2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Desuden husker jeg det som om, han oversatser i situationen hvor han så bliver skadet.
Overhovedet ikke. Den situation var fuldstændig under kontrol. Skuldertackling og bolden indenfor afstand. Det var kun pga skaden at den blev farlig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af kklaus »

Raman93 skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg vil gætte på, at Madrid næsten har indhentet forspringet, hvis ikke fuldstændig, når vi når juleaftensdag og vi har mødt dem på Bernabéu. Vi er bare blevet ringere og ringere og ringere i løbet af efteråret.
Vi kan jo ikke blive ved med at være heldige. Det ville jo ske på et tidspunkt
Det sagde man også om Real Madrid stort set hele sidste sæson ;-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Har lige set situationen ved første mål igen og umtiti kommer ikke hurtigt nok med tilbage. Det skal dog med at han var langt fra aspas men han kunne være kommet bedre tilbage. Med det sagt så synes jeg både pique og Roberto ser ligeså dårlige ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af whidgee »

Umtiti er efter min mening verdensklasse! Men det er tydeligt, at han ved det første mål til Celta stopper sit tilbageløb da Aspas sender bolden på tværs til Gomez, som så brænder. Derfor står Aspas helt fri da bolden falder ned til ham i det lille felt og der burde Umtiti have dækket op, hvis han altså havde fortsat sit løb. Så enig i at han har et ansvar her

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Jep. Umtiti glemte tydeligvis at MAtS ikke er middelmådig længere hvorfor der ikke ville blive scoret efter aspas' aflevering ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:
Desuden husker jeg det som om, han oversatser i situationen hvor han så bliver skadet.
Overhovedet ikke. Den situation var fuldstændig under kontrol. Skuldertackling og bolden indenfor afstand. Det var kun pga skaden at den blev farlig.
Kan godt være, du har ret. Huskede det bare som om, det var en ganske farlig situation inden han stoppede sit løb.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:
Desuden husker jeg det som om, han oversatser i situationen hvor han så bliver skadet.
Overhovedet ikke. Den situation var fuldstændig under kontrol. Skuldertackling og bolden indenfor afstand. Det var kun pga skaden at den blev farlig.
Kan godt være, du har ret. Huskede det bare som om, det var en ganske farlig situation inden han stoppede sit løb.
Aspas er fuldstændig fjernet og udenfor banen. Det var kun pga skaden desværre.

Så den episode kommer over i de andre uheldige i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Guardiola »

Det gode ved det med Umtiti er, at koncentration, forudseenhed og evnen til at træffe de rigtige beslutninger kun bliver bedre med alder og erfaring. Han har meget erfaring allerede, men jeg er sikker på det bliver bedre og bedre. En fysik og hurtighed, som han er naturligt i besiddelse af, bliver ikke naturligt bedre med alderen - du kan selvfølgelig træne dig stærkere, men han har noget på den front de færreste kommer i nærheden af. Nok også lidt derfor det andet halter, hans fysik har gjort ham i stand til at kompensere for forkerte beslutninger. En spiller som Busquets er ekstremt spilintelligent, han har ikke fysikken og hurtigheden, og er helt afhængig af at træffe rigtige, kloge beslutninger og at forudse spillet.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Storken »

Jeg forstår ikke hvorfor man overhovedet gider se vores kampe, hvis man alligevel baserer hele ens opfattelse af kampene på baggrund af resultaterne.

Vi leverede en godkendt præstation i dag. Vi var uheldige. Sådan er fodbold en gang imellem.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af B-Freak »

Har lige set kampen og hold nu kæft hvor er det frustrerende så uskarpe og uheldige vi er....

Vi havde chancerne til at score 3-4 mål mere...

Når det er sagt så få nu nogle dommere som kan se når der rent faktisk er mål...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:Jeg forstår ikke hvorfor man overhovedet gider se vores kampe, hvis man alligevel baserer hele ens opfattelse af kampene på baggrund af resultaterne.

Vi leverede en godkendt præstation i dag. Vi var uheldige. Sådan er fodbold en gang imellem.
Enig!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg forstår ikke hvorfor man overhovedet gider se vores kampe, hvis man alligevel baserer hele ens opfattelse af kampene på baggrund af resultaterne.
Det synes jeg ikke rigtigt der er nogen der gør?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Jeg forstår ikke hvorfor man overhovedet gider se vores kampe, hvis man alligevel baserer hele ens opfattelse af kampene på baggrund af resultaterne.
Det synes jeg ikke rigtigt der er nogen der gør?
Det er vitterligt mindre end et par timer siden du skrev følgende:
Piquénbauer skrev:Er du gal for et skoleeksempel på en lorte kamp - elendigt spil i begge ender, brændte chancer på stribe, lang pause til umtiti og elendig dommer der fratager os en kæmpe chance.

Jeg håber ikke det knækker nu men det ser virkelig ikke godt ud.
phpBB [video]

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Goaaal »

At insinuere at resultaterne nu begynder at afspejle trænerens formåen er forfejlet imo. Resultaterne nu begynder at afspejle de sidste 2-3 års håbløse indkøb samt flere etablerede spilleres håbløse bundniveau. Vi er muligvis det mindst kyniske hold i verden. Der mangler simpelthen offensiv kreativitet i næsten alle kampe. Men udover det så mangler der simpelthen også de der offensive spillere som skal bruge 0.2 chance til at score et mål. Jeg havde håbet på at Valverdes taktik kunne give os mesterskabet på trods af den manglende kvalitet. Er dog efterhånden ligeså skeptisk som jeg var i sommers og det er bestemt ikke et skud mod Valverde, men derimod ledelsen og en del af spillerne.

Og så dommerne.... ffs.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Jeg forstår ikke hvorfor man overhovedet gider se vores kampe, hvis man alligevel baserer hele ens opfattelse af kampene på baggrund af resultaterne.
Det synes jeg ikke rigtigt der er nogen der gør?
Det er vitterligt mindre end et par timer siden du skrev følgende:
Piquénbauer skrev:Er du gal for et skoleeksempel på en lorte kamp - elendigt spil i begge ender, brændte chancer på stribe, lang pause til umtiti og elendig dommer der fratager os en kæmpe chance.

Jeg håber ikke det knækker nu men det ser virkelig ikke godt ud.
phpBB [video]
Ja og der nævner jeg en del andre grunde til hvorfor det var en lorte kamp udover resultatet?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster