Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Har sagt det før og siger det igen. LIverpool er en klam klub med klamme fans, der har den største offermentalitet i alt, hvad der foretages. Alt fra bestyrelse til fans lider af den her ekstravagante form for offermentalitet. Real Madrids fans har i det mindste noget at have deres hovering, storhedsvanvid og andet i, da de i det mindste formår at udrette noget i de sidste 20 år, mens Liverpool i 20 år blot har formået at hive en FA Cup, en Euro League og CL-titel hjem. Resten er en joke af deres såkalde trofæhøst.

Sjovt at de tuder over vores jagt på Coutinho, når de senest i sommers blev nødsaget til at undskylde offentligt pga. deres jagt på van Dijk bag Southamptons ryg. De er hyklere i guddommelige karakter, og har alle dage været det. Derfor jeg har så svært ved at kunne acceptere dem. De har en småklubsmentalitet, men lever i fortidens levn med, at de er blandt de største.

Jeg hader hyklere, og efter deres forbudte jagt på van Dijk burde både klubben og deres fans holde deres kæft, når vi går efter Coutinho, når de ikke er en skid selv bedre.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Du burde være skribent på ekstrabladet.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Hverken Barca, pool eller nike har kommenteret på sagen. Der er helt stille. Det samme er der hos de britiske journalister der ved hver mulighed i sommers understregede at der ikke var en handel på vej.

Jeg tror der er noget i gang. Enten er der allerede forhandlinger eller også er man tæt på at starte dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... zarre-kit/

Igen bliver en salg ikke udelukket. Og de priser der allerede er blevet nævnt er astronomiske hvorfor der som sådan heller ikke er noget nyt der.

Det er dog sjovt at barca igen skal trækkes ind i det pga nike. Pinligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Official: Barça-target Philippe Coutinho is not included in Liverpool's squad for their game against Burnley today.
Hmm.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af A$AP »

Me dicen que el Precio de Coutinho es de 140 M € + 40 variables.

Sindssygt for en spiller som ham. Han er god, men så meget har han heller ikke vist endnu, slet ikke imo.. Så skal der også sælges godt ud.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Det eneste jeg kan bruge det der til er at der nu er en pris og de er åbne for forhandlinger. Vi skal nok få presset prisen ned. Og så vil de få pengene over flere år med en masse variabler.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Tello »

En spiller der havde kostet 70-80 for 3-4 sæsoner siden.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af whidgee »

Nøj hvor jeg håber vi får ham. Efter min mening passer han perfekt ind og har lige den offensive kreativitet vi har brug for. Prisen er dog ubehagelig høj men sådan er markedet og det mener jeg ikke skal holde os tilbage

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:En spiller der havde kostet 70-80 for 3-4 sæsoner siden.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Wtf? For 70-80 mio. euro fik du Luis Suarez, PLs måske bedste spiller tilbage i 2014, og en af Europas vildeste individualister den sæson. SÅ god har Coutinho nu hellere ikke været. Coutinho var noget yngre dengang, som kæmpede lidt med sin identitet på et Luis Suarez-dominerende hold. Der var sågar Sterling endda bedre, og han kostede året efter 60 mio. euro.

Det er simpelthen for en latterlig pris, at Coutinho bliver verdens næstdyreste spiller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Ronaldinho »

Man skal holde sig langt væk hvis prisen er de 160 mio. Den pris er han ikke i nærheden af at være værd.
Ronaldinho Gaúcho

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er fuldkommen ligeglad med prisen. Jeg glæder mig bare til at se ham!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan godt forstå at folk mener at de priser der bliver nævnt er vilde. Og voldsomme. Men jeg synes folk vurderer dem forkert. Eller jeg er enig i at det er overpris men det er ikke nær så slemt som det bliver gjort til. En fair pris for Coutinho ville imo være 130-150 mio set på markedet, dennes præstationer over de seneste sæsoner, alder og kontraktlængde.

Problemet er imo at folk bedømmer priser med udgangspunkt i markedet for et par sæsoner siden. Og der ser alt fuldstændig åndssvagt ud. Men altså hvis man ser på hvad spillere går til efter ney handlen så mener jeg ikke det er så voldsomt igen. Jeg kan i hvert fald godt forstå at pool kræver så meget for Coutinho når de lige har smidt 85 efter van dijk. En spiller der for et par sæsoner siden spillede i skotland og ikke har gjort sig på højere niveau end southampton (og han har haft en grim skade).

For mig er det vigtigste ikke prisen. Det er at man endelig går efter at forstærke starteren. Og samtidig får en erstatning ind til ini. Jeg var så hamrende bange for at ney pengene ville forsvinde ud i "projekter" og vi ville fortsætte med at købe til bredden imens vi fans fik fortalt at vi stadig har verdens bedste hold. Så kan vi alle blive enige om at vi i den perfekte verden fandt 4 talenter til 100 mio som alle blev startere men det er sgu ikke nemt. Og slet ikke når talenter alligevel koster kassen i dag (Arthur 50 mio).

Coutinho vil forstærke os (det er der vel ikke nogen der er i tvivl om?) og det er en spiller man tydeligvis mener er vigtig for holdets fremtid. Jeg synes det er spændende og jeg glæder mig til at se hvad man har af planer. Han vil give holdet noget mere kreativitet og samtidig vil vi blive markant sværere at "læse" da han kan spille en del positioner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Champione »

Nu følger jeg ikke Premier League specielt tæt, men har set City en del qua min forkærlighed for Pep, og Kevin De Bruyne har virkelig været vild - alligevel har whoscored rated Coutinho højere på deres rating som opdateres efter hvert spillede kamp.

Hans stats er også imponerende.
13 Premier League kampe, 7 mål, 6 assists.

Champions League, 4 kampe, 5 mål og 2 assists.

Han har en perfekt alder - og ville passe perfekt ind.
Jeg ser bort fra prisen, ligesom jeg gjorde i Dembele tilfældet.
Markedet er ødelagt (senest illustreret af Liverpool selv), hverken Ney, Van D, Dembele, Keita m.v., bør koste hvad de gør - men efterspørgslen er der - og agenter, og alt for rige ligaer er desværre årsagen bag dette.

Men sportsligt er Coutinho en formidabel signing.
Kan blive den helt store profil for os.
Skudtrussel udefra, dygtig kombinationsspiller, dejlig afvekslende afleveringer, og kommer fra et godt skolet hold - som ligner det Valverde vil have frem hos os.
Eneste minus er, at han ikke kan hjælpe os i Champions League.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster