Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

MessiPogba skrev:
A$AP skrev:Hvad er der galt med Jesse Lingaard ffs.. Jeg er glad for vi ikke har sådan en på vores hold, med sådan nogle jubelscener.. Det er dog altid sjovt, at se Arsenal få bank.
Kan man seriøst få sit pis i kog over jubelscener? Fodbold er følelser. Vil du hellere bare have en simpel Alan Shearer-jubelscene med en hånd i vejret?

Du lyder som de der bitre engelske fans, der ikke kan lide Pogba, Lingards jubelscener. Fodbold er sgu da følelser. Langt bedre det end f.eks. at se en som Martial, når han scorer, der knapt nok kan udtrykke en følelse.

Jeg er all for at spillere jubler som det passer dem, om det så er Balotelli eller Ronaldo-esque. Lingards jubelscener er bare så dårlige, at det mere bliver cringe, han han milly-rockede, ffs. Nu mangler vi bare at Pogba dabber, for at runde den perfekt af.

PuyolErGud
Indlæg: 10660
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 569 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

MessiPogba skrev:Jeg tror aldrig, jeg har set en så ringe fodboldspiller som Chris Smalling. Hans boldomgang er noget af det ringeste, jeg har set. Han er dog en temmelig dygtig forsvarsspiller, men ufattelig dårlig fodboldspiller. Vitterlig akavet på en bold og mangler en del motorik..

Han er så kejtet at se på.
Argh, nu må du bestemme dig. Smalling eller Henderson. Hvem er mest ringe?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:
MessiPogba skrev:Jeg tror aldrig, jeg har set en så ringe fodboldspiller som Chris Smalling. Hans boldomgang er noget af det ringeste, jeg har set. Han er dog en temmelig dygtig forsvarsspiller, men ufattelig dårlig fodboldspiller. Vitterlig akavet på en bold og mangler en del motorik..

Han er så kejtet at se på.
Argh, nu må du bestemme dig. Smalling eller Henderson. Hvem er mest ringe?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Henderson er Messi på bolden i forhold til Smalling ;) Ej, men det er vitterlig for sygt, hvor dårlig en fodboldspiller han er, når hna har kuglen ved sine fødder. Det gør ondt at se på.

Men Smalling er en dygtig forsvarsspiller. Henderson kan ingenting.
Senest rettet af MessiPogba lør dec 02, 2017 8:44 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Det her er den mest sindssyge kampe jeg har set i lang tid.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

de Gea er jo hjernedød god. Verdens bedste.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:Det her er den mest sindssyge kampe jeg har set i lang tid.
Fuldkommen! Ingen af holdene kan forsvare!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Den her kamp er et godt eksempel på Mourinhos mangler. Hans hold kan simpelthen ikke spille fodbold, når de er foran. Det er skræmmende, hvor ringe United har været i den her kamp, når man tænker på de er foran 2-1.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Raman93 »

De Gea er absurd god, virkelig god kamp.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:Den her kamp er et godt eksempel på Mourinhos mangler. Hans hold kan simpelthen ikke spille fodbold, når de er foran. Det er skræmmende, hvor ringe United har været i den her kamp, når man tænker på de er foran 2-1.
Derfor han aldrig bliver en topholdtræner. Hans mentalitet og filosofi er for latterlig til en storklub.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Xkaha er simpelthen så dårlig. Ufattelig hvor meget han er bagud i alt. Omtanke, forudseenhed og tacklinger. Ringe, ringe spiller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Føj.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Der er tydeligvis ingen gode spillere i Premier League. Jo, Martial! Og så Blind, fordi han er så klog. Resten er ringe, ringe fodboldspillere, især Jordan Henderson.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Det set selvfølgelig slemt ud, men Pogba er ret uheldig med, at bolden flytter sig og benet ligger fladt på jorden bagved.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Og så er han ude mod City.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Det set selvfølgelig slemt ud, men Pogba er ret uheldig med, at bolden flytter sig og benet ligger fladt på jorden bagved.
Selvfølgelig men som du siger så ser den slem ud. Han kommer imo for voldsomt ind i den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst