Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

UOL:

The transfer of #Grêmio midfield jewel #Arthur (21) is advanced and could be completed soon. His release clause is €50M but Barcelona to negotiate for something in between €37.5M and €40M

Troværdigt brasiliansk medie, snak om han kommer i januar

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Jesni »

Raman93 skrev:UOL:

The transfer of #Grêmio midfield jewel #Arthur (21) is advanced and could be completed soon. His release clause is €50M but Barcelona to negotiate for something in between €37.5M and €40M

Troværdigt brasiliansk medie, snak om han kommer i januar
Er han god?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5445
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Iniesta-ish
The rumor says...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Og Douglas mindede om Alves..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Leon Goretzka will join FC Barcelona. [@FCBW_A7 via bein sports]

Vil sige bein sport er ret troværdig. Ligner vi vil lave store udskiftninger på midten

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

SpillerSomMESSI skrev:Iniesta-ish
The rumor says...
Har hørt/læst at han mere skulle være Xavi-ish, men bare har Iniesta som idol :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5445
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Raman93 skrev:Leon Goretzka will join FC Barcelona. [@FCBW_A7 via bein sports]

Vil sige bein sport er ret troværdig. Ligner vi vil lave store udskiftninger på midten
Hvordan er hans spillestil?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

SpillerSomMESSI skrev:
Raman93 skrev:Leon Goretzka will join FC Barcelona. [@FCBW_A7 via bein sports]

Vil sige bein sport er ret troværdig. Ligner vi vil lave store udskiftninger på midten
Hvordan er hans spillestil?
Lidt alla Andre Gomes og Rakitic, har jeg et indtryk af, og sådan et type har vi ikke brug for synes jeg. :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Jeg forstår ikke sammenligningen med Rakitic og Andre Gomes. Han er høj og fysisk stærk ja, men har også en rigtig god teknik og er langt, langt hurtigere end både Rakitic og Andre Gomes. Desuden scorer han også fint med mål, allerede fire i igangværende sæson i 11 kampe. Jeg synes, at han var Tysklands bedste under Confederations Cup, hvor han også scorede tre mål i fire kampe, og han kan hentes gratis. Han er kun 22 år, så hvis han ikke er god nok, hvilket jeg tvivler på, kan vi jo altid sælge ham med fortjeneste.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Sammenligningen kommer blandt andet fordi coke siger han minder ekstremt meget om rak. Og coke har spillet sammen med begge.

Men ok. Jeg har ikke de store forventninger og et eller andet sted er det kun godt vi prøver noget nyt på midten med ham og Arthur.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Det er en af Tysklands allerstørste talenter, vi kan få gratis på en position. Det siger man sgu da ikke nej til. Failer hna fuldstændig, kan vi få sikkert 30 mio. euro for ham fra Bayern.

Goretzka er en målfarlig midtbanemand, der både er stor og stærk, men også kan være med i det tekniske spil. Han var forrygende for Tyskland under Confederations Cup. Jeg kunne forstå, hvis vi skulle punge 70-80 mio. pund ud for hma, at der godt kunne være lidt modargumenter mod ham, men han er pivgratis. Kun en sign-on-fee og løn, vi skal tage højde for.

Busquets
Iniesta
Goretzka
Paulinho
Denis
-----
Arthur
Alena

Det er et godt udvalg til næste sæson, og så kan vi forhåbentligt få jernet 40-50 mio. euro ind på Rafinha, Arda, Mascherano, Gomes og Rakitic til sommer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2805
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Synes, at ham Arthur minder mere om Fabregas end Iniesta og Xavi.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

MessiPogba skrev:Det er en af Tysklands allerstørste talenter, vi kan få gratis på en position. Det siger man sgu da ikke nej til. Failer hna fuldstændig, kan vi få sikkert 30 mio. euro for ham fra Bayern.

Goretzka er en målfarlig midtbanemand, der både er stor og stærk, men også kan være med i det tekniske spil. Han var forrygende for Tyskland under Confederations Cup. Jeg kunne forstå, hvis vi skulle punge 70-80 mio. pund ud for hma, at der godt kunne være lidt modargumenter mod ham, men han er pivgratis. Kun en sign-on-fee og løn, vi skal tage højde for.

Busquets
Iniesta
Goretzka
Paulinho
Denis
-----
Arthur
Alena

Det er et godt udvalg til næste sæson, og så kan vi forhåbentligt få jernet 40-50 mio. euro ind på Rafinha, Arda, Mascherano, Gomes og Rakitic til sommer.

Jeg vil gerne sige nej til Goretzka, selv om han skulle være gratis og være et kæmpe talent, da jeg ikke mener det er et type vi skal gå efter, så vil jeg hellere gå efter Max Meyer som måske også vil være gratis, eller ikke koste særlig meget. Eller så hellere give penge for spillere som fx. Arthur eller Torreira som mere er den type vi mangler. Hellere give de sparsomme minutter til en spiller der passer 100% ind, si stedet for at give det til Goretzka, som jeg kun ser som et videresalgs projekt.

Hvis det kommer til at være vores udvalg til næste sæson, så er ikke imponeret

Så heller noget alla det her (Måske en eller to for mange, men Coutinho og Denis kan også spille på kanterne):

Busquets
Roberto
----
Jorginho
Arthur/Torreira
----
Iniesta
Coutinho
Denis
Alena

Sælg af midtbanespillere:
Rafinha, Arda, Mascherano, Gomes, Rakitic og Paulinho
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Der er alt for meget snak om type, ny X (indsæt Xavi, ini) osv. Vi mangler kreativitet og kvalitet på midten. Og det er fuldstændig ligegyldigt om det så kommer fra en spiller på 1.4 m eller en på 2.2 m.

Jeg har ikke set leon g spille 2 kampe. Det samme kan siges om Arthur. Men jeg er glad for at vi i det mindste prøver noget nyt da vores midt tydeligvis ikke er god nok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Manchester United have returned for Atlético player and Barça-target Antoine Griezmann. His representatives said this to the interest of Manchester United: "He's in Barcelona's hands", Bartomeu and Atlético's president have personally negotiated a deal. [@CheGiaevara via md]
Der begynder at tegne sig et billede af hvilke spillere vi vil have. Og disse vil nok komme til over de næste transfervinduer. Altså hvis de kan hentes (Coutinho).

Her tænker jeg på Griezmann, Arthur, Coutinho, Goretzka. Der er også en del navne til det centrale forsvar hvor især martinez og mina bliver nævnt ofte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster