Ligue 1 // Le Championnat

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Lopezzz »

Endelig skete det. PSG har tabt for første gang i denne sæson
MDCCCXCIX

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af B-Freak »

Så ikke kampen men ud fra stats ser det ikke helt fortjent ud
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Lopezzz »

Ja det utrolig, de var ikke så heldige som os :)
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Blaugrana92 »

Mbappés niveau er simpelthen for surrealistisk. Han er 19 år! De eneste 19-årige jeg har set med det niveau var Messi og måske Rooney, der blev topscorer for United og scorede 17 mål i den sæson, hvor han fyldte 19. Men Mbappé er virkelig absurd god. Hvis han fortsætter den udvikling, han har været igennem de seneste to år, så tror jeg sgu han vinder Ballon d'Or før Neymar.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Guardiola »

Han er vanvittig. For mig minder han om den gamle Ronaldo. Teknik og kraft, totalt dominerende for sin alder

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af klogfyr »

Ja, jeg havde også meget gerne set ham i Barca. Ærgerligt, hvis rygterne er sande om at vi sagde fra. Tror han ville have passet perfekt ind.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af PuyolErGud »

Ja, han er god, men hvad pokker har han lavet med sit hår? Tror Neymar har haft lidt for stor afsmitning på Mbappe allerede.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af A$AP »



:roll:

Har jeg for store forventninger, hvis jeg bliver skuffet over udfald der ikke involvere at Real får bank i CL?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:

:roll:

Har jeg for store forventninger, hvis jeg bliver skuffet over udfald der ikke involvere at Real får bank i CL?
Bare rolig. Perez har bestilt tre offsidemål og et tvivlsomt straffespark, så Ronaldo kan vinde Ballon D'Or igen.

Ellers har Perez nok bedt Neymar om at gøre sig bevidst dårlig, ellers får han ikke sit Real-skifte gennemført.

Hvis PSG ikke går videre over Real, så er deres projekt dødsdømt. Real er vitterlig ikke gode i år, og Zidane virker helt vild forvirret over, hvad han skal gøre som træner.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Jesni »

MessiPogba skrev:Hvis PSG ikke går videre over Real, så er deres projekt dødsdømt.
Du har simpelthen forummets vildeste udmeldinger, og det siger sku ikke så lidt, efterhånden. Dødsdømt? De har lige købt en hel ny offensiv i sidste vindue. Måske de lige skal have en sæson til at sætte det hele sammen?

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af DeanCassady »

Umuligt. De skal vinde det hele. Helst i går.
Robert Zimmerman

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af MessiPogba »

Jesni skrev:
MessiPogba skrev:Hvis PSG ikke går videre over Real, så er deres projekt dødsdømt.
Du har simpelthen forummets vildeste udmeldinger, og det siger sku ikke så lidt, efterhånden. Dødsdømt? De har lige købt en hel ny offensiv i sidste vindue. Måske de lige skal have en sæson til at sætte det hele sammen?
Hvorfor? Real Madrid ligner en skygge af sig selv i år, vi er slet ikke i offensive omdrejninger, og vores defensiv er jeg slet ikke så opstemt ved, som nogle er herinde, United med en cup-træner som Mourinho ser også noget sløje ud, Bayern har en meget forældet offensiv, hvor deres to stjerner de sidste mange år i Ribery og Robben er mere eller mindre fodboldinvalide og er konstant skadet.

Favoritterne har ikke set så stærke ud i år, som de har de andre år, mens PSG har en fænomenal offensiv styrke. Kun City har vist sig som et ligeså godt hold dem. Dermed, hvis de ikke vinder i år, så tvivlerj eg de gør det de andre år, da jeg forventer både vores hold, Real, Bayern og andre bliver væsentligt forstærket til sommer, og så vil det kræve endnu mere af PSG, hvis de skal kunne vinde.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Kawhi »

Lige præcis. Jeg tror at der går længe inden PSG være lige så store favoritter til at vinde CL som nu.

Selvfølgelig kan det ikke udelukkes at de bare smider endnu flere milliarder i deres projekt hvis det skulle gå galt i år, men jeg nægter simpelthen at tro på at Barca, Real og Bayern bliver ved med at levere på det "lave niveau", som de har vist indtil videre den her sæson.

Man kan godt argumentere for at det går godt for Barca, men vi har før set at de kan præstere på et langt højere niveau, hvis Messi får nogle habile legekammerater omkring sig. Når Dembele og Coutinho er spillet ind i offensiven i næste sæson, så bliver vi først rigtig farlige.

Bayern ligner et hold, der er i gang med at gennemgå et mindre generationsskifte. Deres spil er dog ikke specielt skræmmende og de bør være en overkommelig opgave, hvis man vil vinde CL.

Real Madrid er helt ude at skide pt. De mangler et koncept og så har næsten alle deres spillere siddet ude med skader den her sæson. Hvis Perez giver Zidane lov til at sejle videre frem til sommerferien, så er jeg sikker på at de laver en række skræmmende investeringer til næste sæson...

Som jeg ser det, så bliver City og PSG ikke større favoritter end de er nu. Det er ikke utænkeligt at de kan vinde CL i de kommende sæsoner, men jeg ser bestemt ikke PSG som et hold under opbygning trods deres 2 store sommerindkøb.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af De La Barça »

Der må stadig være forskel på at have bedre chancer end før for at vinde CL og så på at PSGs projekt er dødsdømt hvis de ikke gør.

Der må være nogle nuancer derimellem.


Visca el Barça i Visca Catalunya

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

MessiPogba skrev:
Jesni skrev:
MessiPogba skrev:Hvis PSG ikke går videre over Real, så er deres projekt dødsdømt.
Du har simpelthen forummets vildeste udmeldinger, og det siger sku ikke så lidt, efterhånden. Dødsdømt? De har lige købt en hel ny offensiv i sidste vindue. Måske de lige skal have en sæson til at sætte det hele sammen?
Hvorfor? Real Madrid ligner en skygge af sig selv i år, vi er slet ikke i offensive omdrejninger, og vores defensiv er jeg slet ikke så opstemt ved, som nogle er herinde, United med en cup-træner som Mourinho ser også noget sløje ud, Bayern har en meget forældet offensiv, hvor deres to stjerner de sidste mange år i Ribery og Robben er mere eller mindre fodboldinvalide og er konstant skadet.

Favoritterne har ikke set så stærke ud i år, som de har de andre år, mens PSG har en fænomenal offensiv styrke. Kun City har vist sig som et ligeså godt hold dem. Dermed, hvis de ikke vinder i år, så tvivlerj eg de gør det de andre år, da jeg forventer både vores hold, Real, Bayern og andre bliver væsentligt forstærket til sommer, og så vil det kræve endnu mere af PSG, hvis de skal kunne vinde.
Madrid pryglede os i Supercopa-kampene. En måned eller to efter så det helt anderledes ud. Lige nu er Madrid dårlige og PSG er flyvende, men lad os se, hvordan det ser ud om en måned eller to, når de mødes.
qepd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster