Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Barça scouts will be attending tonight's match between Olympique Lyon and Toulouse to scout Lyon-midfielder Houssem Aouar (19). [l'equipe]

Hvis han holder sit høje niveau resten af sæsonen, kan jeg sagtens se ham være et rigtig godt alternativ til Coutinho, med Iniesta som førstevalg 1-2 sæson endnu. Men til sommeren vil halvdelen af Europas klubber være interesserede og prisen stige vanvittigt. Han er helt seriøst en af de bedste i ligaen i år som 19 årig, glider forbi spillere med lethed. Jeg så gerne vi betalte 35m for ham allerede til vinter. Der er bare nogle spillere, hvor man med det samme kan se talentet, han spiller dog ikke angriber som Dembele eller Mbappe så han får ikke hypen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Raman93 skrev:Barça scouts will be attending tonight's match between Olympique Lyon and Toulouse to scout Lyon-midfielder Houssem Aouar (19). [l'equipe]

Hvis han holder sit høje niveau resten af sæsonen, kan jeg sagtens se ham være et rigtig godt alternativ til Coutinho, med Iniesta som førstevalg 1-2 sæson endnu. Men til sommeren vil halvdelen af Europas klubber være interesserede og prisen stige vanvittigt. Han er helt seriøst en af de bedste i ligaen i år som 19 årig, glider forbi spillere med lethed. Jeg så gerne vi betalte 35m for ham allerede til vinter. Der er bare nogle spillere, hvor man med det samme kan se talentet, han spiller dog ikke angriber som Dembele eller Mbappe så han får ikke hypen.
Fuldstændig enig. Aouar er for mig at se den mest spændende centrale, unge - 21 eller derunder - midtbanespiller, blandt de der er tilgængelige for os. Houssem Aouar, Lucas Torreira, Fabián Ruiz, Rodri, Lorenzo Pellegrini og Santiago Ascacibar. De er alle meget forskellige typer, men det ser jo ud til, at vi er mest interesseret i en med noget offensiv gennemslagskraft, hvor det nok mest er Aouar og Pellegrini der for alvor har noget at byde ind med, mens både Rodri og Ascacibar selvfølgelig er ekstremt defensivt orienterede. Torreira og Ruiz er noget mere kontrollerende i sin spillestil og ingen af dem kan bryde linjerne på egen hånd. Det kan Aouar, lidt ligesom Iniesta plejede at kunne gøre det.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

I øvrigt ser det ud til, at Atlético henter Rodri for sølle 20 millioner euro - med ekstra 5 millioner i variable. Det er virkelig peanuts for en ung, dygtig, spansk midtbanespiller.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barça want to sign young Brazilian midfielder Arthur from Gremio in January. [catradio]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Fedt fedt fedt.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Både Aouar og Arthur er uhyre interessante!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2809
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Alt hvad der er interessant ender vi ikke med.. Har ingen forventninger til vinter vinduet. Så bliver jeg heller ikke skuffet.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

emo skrev:Er det ikke hans frikøb vi evt. betaler ud? Det så ikke underordnet om man snakker med klubben først eller ej? Jeg mener hellere ikke at PSG talte med Barca før de havde en aftale med Neymar.
Jeg tror, det er pga. at Griezmann ikke har sin 100 mio. frikøbsklausul, før det bliver den 1. juli 2018, som er nok den, vi har tænkt os at aktivere, så måske er det det, Atletico er sur over, at de allerede laver en "forhåndskontrakt" med ham baseret på noget, der først aktiveres til sommer. Jeg ved dog ikke, hvad hans frikøbsklausul er lige i dag på udover den pågældende periode, da det er en lovkrav, at alle spanske spillere skal have en frikøbsklausul.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Barça will focus on signing two players in January: Philippe Coutinho and Yerry Mina. [as]

The alternative to Coutinho would be Grêmio's Arthur, but the club will do everything to seal Coutinho. [as]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Coutinho kommer og falder hurtigt til. Han kan hjælpe til på venstrekanten, og han kan spille på midtbanen og give hvile til Iniesta.

Iniesta holder derfor sit høje niveau hele sæsonen og bliver brugt primært i de svære kampe.

Dembele kommer tilbage fra sin skade og falder til på højrekanten, hvor han bygger videre på sin Dortmund-sæson, hvor han skabte chance efter chance for sine medspillere og førte ligaen i måloplæg.

Vermaelen holder sig skadesfri, og forsvaret styrkes yderligere og har mulighed for rotation efter Umtiti kommer tilbage fra sin skade.

Suarez' forbedring af formen fortsætter, som den har set ud den seneste måned, og han begynder at score mål for alvor igen.

Vi har stadig Messi.

Treble!
qepd

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Ikke noget Di Maria nu..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Van Dijk til pool for... 75 mio pund :eek:

150 mio er ikke dyrt for Coutinho. Og 100 mio for griez er et steal.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:Van Dijk til pool for... 75 mio pund :eek:

150 mio er ikke dyrt for Coutinho. Og 100 mio for griez er et steal.
85m euro. Helt vanvittigt. Jeg forstår ærlig talt ikke Liverpool. Men det må da betyde, at Coutinho er væk.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er sindssygt. Og det viser at man ikke kan bruge tidligere priser til noget som helst. Markedet har ændret sig i en sådan grad at det er umuligt at sammenligne transfers.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster