholde Rakitic, da vi som du skriver er lidt tynde i form at kvalitet på midten, hvis Iniesta bliver skadet og Coutinho spiller kant. Men grunden til at jeg vil sælge ham er, at vi nok kan få en del penge for ham, og at Valverde gerne vil have en smal trup, også er jeg bare ikke helt fan af hans kvaliteter, men kan rigtigt godt lide han person.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster