Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan vitterligt ikke følge dig i et eneste af dine argumenter storken. En dommer skal selvfølgelig dømme det der skal dømmes. Han skal ikke tænke på noget andet end kampen og få den gennemført retfærdigt. Og det sker ikke når man overser flere røde kort med vilje.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Storken skrev:Det kræver i mine øjne mod, da han sørgede for, at overskirifterne omhandlede Leicesters enormt flotte mesterskab.
Dommeren skal ikke interessere sig for, hvad medierne kan finde på at skrive. Det er et grotesk hensyn. Og selve ræsonnementet er desuden komplet idiotisk, da Clattenburgs "gameplan" om ikke at udvise Tottenhams spillere lige så godt kunne have medført, at Tottenham løb med sejren og i sidste ende have kostet Leicester mesterskabet.
Storken skrev:Derudover er fodbold underholdning. Hvis man vil have millimeter præcist retfærdighed, så skal man holde sig til jura.
Dommeren skal ikke levere underholdningen, det skal spillerne. Det er jo ikke wrestling det her, men fodbold.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Jeg kunne vitterligt ikke huske, at Tottenham havde opført sig grotesk i den omtalte kamp. Hvis de i stedet var endt med otte mand på banen, så ville jeg helt sikkert have associeret det med Leicesters mesterskab.

Historiefortælling er vigtigt i fodbold, da minder er ekstremt afgørende for vores kærlighed til sporten. Jeg tror eksempelvis, at vi ville blive lidt irriteret, hvis overskrifterne efter miraklet mod PSG fokuserede på et tvivlsomt straffespark.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Storken skrev:Historiefortælling er vigtigt i fodbold, da minder er ekstremt afgørende for vores kærlighed til sporten. Jeg tror eksempelvis, at vi ville blive lidt irriteret, hvis overskrifterne efter miraklet mod PSG fokuserede på et tvivlsomt straffespark.
Men det er stadig ikke dommerens opgave at skabe de minder. Hvis fodbold vitterlig er teater, som Clattenburg hævder, så skal han også spille sin rolle som dommer i stedet for at lege instruktør.

Clattenburgs udtalelser er efter min mening det rene nonsens, og det får mig til at tænke på om alle de fejldomme, han har lavet, måske i virkeligheden skyldes, at han havde en eller anden fordækt "gameplan" inden han gik ind til kampen. Det er altså ikke ligefrem gode minder.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Her kan du i øvrigt se nogle af tacklingerne fra den omtalte kamp:

phpBB [video]


Hvis én af dem havde ført til et brækket ben, så havde Clattenburg haft en del af skylden, fordi han bevidst nægtede at kontrollere kampen og straffe Spurs' spillere. Men nej, overskrifterne, dét er det vigtige!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Spillernes sikkerhed bør altid være alfa og omega. Det er for så vidt også en god historie, når en hel langside alle har taget romerlys med på stadion, men i det sekund der bliver kastet ét eneste på banen eller efter en spiller, så bliver det et problem. På samme måde er tænding og intensitet selvfølgelig rart at se, og det kan give nogle fantastiske fodboldkampe, men når Pedro, Hazard og Cesc alle risikerer at brække et ben eller forstuver en ankel som konsekvens af sene, aggressive og hensynsløse tacklinger, mens Diego Costa risikerer at blive blind på det ene øje, så er der ikke noget som helst der kan forsvare, at dommeren ikke med det samme skrider ind med de mest alvorlige sanktioner. Dembélé, Walker, Rose, Dier, Lamela og Mason fortjente alle et rødt kort i den kamp. Det var uden tvivl den mest voldsomme og voldelige Premier League kamp, jeg kan huske at have set.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Er der ikke godt nogen, der kan lægge et nyt billede op i den her tråd? Det er lidt uhyggeligt, at få Matic lige i fjeldet et par gange om ugen. Billede

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af klogfyr »

Selvfølgelig Blau, altid til tjeneste.

Billede

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Ja tak. Jeg har vist sagt det før, men det ligner et cropped dick pic.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Mest døde derby i verden, hold da op. OB - Silkeborg havde mere kvalitet, tidligere.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Okay, Salah..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Salah er helt fantastisk. Med de priser vi har med at goere nu til dags, er han efter min mening, naermest et roeverkoeb. Her kan vi snakke om en traener, der har en klar filosofi, og han koeber spillere derefter. Det behoever ikke at vaere verdensstjerner, men spillere som han kan goere til verdensstjerner. Salah er et godt eksempel. Han har scoret vigtige og meget smukke mål. Topscorer i P.L, imponerende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Ronaldinho »

Sjældent har jeg set så kedeligt et derby. Der har jo udelukkende kun været et hold på banen fra start til nu.
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Super arrogant tilgang af Klopp.. Først startopstillingen hvor han sparer Firminho og Coutinho, og så skifter han Salah ud efter en time, med en føring på 1-0. Mane skulle være blevet flået ud i pausen efter det han lavede lige inden pausen.


phpBB [video]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Klopp har vel egentlig ikke gjort det så godt igen? De er så svingende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster