Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af !Option »

Hvis vi forventer at han vil ændre alt fra dag ét efter skaden kan vi næsten kun blive skuffet. Han kommer med garanti til at have en indkøringsperiode, præcis ligesom vi har set det med nærmest alle spillere der kommer til klubben.

Med det sagt, så glæder jeg mig også helt vildt til han kommer tilbage. Han har alt andet lige en masse individuel kvalitet som forhåbentlig vil gavne holdet relativt hurtigt. Så må selve samspillet med holdet komme hen ad vejen :smile:
Rey Abi!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Lopezzz »

Bare han ikke forcerer for meget i starten så der ikke kommer flere skader
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

Hvornår har vi egentlig sidst haft et indkøb, som bare fra dag 1 præsterede og fastholdte det niveau i 9 ud af 10 kampe?

Det må vel være Jordi Alba eller helt tilbage til Eto'o? Måske Dani Alves? Barca virker altid bare som en stor, stor størrelse. Selv for verdensstjerner som Henry, som ikke havde den bedst start helelre eller 1. sæson i klubben, selvom han dengnag var decideret uhyggelig god.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:Hvornår har vi egentlig sidst haft et indkøb, som bare fra dag 1 præsterede og fastholdte det niveau i 9 ud af 10 kampe?

Det må vel være Jordi Alba eller helt tilbage til Eto'o? Måske Dani Alves? Barca virker altid bare som en stor, stor størrelse. Selv for verdensstjerner som Henry, som ikke havde den bedst start helelre eller 1. sæson i klubben, selvom han dengnag var decideret uhyggelig god.
Det skyldes til dels tilvænning, men jeg tror egentlig den væsentligste faktor er dårlige indkøb. Du sætter ikke dig selv i en position, hvor spillerne præsterer fra dag ét, når du køber Douglas, Vermaelen osv.

Man kan dog sagtens argumentere for, at Umtiti og Suarez leverede fra start. Det samme kan man muligvis sige om Paulinho, når sæsonen engang er slut.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:Hvornår har vi egentlig sidst haft et indkøb, som bare fra dag 1 præsterede og fastholdte det niveau i 9 ud af 10 kampe?

Det må vel være Jordi Alba eller helt tilbage til Eto'o? Måske Dani Alves? Barca virker altid bare som en stor, stor størrelse. Selv for verdensstjerner som Henry, som ikke havde den bedst start helelre eller 1. sæson i klubben, selvom han dengnag var decideret uhyggelig god.
Det skyldes til dels tilvænning, men jeg tror egentlig den væsentligste faktor er dårlige indkøb. Du sætter ikke dig selv i en position, hvor spillerne præsterer fra dag ét, når du køber Douglas, Vermaelen osv.

Man kan dog sagtens argumentere for, at Umtiti og Suarez leverede fra start. Det samme kan man muligvis sige om Paulinho, når sæsonen engang er slut.
Suarez kunne jeg muligvis godt gå til. Jeg synes, at der lige gik lidt tid, før han blev god, men den er lovligt undskyldt, når han var ud de første 2½ måned og derfor manglede kamptræning. Han havde noget været modbydelig fra dag 1 uden hans bidekarantæne,.

Men helt enig, at det hellere ikke er fordi vores scoutingarbejde har været det allerbedste.

Umtiti ved jeg nu ikke. Han så noget grøn ud i starten og det tog noget tid, før han kom på det niveau, han er nu. Som nævnt, springet til Barca virker bare altid til at overraske alle, der kommer hertil.

Om det er frygten for at spille sammen med Messi og bange for at ikke være god nok tl at gøre ham glad og Iniesta, da han var på sit højeste samt Xavi, ved jeg ikke, men det er bare lidt betænkeligt, at vi ikke har haft en, der bare gled ind og erobrede verden fra dag 1.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af zqa »

Det er de færreste spillere, uanset hvilken klub der snakkes om, der går direkte ind og er toneangivende fra dag ét. Det er altså ikke kun i Barcelona, selv om du gerne vil have det.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af emo »

Gik Suarez ikke målløs i de første mange mange mange kampe i Barca, eller blander jeg ham og Neymar, eller var de begge slemme til det?
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Suarez havde problemer i starten (han spillede fint men det sidste manglede). Det samme kan i høj grad siges om Neymar.

Som zqa er inde på så handler det nok mere om at det er ufatteligt svært at rykke til en ny klub hvorfor der umiddelbart sjældent er spillere der gør det fantastisk fra starten.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Gik Suarez ikke målløs i de første mange mange mange kampe i Barca, eller blander jeg ham og Neymar, eller var de begge slemme til det?
Jeg tror, at vi alle var lidt målløse, dengang Suárez spillede første par kampe for os. ;-)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:
emo skrev:Gik Suarez ikke målløs i de første mange mange mange kampe i Barca, eller blander jeg ham og Neymar, eller var de begge slemme til det?
Jeg tror, at vi alle var lidt målløse, dengang Suárez spillede første par kampe for os. ;-)
Jeg mener at Suarez ikke scorede i de første 7 kampe... modsat Zlatan, som vist scorede i hans første 6 kampe i træk.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kubala »

Jep, Zlatan startede som lyn og torden. Husker også, at Cesc startede ret godt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Blaugrana92 »

Kubala skrev:Jep, Zlatan startede som lyn og torden. Husker også, at Cesc startede ret godt.
Cesc startede altid fuldstændig fantastisk, ikke bare i sin første sæson. Han spillede som Ballon d'Or kandidat indtil januar, og så gik han fuldstændig i stå. Simpelthen så ærgerligt.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:
Kubala skrev:Jep, Zlatan startede som lyn og torden. Husker også, at Cesc startede ret godt.
Cesc startede altid fuldstændig fantastisk, ikke bare i sin første sæson. Han spillede som Ballon d'Or kandidat indtil januar, og så gik han fuldstændig i stå. Simpelthen så ærgerligt.
Det var simpelthen så sært med Cesc. Husker det præcis sådan. Ufatteligt mange gode kampe i trøjen i første halvsæson, derefter visnede tapaspoten.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:
Kubala skrev:Jep, Zlatan startede som lyn og torden. Husker også, at Cesc startede ret godt.
Cesc startede altid fuldstændig fantastisk, ikke bare i sin første sæson. Han spillede som Ballon d'Or kandidat indtil januar, og så gik han fuldstændig i stå. Simpelthen så ærgerligt.
Jep. Hvis bare han havde holdt niveauet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Ousmane Dembélé will train completely with the group as of next week. [rac1]
:grin:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster