Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Guardiola »

Kan vi ikke bare finde en itailiensk bedstefar til en af dem?

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Plejer Real ikke at være rimelig gode til at købe og udleje med det samme igen?
For 30 mio ville det være gratis at hente ham, og udleje ham til samme klub som han er i nu.
Jeg tænker, at det umiddelbart ville være en god pose penge man har sendt afsted, eksempelvis, om 2 år.
Det ville være ærgerligt at skulle kæmpe om ham for en pris på over 100 mio om 2-3 år, hvor han skal have tid til udvikling og hvad der ellers hører til.
Men hvis ikke ham pga. EU-pas, så bør Timo Werner stå højt på ønskelisten. (Så et klip med Yussuf Poulsen, hvor han siger at Timo er den hurtigste i truppen, lad mig tilføje at hvis man synes Y.Poulsen er langsom, så har man aldrig spillet imod ham. Han er et bæst!)

Måske har jeg den fatning, at ingen fodboldspillere bør være over 50 mio. værd (udover Messi). Det virker som moderne slavehandel, desværre.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Malcom har tilbud fra nogle af Europas bedste klubber - Bayern, United og PSG. Han gider nok ikke vente i to år. Han er allerede for god til Bordeaux. Timo Werner er med sikkerhed +60m, mindst.

Jeg kan godt følge dig i det. Det går ikke på den lange bane at smide 100m efter spillere. Det er vel kun PSG der kan og gør det. Jeg synes vi bør lære af hvordan City håndterer transfers. Flotte transfers her på det seneste, unge spillere med massere kvalitet, der fra dag 1 kan gøre en forskel. De henter dem fra mindre klubber, så prisen er fin. Det er dog ironisk nok vores gamle ledelse der står det hos dem, Txixi Bergiristain, Ferran Soriano.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Er ikke helt fan at Mina handlen når han tager en ikkeEU plads, men på den anden side synes jeg vi har bruge for en spiller der er virkelig god i luften, som backup til Pique.

Mht. Grismann handlen, så kan jeg ham som spiller, men hvis han skal spille en af kanterne (Som det virker til med Messi som falsk 9'er) og især hvis det er venstre, så er jeg ikke fan af handlen, plus at vi mere har brug for en Coutinho type der har meget kreativitet, og han vil være 27 år til sommer, så der er ikke så meget fremtid i ham. Og ud over det, så vil det vel også udelukke et fremtidig køb af Dybala som jeg hellere så vi købte.


Det lover ikke godt for fremtiden med den ledelse, og Valverde som træner :sørgelig: :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

De har virkelig også haft lavet mange elendige. Også for os.

Transfers er hamrende komplicerede og ligeså snart man bevæger sig ud på markedet så er der en risiko. Jeg er med på at der er fordele ved at købe ungt men nogle gange bliver man nødt til at købe kvalitet. Og det mener jeg vi gør nu. Messi har ikke lang tid tilbage og han skal ikke omringes af spillere der måske blive gode. Så hellere smide flere penge efter etablerede spillere.

Når holdet er på plads så kan vi begynde at købe ungt. Det kan vi feks gøre til forsvaret. Men ikke til angrebet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:Er ikke helt fan at Mina handlen når han tager en ikkeEU plads, men på den anden side synes jeg vi har bruge for en spiller der er virkelig god i luften, som backup til Pique.

Mht. Grismann handlen, så kan jeg ham som spiller, men hvis han skal spille en af kanterne (Som det virker til med Messi som falsk 9'er) og især hvis det er venstre, så er jeg ikke fan af handlen, plus at vi mere har brug for en Coutinho type der har meget kreativitet, og han vil være 27 år til sommer, så der er ikke så meget fremtid i ham. Og ud over det, så vil det vel også udelukke et fremtidig køb af Dybala som jeg hellere så vi købte.


Det lover ikke godt for fremtiden med den ledelse, og Valverde som træner :sørgelig: :mad:
Ikke meget fremtid i en spiller på 27? Han har rigeligt med tid på topplan tilbage.

Og hvis du ikke kan være tilfreds med de spillere vi bliver sat i forbindelse med lige nu så er du umulig at tilfredsstille. At hente offensive spillere som coutinho og griez er et kæmpe powermove.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Når holdet er på plads så kan vi begynde at købe ungt. Det kan vi feks gøre til forsvaret. Men ikke til angrebet.
Også imponerende dumt, at vi ikke gjorde det i Guardiolas tid. Det er vel lidt efterdønningerne, vi stadig lever med.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Raman93 skrev:Malcom har tilbud fra nogle af Europas bedste klubber - Bayern, United og PSG. Han gider nok ikke vente i to år. Han er allerede for god til Bordeaux. Timo Werner er med sikkerhed +60m, mindst.

Jeg kan godt følge dig i det. Det går ikke på den lange bane at smide 100m efter spillere. Det er vel kun PSG der kan og gør det. Jeg synes vi bør lære af hvordan City håndterer transfers. Flotte transfers her på det seneste, unge spillere med massere kvalitet, der fra dag 1 kan gøre en forskel. De henter dem fra mindre klubber, så prisen er fin. Det er dog ironisk nok vores gamle ledelse der står det hos dem, Txixi Bergiristain, Ferran Soriano.
Enig. Men der hvor City er bedre end os andre, er vel at de henter deres spillere tidligt i vinduet. Inden alle andre er på markedet. City har en klar plan, de ved hvad de mangler på holdet, undersøger markedet, handler i god tid. Som vi egentlig også burde gøre? Det er vel derfor man har diverse spejders og hvad de nu alle hedder. En af grundene til alle de panik indkøb. Forrige sommer snakkede man hele sommeren, om at man ville købe en erfaren angriber eller et ungt talent (Nolito / Paco), så vidt jeg husker blev Paco hentet rimelig sent i vinduet. (Lidt sløvt i mine øjne).

Se på sidste år, City vidste at de havde brug for en ny back-kæde. De undersøgte mulighederne, og endte med at få et ja fra Walker, Mendy og Danilo. Walker må især være blevet fristet af projektet som de har gang i, noget som City kan prale af, som vi i øjeblikket ikke kan. De fik hentet nyt blod til en position som er vigtig i Guardiolas filosofi (Den unge Silva), han vil spille fast om 2-3 år. Hvilket passer med at den ældre Silva bliver kørt ud. Virkelig smart træk.

Vi hentede ikke erstatningerne mens vi havde spillerne på topplan, men først når de er væk vil vi finde dem. Vi havde den "nye" Xavi i vores hænder, men lod ham smutte til Bayern idet vi ikke kunne give mere spilletid. Nu hvor Iniesta er ved sin tids ende, vil vi hente Coutinho for en enorm pose penge.
Jeg vil ikke lade mig narre af Bartomeu - han har ødelagt vores klub, og skal stå til ansvar.

Kan du følge mig i det? Det som om at vi bruger transfervinduet, til at finde ud af hvilke transfers vi skal gennemføre.
Verratti sagen kunne være lukket mange måneder før, i stedet blev vi holdt for nar hele sommeren.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:Hvorfor kræver det det?
Lønbudget, pladser, spillere der ikke længere har hvad der skal til, ikke EU pladser (Suarez, Rafinha. Ja, seriøst) osv. Bryder mig desuden heller ikke om de handler fra Brasilianske klubber m.m. Vi er Barcelona, vi burde kunne købe klasse spillere fra enhver Europæisk klub.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Kan man desuden ikke bare forsøge sig med Costas i stedet for at punge ud for Mina?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Tello skrev:
Piquénbauer skrev:Hvorfor kræver det det?
Lønbudget, pladser, spillere der ikke længere har hvad der skal til, ikke EU pladser (Suarez, Rafinha. Ja, seriøst) osv. Bryder mig desuden heller ikke om de handler fra Brasilianske klubber m.m. Vi er Barcelona, vi burde kunne købe klasse spillere fra enhver Europæisk klub.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Arda og masche er stort set allerede videre så det er en start.

Suarez og rafinha optager desuden ikke pladser længere.

Og det med vi er Barca og kan købe alle er slut. Sådan fungere det ikke længere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:
Tello skrev:
Piquénbauer skrev:Hvorfor kræver det det?
Lønbudget, pladser, spillere der ikke længere har hvad der skal til, ikke EU pladser (Suarez, Rafinha. Ja, seriøst) osv. Bryder mig desuden heller ikke om de handler fra Brasilianske klubber m.m. Vi er Barcelona, vi burde kunne købe klasse spillere fra enhver Europæisk klub.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Arda og masche er stort set allerede videre så det er en start.

Suarez og rafinha optager desuden ikke pladser længere.

Og det med vi er Barca og kan købe alle er slut. Sådan fungere det ikke længere.
True, havde overset de to.

Men Suarez' tid er snart ovre alligevel. Det er på tide at gøre noget.

Fordi vores inkompetente ledelse har ødelagt det for os.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Samme ledelsen har købt fine spillere. Spillere som kan hjælpe os i mange år. Og ham vi solgte har gjort at vi kan købe 2-3 topspillere.

Vi har tidligere været for sløve til at erstatte spillere og det har medført at der har været et enormt pres på de unge spillere vi hentede hvilket ikke er det bedste vilkår for at præstere.

Vi er forresten ved at gøre noget ved suarez. Griez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:Samme ledelsen har købt fine spillere. Spillere som kan hjælpe os i mange år. Og ham vi solgte har gjort at vi kan købe 2-3 topspillere.

Vi har tidligere været for sløve til at erstatte spillere og det har medført at der har været et enormt pres på de unge spillere vi hentede hvilket ikke er det bedste vilkår for at præstere.

Vi er forresten ved at gøre noget ved suarez. Griez.
Men samme ledelse har begået mange, mange fejl. Ham vi solgte var vi desuden også ved at blive straffet for pga. handlen - takket være ledelsen. Salget af ham var i øvrigt meget hektisk, han opførte sig dumt, og havde det ikke været for oliepenge, så havde vi ikke fået 220. Han ville jo også have flere penge efterfølgende.

Lige nu skal vi erstatte spillere, og vi har også nogle unge spillere vi kan smide ind på holdet - Alena og Arnaiz eksempelvis - men kan Valverde gøre det i ligaen eller CHL? Og spille Roberto på CM, i stedet for at han f.eks. spiller Rakitic konstant.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja som alle andre ledelser. Dog i højere grad. Det vigtigste er at de har lært af deres fejl og det ser det ud til med de navne vi er ude efter.

Omkring Valverde så har jeg fuld tiltro til ham. Og jeg gider ikke gå op i enkelte beslutninger som Roberto osv. Det vigtigste er at det går den rigtige retning og det mener jeg det gør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster