26/11 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Så Dølles indhop i dag er Valverdes coaching?... Hans 3 meter lange træk og absurde afleveringer... det ville en dygtig manager have undgået i dag?...
Forumlegende

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

MessiPogba skrev:
Guardiola skrev:
MessiPogba skrev:Ja, fordi Lucho ødelagde dem. Jeg snakker om decideret talent. Vores trup er hamrende talentfulde.
Fjern Messi fra holdet, og jeg tror de fleste vil være enige om, at det er en relativt ordinær trup set i sammenligning med toppen af de største ligaer.
Ja, hvis vi snakker om deres niveau de sidste 2 års tid, så er jeg med på den, men snakker vi om talent, så har vi altså en virkelig talentfuld trup. Det eneste kritikpunkt jeg decideret har haft, har været at vi aldrig sparkede Suarez ad helvede til, da jeg allerede i sidste sæson proklamerede, at han er færdig. Det er den eneste fejl, vi har begået. Men Paco var dygtig i Valencia, Dølle var god sporadisk i Everton, og var en af AC Milans bedre spillere i den halve sæson han var der. Rakitic er en helt anden spiller for Kroatien end han er for os, og da han var i Sevilla, var han en af verdnes bedste CM'er de 3 sæsoner hna var der. Arda Turan var en af Simeones nøglespillere i Atletico og en dygtig kreatør. Semedo, Alba, Denis Suarez, Busquets, Iniesta, Umtiti, ter Stegen. Alle sammen ekstrem talentfulde. Sergi Roberto er en fænomenal arbejdsmand.

Jeg er med på, at vi kunne i den grad have forstærket os, men jeg synes virkelig, at vi negligerer det talent, der er i truppen.

Især når du ser en trup som Valencia sprudle i La Liga, fordi Marcelino skaber rammer, der får dem til at spille godt.

Hvis det virkelig er sådan, at det er spillerne alene, der vinder dig trofæer, så forstår jeg ikke, at Florentino Perez' galaticosprojekt siden 2000 ikke har vundet dem flere trofæer. For der kan du snakke om ekstrem talent, men de havde bare for mange dårlige trænere til at skabe de rette rammer.
Du får det til at lyde som om, at vi ligger nr. 4, 8 point efter førerholdet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Guardiola skrev:
MessiPogba skrev:Ja, fordi Lucho ødelagde dem. Jeg snakker om decideret talent. Vores trup er hamrende talentfulde.
Fjern Messi fra holdet, og jeg tror de fleste vil være enige om, at det er en relativt ordinær trup set i sammenligning med toppen af de største ligaer.
Ja, hvis vi snakker om deres niveau de sidste 2 års tid, så er jeg med på den, men snakker vi om talent, så har vi altså en virkelig talentfuld trup. Det eneste kritikpunkt jeg decideret har haft, har været at vi aldrig sparkede Suarez ad helvede til, da jeg allerede i sidste sæson proklamerede, at han er færdig. Det er den eneste fejl, vi har begået. Og at Pique stadigvæk er starter. Men Paco var dygtig i Valencia, Dølle var god sporadisk i Everton, og var en af AC Milans bedre spillere i den halve sæson han var der. Rakitic er en helt anden spiller for Kroatien end han er for os, og da han var i Sevilla, var han en af verdnes bedste CM'er de 3 sæsoner hna var der. Arda Turan var en af Simeones nøglespillere i Atletico og en dygtig kreatør. Semedo, Alba, Denis Suarez, Busquets, Iniesta, Umtiti, ter Stegen. Alle sammen ekstrem talentfulde. Sergi Roberto er en fænomenal arbejdsmand.

Jeg er med på, at vi kunne i den grad have forstærket os, men jeg synes virkelig, at vi negligerer det talent, der er i truppen.

Især når du ser en trup som Valencia sprudle i La Liga, fordi Marcelino skaber rammer, der får dem til at spille godt.

Hvis det virkelig er sådan, at det er spillerne alene, der vinder dig trofæer, så forstår jeg ikke, at Florentino Perez' galaticosprojekt siden 2000 ikke har vundet dem flere trofæer. For der kan du snakke om ekstrem talent, men de havde bare for mange dårlige trænere til at skabe de rette rammer.
Ah det er nu ikke eneste kritikpunkt. Alle der fulgte med i sommers ved at du havde et ret anderledes syn på sagen.

http://fcb.dk/debat/viewtopic.php?f=18& ... start=7155

Jeg vil egentlig bare vide om du har ændret mening. Sidst stod du ved din "analyse" men har det ændret sig nu?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Piquénbauer skrev:
Ah det er nu ikke eneste kritikpunkt. Alle der fulgte med i sommers ved at du havde et ret anderledes syn på sagen.

http://fcb.dk/debat/viewtopic.php?f=18& ... start=7155

Jeg vil egentlig bare vide om du har ændret mening. Sidst stod du ved din "analyse" men har det ændret sig nu?
Haha, dét der er sjov læsning. Talentfuld trup? :mrgreen:
Senest rettet af whidgee man nov 27, 2017 12:52 am, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hele den her diskussion er desuden fuldstændig åndssvag da vi ikke kommer nogle steder. Vi kan have den efter hver eneste kamp men så længe truppen er som den er så bliver vi aldrig enige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »



Når nu han ikke kan bidrage spillemæssigt kunne man håbe, hans løb og arbejdsraseri ville gøre op for det, tværtimod.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Piquénbauer skrev:Hele den her diskussion er desuden fuldstændig åndssvag da vi ikke kommer nogle steder. Vi kan have den efter hver eneste kamp men så længe truppen er som den er så bliver vi aldrig enige.
Du har ret. Jeg tror bare at flere, inklusiv mig selv, bliver irriterede når de samme få brugere skriver de samme negative ting efter hver kamp. Jeg ville helt sikkert kunne forstå det hvis vi tabte og lå nummer 5. Men indtil da bør man da lade tvivlen komme holdet og Valverde til gode, når nu vi resultatmæssigt er på toppen. Så er jeg mere tl at støtte holdet og så gøre en status når sæsonen er slut. Men så længe resultaterne er der bør man lige have lidt tålmodighed

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:Hele den her diskussion er desuden fuldstændig åndssvag da vi ikke kommer nogle steder. Vi kan have den efter hver eneste kamp men så længe truppen er som den er så bliver vi aldrig enige.
Jeps, det tror jeg er noget af det mest rigtige der er skrevet om situationen længe. De fleste er vel egentlig også enige om, at vi ikke spiller specielt prangende og flot, men at resultaterne er rigtig gode - så lad os for en gangs skylde vende den om, og være uenige om at være enige. Godnat.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:
Guardiola skrev:
MessiPogba skrev:Ja, fordi Lucho ødelagde dem. Jeg snakker om decideret talent. Vores trup er hamrende talentfulde.
Fjern Messi fra holdet, og jeg tror de fleste vil være enige om, at det er en relativt ordinær trup set i sammenligning med toppen af de største ligaer.
Ja, hvis vi snakker om deres niveau de sidste 2 års tid, så er jeg med på den, men snakker vi om talent, så har vi altså en virkelig talentfuld trup. Det eneste kritikpunkt jeg decideret har haft, har været at vi aldrig sparkede Suarez ad helvede til, da jeg allerede i sidste sæson proklamerede, at han er færdig. Det er den eneste fejl, vi har begået. Og at Pique stadigvæk er starter. Men Paco var dygtig i Valencia, Dølle var god sporadisk i Everton, og var en af AC Milans bedre spillere i den halve sæson han var der. Rakitic er en helt anden spiller for Kroatien end han er for os, og da han var i Sevilla, var han en af verdnes bedste CM'er de 3 sæsoner hna var der. Arda Turan var en af Simeones nøglespillere i Atletico og en dygtig kreatør. Semedo, Alba, Denis Suarez, Busquets, Iniesta, Umtiti, ter Stegen. Alle sammen ekstrem talentfulde. Sergi Roberto er en fænomenal arbejdsmand.

Jeg er med på, at vi kunne i den grad have forstærket os, men jeg synes virkelig, at vi negligerer det talent, der er i truppen.

Især når du ser en trup som Valencia sprudle i La Liga, fordi Marcelino skaber rammer, der får dem til at spille godt.

Hvis det virkelig er sådan, at det er spillerne alene, der vinder dig trofæer, så forstår jeg ikke, at Florentino Perez' galaticosprojekt siden 2000 ikke har vundet dem flere trofæer. For der kan du snakke om ekstrem talent, men de havde bare for mange dårlige trænere til at skabe de rette rammer.
Ah det er nu ikke eneste kritikpunkt. Alle der fulgte med i sommers ved at du havde et ret anderledes syn på sagen.

http://fcb.dk/debat/viewtopic.php?f=18& ... start=7155

Jeg vil egentlig bare vide om du har ændret mening. Sidst stod du ved din "analyse" men har det ændret sig nu?
Ja, jeg har ændret mening i den forstand, da jeg lavede analysen gik jeg ud fra det niveau, de havde vist under Lucho. Jeg har dog aldrig neglgieret deres talent. Lucho var en ringe motivator, som levede meget på, at MSN reddede hans røv og især Messi i hans treble-sæson, som gi helt amok. Men det ændrer ikke på, at talentet i truppen var/er højt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Jeg vil gerne lige for en gangs skyld sige, at mit store problem med Valverde er hans manglende offensive gameplan. For mig har vi vitterlig ikke noget, andet end Messi, der skal skabe ting på egen hånd, og så håbe på, at nogle af spillerne forstår Messis intentioner. Det er det, der er vitterlig det helt store problem. Vi ligner ikke et hold, der træner hver dag. Spillerne er for stationære, der mangler bevægelse, og vi har formået at gøre Messis end product langt mere menneskeligt end hidtil.

Jeg forstår vitterlig ikke, at vi formår at gøre det offensive spil til raketforskning. Vi mangler bevægelse og synergi.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja, jeg har ændret mening i den forstand, da jeg lavede analysen gik jeg ud fra det niveau, de havde vist under Lucho. Jeg har dog aldrig neglgieret deres talent. Lucho var en ringe motivator, som levede meget på, at MSN reddede hans røv og især Messi i hans treble-sæson, som gi helt amok. Men det ændrer ikke på, at talentet i truppen var/er højt.
Det er pudsigt som det altid er trænerne der ikke ved hvad de laver. Er det altid sådan når de ikke gør præcis det du mener de skal eller?

Om du vil det eller ej så har størstedelen af vores offensive spillere ikke vist ret meget og det også i andre klubber og under andre trænere. Jeg har længe forsvaret dem og mener også de skal have chancen men de har vitterligt ikke vist noget indtil videre der skulle gøre at Valverde bare lige sådan kunne få holdet til at spille god offensiv fodbold med dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:Jeg vil gerne lige for en gangs skyld sige, at mit store problem med Valverde er hans manglende offensive gameplan. For mig har vi vitterlig ikke noget, andet end Messi, der skal skabe ting på egen hånd, og så håbe på, at nogle af spillerne forstår Messis intentioner. Det er det, der er vitterlig det helt store problem. Vi ligner ikke et hold, der træner hver dag. Spillerne er for stationære, der mangler bevægelse, og vi har formået at gøre Messis end product langt mere menneskeligt end hidtil.

Jeg forstår vitterlig ikke, at vi formår at gøre det offensive spil til raketforskning. Vi mangler bevægelse og synergi.
Og mens du skriver det der så negligerer du fuldstændig det defensive arbejde med "MAtS god-mode og held". Du skal nok se det er noget man træner en del.

Og udover det så er stort set ALLE herinde enige i at vi ikke gør det godt nok offensivt. Og sådan ca alle pånær et par stykker mener det er fordi truppen offensivt er for ringe. Valverde kunne sætte dølle op nok så mange gange men når han konsekvent tager de forkerte beslutninger så hjælper det ikke rigtigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:Jeg vil gerne lige for en gangs skyld sige, at mit store problem med Valverde er hans manglende offensive gameplan. For mig har vi vitterlig ikke noget, andet end Messi, der skal skabe ting på egen hånd, og så håbe på, at nogle af spillerne forstår Messis intentioner. Det er det, der er vitterlig det helt store problem. Vi ligner ikke et hold, der træner hver dag. Spillerne er for stationære, der mangler bevægelse, og vi har formået at gøre Messis end product langt mere menneskeligt end hidtil.

Jeg forstår vitterlig ikke, at vi formår at gøre det offensive spil til raketforskning. Vi mangler bevægelse og synergi.
Og mens du skriver det der så negligerer du fuldstændig det defensive arbejde med "MAtS god-mode og held". Du skal nok se det er noget man træner en del.

Og udover det så er stort set ALLE herinde enige i at vi ikke gør det godt nok offensivt. Og sådan ca alle pånær et par stykker mener det er fordi truppen offensivt er for ringe. Valverde kunne sætte dølle op nok så mange gange men når han konsekvent tager de forkerte beslutninger så hjælper det ikke rigtigt.
Så du seriøst kampen i dag? Vi sejlede defensivt. Ja ja, vi manglede Pique og den synergi, der er, men jeg forstår ej hellere den her begejstring for vores organisation. Jeg er slet ikke imponreret, da jeg synes, det er nemt at komme ti lchancer mod os. :)

Dog så jeg slet ikke kampen mod Juventus, så ved ikke lige hvordan vi gjorde det der defensivt, selvom den blev 0-0.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af abx »

De stod da ikke særligt dybt? Specielt sammenlignet med de andre modstandere? Så ville han aldrig passe ind. Jeg mener netop han havde god plads pga Valencias høje pres og aktive backs
Blaugrana92 skrev:
abx skrev:Du er nødt til at være konkret. Hvordan skal systemet og mekanismerne have tilpasset sig i dag for at Dølle ikke lavede gentagne forkerte beslutninger ? Hvordan kan en formation og “mekanismer” forhindre ham i at lave de fejl, forkerte beslutninger , dårlige afleveringer og dårlig driblinger ?
Først er Valverde nødt til at forstå, hvilken slags fodboldspiller Deulofeu er og i hvilke fodboldmæssige situationer han trives. Det er jo fuldkommen åbenlyst, at han ikke fungerer overfor et dybt forsvarende hold, hvor han har masser af tid på bolden og ingen vertikal plads. Deulofeu trives i de åbne rum, når han kommer op i fart og kan spille vertikalt.

Det kunne han ikke i dag. Så er den simple løsning, at lade være med at skifte ham ind. Paco er målfarlig og fylder mere rent fysisk. Han er, uden nogen som helst tvivl (ikke engang bare en my), et langt bedre alternativ i en kamp som denne. At indskifte Deulofeu er dog et af de mindre kritikpunkter af Valverde.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg er pissed over vi ikke fik det mål..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster