7/1 FC Barcelona - Levante

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Kvoller »

Synes nu også Vermalen har gjort det godt igen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 7/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Lopezzz »

Xavi6Smede skrev:Jeg har stadigvæk virkelig svært ved at gennemskue, hvordan Dembele skal passe taktisk ind. Især hvis 4-4-2 fortsætter.
Simpelt. Han skal bare spille
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg glæder mig virkelig, til at Barcelona bliver et underholdende fodboldhold igen.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Starnils »

Jeg glæder mig virkelig til at vi vinder ligaen igen
Socio. no. 54.257

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Blaugrana92 »

Starnils skrev:Jeg glæder mig virkelig til at vi vinder ligaen igen
Hvor utroligt det så ellers end måtte lyde, så udelukker det ene faktisk ikke det andet.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af whidgee »

Jeg glæder mig virkelig IKKE til den dag vi ligger nummer fire i ligaen, er 14 point efter Real Madrid og bliver ved med at tabe El Clásico... Nøj hvor skal jeg brokke mig den dag det sker

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af MessiPogba »

Jeg blev bombarderet med, at grunden til at vi spiller 4-4-2 skyldes, at vi manglede Dembele. Nu har vi ham med, og vi spiller stadigvæk 4-4-2- og spiller stadigvæk en omgang fodbold, der er akkurat det samme som før. Ja ja, han er langt fra omdrejninger, men vi spiller stadigvæk 4-4-2.

Hvis det her er virkelig Valverdes idé om fodbold i Barcelona, så glæder jeg mig virkelig til at se ham væk. Jeg kan vitterlig ikke blive opstemt af at se Barcelona spille denne form for rigid, monotont, ideløst fodbold, der for det meste består af at trille bolden ved midten af banen uden nogen former for temposkift, og så håbe på, at Messi lige kommer ned i banen og modtager den og skaber noget sædvanligt magi.

Når Valverde har brændt 305 mio. euro af på to spillere som Cou og Demb, og han stadigvæk spiller sådan her, så skal han ganske enkelt bare væk fra klubben. HAn har snart ikke flere undskyldninger for det her utrolig kedelige form for fodbold, han så gerne vil spille. Vi skal ikke spille 4-4-2, så vi kan have en ekstra mand i defensiven, selvom den såkaldte gode defensiv er blot to afleveringer fra at blive splittet.

Kald mig blot pessimist, men jeg har fra dag 1 set tendenser, og de er blot blevet værre med tiden. Nok fører vi La Liga, men hvis vi virkelig fremover bare bifalder trofæer over vores DNA, så er jeg sgu ikke fan af fodbold mere. Det her er ikke så Barca-agtigt for mig. Valverde burde om nogen vide, hvad denne klub er, når han selv har spillet her. Han skal virkelig snart skabe noget flydende offensiv fodbold, for ellers kunne vi da ligeså godt have hentet Simeone, Mourinho eller Conte.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Blaugrana92 »

whidgee skrev:Jeg glæder mig virkelig IKKE til den dag vi ligger nummer fire i ligaen, er 14 point efter Real Madrid og bliver ved med at tabe El Clásico... Nøj hvor skal jeg brokke mig den dag det sker
Tror du helt alvorligt, at der er nogen, udover Real Madrid fans, der glæder sig til det? Hvad har det i det hele taget med noget som helst at gøre? Er din påstand, at vi ikke kan spille underholdende og vinde kampe og titler på samme tid, eller hvorfor skal sådan et mærkværdigt postulat slynges ud nu her?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af zqa »

Lækkert!
#jesuisSheep

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af whidgee »

Haha Paulinho er fantastisk!

Sikker 3-0 sejr og videre! Ikke en fantastisk præstation, men der var da glimt af noget godt offensivt fodbold. Glæder mig til Coutinho i morgen

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Norbit »

Tello skrev:
Norbit skrev:
Tello skrev:Der er folk som allerede nu er efter Dembélé. Shut the fuck up, helt seriøst (ingen herindefra). Knægten er 20, og nej, det er ikke alle 20 årige som er en ung Messi, Ronaldo, el. lign. Synes han gør det godt!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ingen har kritiseret ham? :D
Det er tydeligt at han kan noget, men han mangler lige formen, hvilket er helt naturligt.
Jo, på nogle forums, og i min vennekreds.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Min fejl. Havde ikke set parantesen! :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Goaaal »

Vi vinder 3-0 efter en jule pause. Kampen bruges på at spille dembele i form. Coutinho og andre vinter transfers er ikke klar. Alligevel skal man læse negative indlæg herinde. Det er sgu innoverede.

Pau
Messi
Sua

På tavlen.

Ter stegen med clean sheet.

God kamp.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Bager »

Hva, Blaugrana92 er du ikke lige en anelse negativ?

Fin kamp hvor vi viste et godt niveau. Vi gav lidt væk, men vi kunne også sagtens have scoret mere. Super kamp af Roberto, god af Ter Stegen, Messi hopla, Suarez scorer sit mål men ikke meget andet lykkedes for ham, Dembele får gode minutter i benene hvor han slutter bedre af end han begyndte, Paulinho spiller godt omend lidt svært at agere Busquets, Vermalen laver endnu en god kamp og Mascherano tilbage til sig gode sig.
Visca el Barca

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 7/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Lopezzz »

Igen Messi, mål + assist. Han er ustoppelig og Paulinho scorer som sædvanligt stille og roligt
MDCCCXCIX

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 7/1 FC Barcelona - Levante

Indlæg af whidgee »

Bager skrev:Hva, Blaugrana92 er du ikke lige en anelse negativ?

Fin kamp hvor vi viste et godt niveau. Vi gav lidt væk, men vi kunne også sagtens have scoret mere. Super kamp af Roberto, god af Ter Stegen, Messi hopla, Suarez scorer sit mål men ikke meget andet lykkedes for ham, Dembele får gode minutter i benene hvor han slutter bedre af end han begyndte, Paulinho spiller godt omend lidt svært at agere Busquets, Vermalen laver endnu en god kamp og Mascherano tilbage til sig gode sig.
Enig i at Ter Stegen (hvor er kritikkerne henne), Sergi Roberto og Messi var blandt de bedste. Vermaelen stærk igen og imponerende af Paulinho med endnu et mål

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster