Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

PuyolErGud skrev:Hvem spørger du? Har nogen her insinueret lignende da? Det er da fedt, at to af de eventuelle største rivaler til trofæet trækker hinanden.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Haha, ja. Konspirationsteorierne var i tråden, som altid, nogle dage op til.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2795
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Champions league

Indlæg af whidgee »

Jesni skrev:Real trak PSG. Hvad så? Har Real Madrid også bestukket sig til en dårlig lodtrækning?
Wow, der er en der har ondt bagi :lol:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

whidgee skrev:
Jesni skrev:Real trak PSG. Hvad så? Har Real Madrid også bestukket sig til en dårlig lodtrækning?
Wow, der er en der har ondt bagi :lol:
Nej, slet ikke. Jeg udstiller bare idiotien i at beskylde en klub for at købe sig til lette lodtrækninger, når det tydeligvis ikke er tilfældet. Det er en myte herinde, der har eksisteret i adskillige sæsoner, og er fuldstændig blottet for facts.

Så jeg tænkte at udstille tåbeligheden, for så at se om dét kunne få det til at gå væk.

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Jesni skrev:
whidgee skrev:
Jesni skrev:Real trak PSG. Hvad så? Har Real Madrid også bestukket sig til en dårlig lodtrækning?
Wow, der er en der har ondt bagi :lol:
Nej, slet ikke. Jeg udstiller bare idiotien i at beskylde en klub for at købe sig til lette lodtrækninger, når det tydeligvis ikke er tilfældet. Det er en myte herinde, der har eksisteret i adskillige sæsoner, og er fuldstændig blottet for facts.

Så jeg tænkte at udstille tåbeligheden, for så at se om dét kunne få det til at gå væk.
Den eneste kommentar jeg kan finde omkring det du siger, er Lopezz kommentar, om at han vil vædde 10.000 kr på, at Real Madrid trækker Besiktas? Eller findet jeg intet. Måske det er ikke værd, at komme med sådan en kommentar på et så tyndt grundlag?

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2795
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Champions league

Indlæg af whidgee »

Jesni skrev:
whidgee skrev:
Jesni skrev:Real trak PSG. Hvad så? Har Real Madrid også bestukket sig til en dårlig lodtrækning?
Wow, der er en der har ondt bagi :lol:
Nej, slet ikke. Jeg udstiller bare idiotien i at beskylde en klub for at købe sig til lette lodtrækninger, når det tydeligvis ikke er tilfældet. Det er en myte herinde, der har eksisteret i adskillige sæsoner, og er fuldstændig blottet for facts.

Så jeg tænkte at udstille tåbeligheden, for så at se om dét kunne få det til at gå væk.
På mig virker det som om at du udelukkende er ude på at provokere på et Barca-forum. Anden logik kan jeg ikke se i dit indlæg

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Hvor er MessiPogba?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesni skrev:Det er en myte herinde, der har eksisteret i adskillige sæsoner, og er fuldstændig blottet for facts.
Jeg er med på, at det nok ikke er tilfældet, at Real Madrid har købt sig til lettere lodtrækninger, men mener du helt alvorligt, at det er faktuelt forkert at påstå, at Real Madrid helt generelt har været meget, meget mere heldig med sine lodtrækninger, end vi har?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

I øvrigt, for lige at følge op på ovenstående indlæg, kan det påpeges at Real Madrids modstandere i knockout-runderne - det vil sige eksklusiv finaler og gruppespil - gennemsnitligt har været noget ringere end Barcelonas.

Ser man på Club ELO rankings på lodtrækningsdatoerne fra 2009-2010 sæsonen og frem til dagens lodtrækning, har Madrids modstandere gennemsnitligt ligget nummer 17, mens vores modstandere gennemsnitligt har ligget nummer 10. Real har fire gange trukket et hold, der lå udenfor top 25 på lodtrækningstidspunktet: Roma i 2015-16, Galatasaray i 2012-13, APOEL i 2011-12 og CSKA Moskva i 2011-12. Det er sket én gang for os: Stuttgart i 2009-10.

Real Madrid har tre gange mødt en modstander, der ikke kom fra en af de allerstørste europæiske ligaer - CSKA, APOEL og Galatasaray - mens det blot er sket én gang for os, da vi mødte Shakhtar.

Endvidere kan det bemærkes, at for så vidt angår den gennemsnitlige position i modstandernes respektive ligaer på lodtrækningstidspunkter, har Madrids modstandere gennemsnitligt også været dårligere placeret end vores, mens det samme gør sig gældende for ligapositionen i den kvalificerende sæson.

Otte gange har Real mødt en forsvarende mester, hvoraf de to af dem har været APOEL og Galatasaray. Ni gange har vi mødt en forsvarende mester, hvor det kun er Shakhtar, der ikke har været i en af de store europæiske ligaer.

Forskellene er ikke enorme, men det er ikke desto mindre tydeligt, at Real generelt har været heldigere med lodtrækningerne i Champions League i de seneste år, end vi har været.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:
Jesni skrev:Det er en myte herinde, der har eksisteret i adskillige sæsoner, og er fuldstændig blottet for facts.
Jeg er med på, at det nok ikke er tilfældet, at Real Madrid har købt sig til lettere lodtrækninger, men mener du helt alvorligt, at det er faktuelt forkert at påstå, at Real Madrid helt generelt har været meget, meget mere heldig med sine lodtrækninger, end vi har?
Det mener jeg ikke, for det har jeg aldrig påstået at Real Madrid ikke skulle have haft en statistisk heldigere lodtrækning.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Hvem har snakket om decideret korruption? Jeg kan umiddelbart ikke læse mig frem til det i denne tråd, men måske har jeg overset det? Og er det en eller to bruger/e, så betyder det ikke, at der er en konsensus om det.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesni skrev:
Blaugrana92 skrev:
Jesni skrev:Det er en myte herinde, der har eksisteret i adskillige sæsoner, og er fuldstændig blottet for facts.
Jeg er med på, at det nok ikke er tilfældet, at Real Madrid har købt sig til lettere lodtrækninger, men mener du helt alvorligt, at det er faktuelt forkert at påstå, at Real Madrid helt generelt har været meget, meget mere heldig med sine lodtrækninger, end vi har?
Det mener jeg ikke, for det har jeg aldrig påstået at Real Madrid ikke skulle have haft en statistisk heldigere lodtrækning.
Okay, godt nok så.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Er ham den norske dommer gået på pension? Ville være fedt, hvis han fik kampen på Broen igen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Billede

phpBB [video]


Åh, de minder.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Åh, Ballack.

Jeg er bare glad for, at vi ikke møder Drogba.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Oooog Mbappe ude mod Madrid i begge opgør.

Ser ud til, at Zidaned held er ved at vende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster