Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af ladislau »

Eller fuld skrald i copaen, og så ind for Ini, når han mister pusten i ligaen.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Skydefinten »

Vi må nøjes.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af B-Freak »

At bytte Neymar til Coutinho og Dembélé er altså i min bog godkendt.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Philippe

Indlæg af A$AP »

B-Freak skrev:At bytte Neymar til Paulinho er altså i min bog godkendt.

Fixed.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Norbit »

Mon Suarez bliver målfarlig igen, nu hvor "holdet" er mere eller mindre på plads?
Han skal vel nu koncentrerer sig om at være angriber og ikke kantspiller. Håber virkelig at Coutinhos ankomst betyder, at Suarez kan komme i høje omdrejninger igen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Suarez har da været pænt målfarlig på det sidste?

Men ja det burde hjælpe ham endnu mere!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:Suarez har da været pænt målfarlig på det sidste?

Men ja det burde hjælpe ham endnu mere!
Ja han har scoret et par mål på det sidste, men han har ikke været i omdrejninger spillemæssigt - muligvis fordi han befinder sig for langt væk fra modstanderens målfelt. Han mangler lige det sidste touch.
Vil gerne se en Cavani udgave af ham, han skal komme først til at bolde i feltet, score på alle afslutninger, være pisse hamrende målfarlig. Score + 30 mål igen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Tello »

[emoji23]Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:[emoji23]Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jeg har aldrig set en bedre beskrivende udtalelse af Liverpool end det der ;)
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Men velkommen til Coutinho. Jeg kommer til at være streng overfor ham, for han er en snart 26-årig spiller, som har spillet masser af PL-fodbold og har en bunke erfaring, og er fast mand på et brasiliansk superlandshold, så det der med at køres ind, giver jeg ikke noget som helst for, for når du er 25 år, og har kostet 142 mio. pund, så skal du sgu præstere mere eller mindre med det samme. Han kan ikke gemme sig bag en alder som Dembele, som vi alle har gjort, da han stort set ikke har fået hår på den endnu.

Der er ikke plads til svipsere, dårlige præstationer. Han skal ud og præstere fra dag 1. Vi har ikke råd til en milliard-svækling, som knækker under det umenneskelige pres, han vil være under nu, og den anseelse, at hgan blot er en af mange stjerner i en kæmpeklub og ikke STJERNEN som han var i Liverpool.

Omvendt ved jeg, at han på dagen er en ufattelig uhyggelig spiller, som kan nogle helt magiske ting, og det er det, vi må håbe, han evner at vise. Dog er det positivt, at Coutinho ikke virker som den typiske brasilianer, hvor det hele går op i hat og briller og masser af fester. Han virker noget mere afdæmpet i sin personlighed.

Velkommen til Philippe. Må du gøre os kritikere til skamme med din magi.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Om han havde kostet 789 milliarder og var kåret til verdens bedste 39 gange i træk så skulle han stadig have tid. Ingen spillere skifter klub og præsterer fra første dag. Så hvis du forventer det så bliver du skuffet. Og endnu værre så skal vi høre på en masse negativitet.

Så skrue lige lidt ned for forventninger tak ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af zqa »

Den typiske brasilianer.... og alle somaliere er pirater. Bullshit.

Glæder mig til at se ham!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Bager »

Fantastisk signing! Dyrt, men det falder på et tørt sted. Spillemæssigt slår mig som 60% Iniesta og 40% Ronaldinho. Han kan spille både offensiv midt og kant-angriber. På kort sigt tror jeg han skal hjælpe Dembele med kanten og på lægere sigt tror jeg han er købt som erstatning til Iniesta. Vi kan rotere mellem Messi, Suarez, Dembele og Coutinho i angrebet. Et pænt løft hvis du spørger mig.

God dag (igår) for Barca! Tillykke til alle herinde! :) Velkommen til, Coutinho.
Visca el Barca

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Blaugrana al vent »


Når man ser hvordan han kan vende rundt om sig selv, minder han mig om Messi. Samtidig har han et eminent blik for de kække afleveringer bag forsvaret, hvad enten de er i luften eller langs jorden. Han er lige det vi har ledt efter! Håber han kan holde sig skadesfri og få en fantastisk start for os! Den måde han kan føre bolden frem fra midten af, har vi virkelig manglet. Messi er tit nødt til at søge alt for dybt, og det kan aflaste ham en hel del! Han ser rigtig spændende ud!
Og hvad angår prisen så vent og se hvad der bliver handlet for til sommer. Mon ikke Real smider et kæmpe beløb for en spiller lige om lidt. De har ikke handlet "galactico" i flere år. Hvis vi til september har haft et vindue hvor der ikke blev solgt mere end én spiller for 100-200mio, så vil jeg medgive at han er dyr. Hvis det derimod viser sig at flere spiller handles og rygtes for 100-200mio, så er det jo bare sådan markedet har udviklet sig.
Jeg bløder Blaugrana

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster