Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Meldinger fra England at Gabriel Jesus har fået sig en korsbåndsskade og dermed er VM umulig for ham at blive klar til.

Godt nok synd for knægten, som var udset til at slå igennem på den største scene, og et kæmpe tab for Brasilien, der ikke har en ligeså god angriber i baglandet i Europa. Der er selvfølgelig spillere som Luan osv., men Jesus var deres A-mand.

Håber virkelig ikke det er tilfældet. Til VM skal de bedste spillere være der, og Jesus er en af Brasiliens vigtigste og bedste spillere allerede.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Guardiola talte om en pause på en måned eller to til Gabriel Jesus.
qepd

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

Jeg håber Everton kan smide lidt salt i Mourinhos sår.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Guardiola talte om en pause på en måned eller to til Gabriel Jesus.
Fandme godt taget i betragtning af det andet. VM uden Jeses havde været nederen
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Liverpools indavlsspilleren, Jon Flanagan, er blevet anholdt for at have slået sin kæreste og står til at få sig en dom.

Billede

Hvor er man dog et usselt menneske at slå en pige.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Usselt at slå en pige, men i orden at slå mænd. Kom nu videre omkring rants angående Liverpool. Jeg holder også med United i PL, men altså jeg kommer ikke med rants omkring Liverpool, hver gang lejligheden byder sig.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Usselt at slå en pige, men i orden at slå mænd. Kom nu videre omkring rants angående Liverpool. Jeg holder også med United i PL, men altså jeg kommer ikke med rants omkring Liverpool, hver gang lejligheden byder sig.
Aldrig i orden at slå. Men hvis det skal endelig være, så gør det på en mand fremfor en pige. Ligemeget hvor psyko en pige end kan være.

Liverpool er ulækre, mate ;) Jeg er vokset op bl.a. en flok massive Liverpool-fans, så mit had er ekstraordinært, I agree.

On topic. Leroy Sane er seriøst for vild allerede, synes jeg. Peps øje for kantspillere er fænomenalt. Han kan fandme få meget ud af kantspillere. Var vi ikke også en del interesseret i Sane, før han skiftede? Han havde gavnet meget vores venstre side, men han havde nok ikke magtet at tage kampen op mod Neymar, som nok var sikret den plads de næste 10 år, hvis hans far ikke havde hvisket i ørerne på hma, at pengene er større i Paris.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

David Silvas timing i at lægge afleveringer til spillere i dybden er simpelthen guddommelig.

En spiller jeg altid ville ønske var i Barca.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Det er ikke enten eller. Enten slår man eller gør ikke. Og folk fejler, om det er mod hunkøn eller hankøn, er sgu underordnet.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Hahahah, ffs..



MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Forstår sgu ikke Contes tankegang i denne sæson.

Sidste sæson spillede han 3-4-3 med fin succes, hvor Pedro og Hazard gjorde det rigtig, rigtig flot.

I denne sæson river han den ene kantspiller ud for at gøre plads til Babayoko, som jeg vitterlig ikke kan se noget fornuft i, da jeg synes han er en noget dårlig spiller, for at spille 3-5-2, hvor Hazard og Morata ofte er alt, alt for isoleret. Kante skal jo være den mest defensive, og Cesc er jo ikke den mest mobile. Så er der Babayoko, der løber forvirret rundt, og så får de sommetider hjælp i bredden fra Alonso og Moses/Zappacosta.

De spiller en anelse defensivt, men selvom de spilelr defensivt, så har de stadigvæk en mere gennemtrængende offensive spillemønstre end Mourinhos United.

Men jeg har svært ved at lure Contes tankegang ved at fjerne sit ene offensive våben i at fjerne højrekanten. Så skal modstandren bare hovedsagelig bare sætte 2-3 mand på Hazard, og så har du bremset en stor del af Chelseas offensive kunnen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jamial »

Det er altså en forrygende kamp, der foregår lige nu! 3+, Arsenal - Chelsea.

Jeg har sjældent set Özil spille så godt.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Jamial skrev:Det er altså en forrygende kamp, der foregår lige nu! 3+, Arsenal - Chelsea.

Jeg har sjældent set Özil spille så godt.
Synes du? Synes især Chelsea sløser ufattelig meget. Typis kengelsk storkamp. Ingen af dem evner at kontrollere kampen pga. mangel af højt nok teknisk niveau.

Men helt enig i Özil. Flot, flot 1. halvleg. Hans vision er verdensklasse.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jamial »

forrygende adjektiv

[...] meget hurtig eller voldsom
[...]EKSEMPLER forrygende tempo[...]
http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=Forrygende

Det går hurtigt, spil fra mål til mål, flotte detaljer og store chancer i en engelsk storkamp hvor tilskuerne kan HØRES.

FORRYGENDE.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2795
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af whidgee »

Ser i Arsenal-Chelsea? Vi bør ikke få problemer mod Chelsea. De ser ikke imponerende ud

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster