Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

!Option skrev:
MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg ville have det fint med det. Coutinho er en top spiller og han kan købes. Det er der ikke ret mange andre topspillere der kan for tiden.

Ind med ham samt griez og så ser det spændende ud!
Hvordan vil du spille med Dembele, Suarez, Messi, Griezmann, Iniesta og Coutinho her de næste 18 mdr, som vi godt kan forvente, at Iniesta er mere eller mindre fast mand?

Nej tak til Griezmann også. For stor en choker.
Stegen
Semedo - Pique - Umtiti - Alba
Bussen
Ini - Coutinho
Dembele - Messi - Griez

Ovenstående er vel en mulighed? :smile: Hvor Griez og Dembele selvfølgelig hjælper til defensivt når vi ikke har bolden. Suarez er smidt på bænken i næste sæson hans alder og form taget i betragtning ;-)
Jeg tvivler ganske enkelt, hvor effektiv Griezmann er som kantspiller. Jeg har bekymring om det. Det er derfor, jeg vil have en som Werner f.eks. Han er mere en, der strækker forsvaret og konstant søger dybden. Vi har brug for nogle, der kan gavne af Messis overblik og åbne områder for Messi med deres dybdeløb. Dembele vil jo også helst have bolden i fødderne.

Omkring 220-250 mio. euro for Griezmann og Coutinho sammenlagt ... Jeg er sgu ikke helt fan, må jeg indrømme. Vi kan få tre dygtige spillere for den pris, måske tre knalddygtige og et stortalent fra et eller andet sted.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg synes heller ikke Griez er optimal som venstre kant.

Vi har brug for fart på venstrekanten.. Neymar havde den fart, Alba har den fart.. derfor kan Messi sætte spillet fra egen bane halvdel eller fra midtercirklen når vi har en kant der kan modtage sukkerbolden fra Messi i løb, og løbe fra en back, og trække ind i banen og kombinere med Messi og Iniesta.

Coutinho er en no brainer, selvfølgelig skal vi have ham som Iniestas afløser. Coutinho kan også spille kant, men han har nu heller ikke så meget fart.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Billede

Køb, Køb, Køb!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Rb88 »

SpillerSomMESSI skrev:Billede

Køb, Køb, Køb!
Omend det aldrig sker, ville jeg elske Hazard på vores venstrekant. 76 dribbles. Absurd højt i forhold til andre. Der findes vel ingen bedre til at drible end Hazard pånær lige Messi, og Iniesta for få sæsoner siden

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af PuyolErGud »

Lad os få Hazard og Kane, så spiller vi bare således:

Busquets-Paulinho

Messi

Dembele - Kane - Hazard


Skulle nok kunne score et par mål eller to.

Men realistisk set, så henter vi nok 0 af Hazard og Kane.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:Lad os få Hazard og Kane, så spiller vi bare således:

Busquets-Paulinho

Messi

Dembele - Kane - Hazard


Skulle nok kunne score et par mål eller to.

Men realistisk set, så henter vi nok 0 af Hazard og Kane.
Spurs er jo en decideret lorte klub at forhandle med. Levy ville rive os midtover. Hvis vi f.eks. henter Cou for 150, så vil jeg næsten ikke engang være overrasket, hvis han krævede 200 for Kane. Så syg ved et forhandlingsbord er den mand.

Men hånden på hjertet, kunne man godt se Kane i en teknisk stærk liga som den spanske og for et hold som vores være en succes? Ikke at Kane er boldmongol, men er han ikke for stor en spiller rent fysisk til at være offensiv i vores klub? Eller undervurderer jeg ham for meget?

Men Kane har en formidabel evne som afslutter. Han sparker godt nok fantastisk til en bold. Både dødbolde, men allermest i åbent spil, hvor hans evne til at ramme mål og ofte overvejede skud, er af højt kaliber.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Drake »

MessiPogba skrev:
PuyolErGud skrev:Lad os få Hazard og Kane, så spiller vi bare således:

Busquets-Paulinho

Messi

Dembele - Kane - Hazard


Skulle nok kunne score et par mål eller to.

Men realistisk set, så henter vi nok 0 af Hazard og Kane.
Spurs er jo en decideret lorte klub at forhandle med. Levy ville rive os midtover. Hvis vi f.eks. henter Cou for 150, så vil jeg næsten ikke engang være overrasket, hvis han krævede 200 for Kane. Så syg ved et forhandlingsbord er den mand.

Men hånden på hjertet, kunne man godt se Kane i en teknisk stærk liga som den spanske og for et hold som vores være en succes? Ikke at Kane er boldmongol, men er han ikke for stor en spiller rent fysisk til at være offensiv i vores klub? Eller undervurderer jeg ham for meget?

Men Kane har en formidabel evne som afslutter. Han sparker godt nok fantastisk til en bold. Både dødbolde, men allermest i åbent spil, hvor hans evne til at ramme mål og ofte overvejede skud, er af højt kaliber.
Jeg kunne sagtens se Kane i den spanske liga, for hvis Suarez kan så kan Kane det i hvert fald også. Kane er en del bedre på bolden og i opspillet ind Suarez er, selv om det ikke siger så meget når Suarez er boldmongol.

Jeg har næsten set alle Spurs kampe siden han slog i gennem, og jeg kunne virkelig godt tænke mig at vi købte Kane som afløser for Suarez, men det kommer ikke til at ske, hvis han skifter klub så bliver det nok til Real M. DESVÆRRE.. Men hvis Kane ikke er en mulig afløser, så kunne jeg godt tænke mig Dybala, men det kommer heller ikke til at ske, det lader til at det bliver Griezmann der bliver afløseren.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Norbit »

Hvilket nummer kunne Cou egentlige ende med at få i Barca? Kunne personligt forstille mig nr. 7 efter Arda's skifte, det havde han i Inter.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Norbit skrev:Hvilket nummer kunne Cou egentlige ende med at få i Barca? Kunne personligt forstille mig nr. 7 efter Arda's skifte, det havde han i Inter.
Må man gerne skifte trøjenumre undervejs i en sæson? JEg er med på, at man i CL kun må have en spiller pr. nummer, men hvad med ligaen?

I så fald, det er muligt at skifte undervejs i ligaen, så er jeg temmelig sikker på, at Dembele så vil have nummer 7, når Arda er fortid her i januar, og så får Coutinho nummer 11, hvis vi får hentet ham. Jeg mindes at have læst et sted, at Dembeles yndlingsnummer er 7.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

EDIT: En gang vrøvl om Coutinho i Champions League. Vi kan jo slet ikke bruge ham der. Jeg er ikke vant til, at Liverpool har spillet Champions League-gruppespil.
qepd

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af PuyolErGud »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:EDIT: En gang vrøvl om Coutinho i Champions League. Vi kan jo slet ikke bruge ham der. Jeg er ikke vant til, at Liverpool har spillet Champions League-gruppespil.

:lol: :lol:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Yerry Mina... hmmm

Jeg kender ikke det store til ham.. har set nogle youtube klip. Han er fysisk stærk, ok hurtig.. men, jeg synes hans pasninger er helt i hegnet i 70% af tilfældende... han afleverer jo nærmest til en modspiller hver gang, presset eller upresset.

Umtiti er helt anderledes sikker i sin boldomgang... selv når han er max presset.

Men jeg kender som sagt ikke så meget til Mina..

Har jeg ret i mine observationer?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Norbit »

SpillerSomMESSI skrev:Yerry Mina... hmmm

Jeg kender ikke det store til ham.. har set nogle youtube klip. Han er fysisk stærk, ok hurtig.. men, jeg synes hans pasninger er helt i hegnet i 70% af tilfældende... han afleverer jo nærmest til en modspiller hver gang, presset eller upresset.

Umtiti er helt anderledes sikker i sin boldomgang... selv når han er max presset.

Men jeg kender som sagt ikke så meget til Mina..

Har jeg ret i mine observationer?
Synes Mina handles skal ses som et led i at man ikke vil komme for sent denne gang. Man ved at han har potentialet til at spille i en af de store klubber i Europa, om det er Barca må tiden vise. Her vil man bare være først. I så fald at han ikke bliver den Barca spiller man ønsker, vil man sikkert kunne få +15 mio euro for ham (Det er trods vores ledelse vi snakker om, Real vil kunne hive 45 mio for ham).
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

PuyolErGud skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:EDIT: En gang vrøvl om Coutinho i Champions League. Vi kan jo slet ikke bruge ham der. Jeg er ikke vant til, at Liverpool har spillet Champions League-gruppespil.

:lol: :lol:
Jeg ved godt det er dumt sagt, men det var bare en joke for at undskylde min egen dumhed. Jeg troede alvorligt ikke, Liverpool havde været med i år, selvom de endda har spillet nogle ret underholdende kampe. Men det er ikke fair sagt. De har været i Champions League 2 af de sidste 4 år og 8 af de sidste 13. :)
qepd

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af PuyolErGud »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
PuyolErGud skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:EDIT: En gang vrøvl om Coutinho i Champions League. Vi kan jo slet ikke bruge ham der. Jeg er ikke vant til, at Liverpool har spillet Champions League-gruppespil.

:lol: :lol:
Jeg ved godt det er dumt sagt, men det var bare en joke for at undskylde min egen dumhed. Jeg troede alvorligt ikke, Liverpool havde været med i år, selvom de endda har spillet nogle ret underholdende kampe. Men det er ikke fair sagt. De har været i Champions League 2 af de sidste 4 år og 8 af de sidste 13. :)
Grinte heller ikke på baggrund af udsagnets validitet, men mere af joken, som det jo var. :smile:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster