26/11 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Dude, hvordan fanden kan du give Valverde skylden for det her ?.
MessiPogba skrev:Valverde skal fandme have en æresmedalje. Efter 14 år, hvor flere træner har prøvet sig frem, var Valverde manden, der fandt frem til, hvordan man stopper Messi fra at være historiens farligste spiller. 2 mål i de sidste 9 kampe. Det er jo vanvittigt dårligt af få så lidt ud af Messi. Det burde næsten være til tæsk af Valverde.
Próxima Estación.... Parallel!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:Valverde skal fandme have en æresmedalje. Efter 14 år, hvor flere træner har prøvet sig frem, var Valverde manden, der fandt frem til, hvordan man stopper Messi fra at være historiens farligste spiller. 2 mål i de sidste 9 kampe. Det er jo vanvittigt dårligt af få så lidt ud af Messi. Det burde næsten være til tæsk af Valverde.
Messi har jo stadig Neymar, Xavi, Pedro, en ung Ini, Deco, Ronaldinho, Henry, Villa, Alves, Alexis og så videre til at hjælpe ham jo. Nej. Han har en uduelig, fed, lad, doven skiderik der hedder Suarez, en Rakitic der fucker alt op, en Ini der er hvad, 33? Og som forsøger desperat. Messi har intet at hente noget sted fra.

Og nå ja, Denis der får hver 10. kamp, Paco der kun kommer ind når Suarez er syg, Dølle der lider under det samme som Denis, Rafinha der laver en Vermalen, Roberto der åbenbart er hb og ikke cm, Alena der aldrig bliver spillet, ARDA og Andre Gomes. What an amazing help. Det er et mirakel at han forlængede.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Senest rettet af Tello søn nov 26, 2017 11:43 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Jamial skrev:
A$AP skrev:Hvor finder de, de her madridista dommere..
??!?!?!?!?!?!? Hvordan fanden har dommeren været imod Barca udover målet? Ellers har han sguda gjort det fint.

Jaja, bare lige “udover målet”. Ser man bare bort fra en af de dårligstdømte kendelser jeg har set i meget lang tid, der ændrede kampen til Valencias fordel, så har han været super.. Ikke noget problem, jeg håber han får el clasico.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

At man efter dagens kamp skyder på Valverde er uforståeligt.


**** dommer
***** elendige middelmådige offensive spillere.


Jeg HADER når Barca bliver røvet.

Spillerne og de elendige liga dommere bliver den helt store udfordring i år. Har svært ved at se Barca vinder med suarez i den form han er i nu. Vi har intet på bænken. Øv.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

Piquénbauer skrev:Lidt øv at vi kun får et X når vi har bolden i nettet to gange... Men hva fanden. Jeg er ok tilfreds.

Vi skal tage spillet med fra første halvleg. Det var det rigtige vi havde gang i. Ærgerligt at vi smider det lidt væk efter det får scoret (semedo for fanden), men sådan går det.
Jeg tror, desværre, ikke det kan lade sig gøre at spille som i første halvleg en hel kamp. Iniesta var ekstremt vigtig for det, og han gik kold i 2. Der mangler virkelig en erstatning for ham og Rakitic hvis det skal kunne gøres i 90.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Flot kommet igen af Barca.

Dommeren og Suarez i hård konkurrence om at være mest elendig. Dommeren vandt med et mulehår. Suarez er enten offside eller smider sig ved enhver tænkelig og utænkelig lejlighed. Når Barca scorer skal bolden åbenbart ramme netmaskerne ellers er bolden ikke 'inde'. Flot dommer.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Tello skrev:Sorry to stay, men vi taber den her.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Not sorry to say you are wrong
Forumlegende

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

abx skrev:Dude, hvordan fanden kan du give Valverde skylden for det her ?.
MessiPogba skrev:Valverde skal fandme have en æresmedalje. Efter 14 år, hvor flere træner har prøvet sig frem, var Valverde manden, der fandt frem til, hvordan man stopper Messi fra at være historiens farligste spiller. 2 mål i de sidste 9 kampe. Det er jo vanvittigt dårligt af få så lidt ud af Messi. Det burde næsten være til tæsk af Valverde.
Fordi han ikke forstår at skabe en offensiv sammen. Der er intet synergi eller indbyrdes forståelse i det vi laver offensivt. Vi er ganske enkelt så hamrende middelmådige offensivt. Rigtige dygtige trænere får det maksimale ud af spillere, som måske ikke er de mest talentfulde, og de forstår, hvad der skal til for at få skabt noget offensivt. Valverde fejler alt for grumt på det punkt.

Valencia var så meget farlige end os på den sidste tredjedel. Vi ser så rådvilde ud, når vi har bolden p åden sidste tredjedel. Det lyser klart ud af spillerne.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

A$AP skrev:
Jamial skrev:
A$AP skrev:Hvor finder de, de her madridista dommere..
??!?!?!?!?!?!? Hvordan fanden har dommeren været imod Barca udover målet? Ellers har han sguda gjort det fint.

Jaja, bare lige “udover målet”. Ser man bare bort fra en af de dårligstdømte kendelser jeg har set i meget lang tid, der ændrede kampen til Valencias fordel, så har han været super.. Ikke noget problem, jeg håber han får el clasico.
Hold nu kæft. Han var jo tydeligvis ikke købt eller partisk. Han begik en fejl. En stor fejl. (Ham OG linjevogteren).

Det var Barca der ikke gjorde det godt nok. Den kamp kunne vindes og burde være vundet. Det er ikke dommerens skyld.

(Edit)... måske lidt en aggressiv tone. Jeg er bare sur over spillet i 2. halvleg, sur over Suarez, sur over Semedo, sur over det hele. Undskyld. :/
Senest rettet af Jamial søn nov 26, 2017 11:43 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jamial skrev:
Piquénbauer skrev:Lidt øv at vi kun får et X når vi har bolden i nettet to gange... Men hva fanden. Jeg er ok tilfreds.

Vi skal tage spillet med fra første halvleg. Det var det rigtige vi havde gang i. Ærgerligt at vi smider det lidt væk efter det får scoret (semedo for fanden), men sådan går det.
Jeg tror, desværre, ikke det kan lade sig gøre at spille som i første halvleg en hel kamp. Iniesta var ekstremt vigtig for det, og han gik kold i 2. Der mangler virkelig en erstatning for ham og Rakitic hvis det skal kunne gøres i 90.
Du har sgu nok ret. Men så skal vi "bruge" det klogere. Eller dommeren skal give os vores mål når vi går det. Vi kørte dem rundt i første halvleg og vi burde være gået til halvleg med en føring. Det kan være at det havde ændret noget med hensyn til taktikken.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Tello skrev:Og man skal ikke være efter Dølle for dårlige aktioner. På kort tid har han gjort det bedre end Suarez har hele fucking kampen. Hvor har han været jammerlig.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jeg gør det alligevel...

Dølle er ikke god nok til at spille i Barca...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

HOLD KÆFT vi mangler offensive forstærkninger, og det kan kun gå for langsomt!!!!!!!!!!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af abx »

En ting er det taktiske oplæg - noget andet er når du har to pinlig ringe angribere som ikke leverer varen på banen. Også en tam Paco på bænken. Thats fucking it. At Messi forsvinder i kampe er der absolut intet nyt i - det er ikke træneren oplæg men Messis måde at balancere hans spil og energi
MessiPogba skrev:
abx skrev:Dude, hvordan fanden kan du give Valverde skylden for det her ?.
MessiPogba skrev:Valverde skal fandme have en æresmedalje. Efter 14 år, hvor flere træner har prøvet sig frem, var Valverde manden, der fandt frem til, hvordan man stopper Messi fra at være historiens farligste spiller. 2 mål i de sidste 9 kampe. Det er jo vanvittigt dårligt af få så lidt ud af Messi. Det burde næsten være til tæsk af Valverde.
Fordi han ikke forstår at skabe en offensiv sammen. Der er intet synergi eller indbyrdes forståelse i det vi laver offensivt. Vi er ganske enkelt så hamrende middelmådige offensivt. Rigtige dygtige trænere får det maksimale ud af spillere, som måske ikke er de mest talentfulde, og de forstår, hvad der skal til for at få skabt noget offensivt. Valverde fejler alt for grumt på det punkt.

Valencia var så meget farlige end os på den sidste tredjedel. Vi ser så rådvilde ud, når vi har bolden p åden sidste tredjedel. Det lyser klart ud af spillerne.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi gjorde hvad vi kunne og uafgjort er måske fair resultat. Vi tager dem på Camp Nou ;-)
Dejligt at vi er stadigvæk ubesejret.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

Piquénbauer skrev:
Jamial skrev:
Piquénbauer skrev:Lidt øv at vi kun får et X når vi har bolden i nettet to gange... Men hva fanden. Jeg er ok tilfreds.

Vi skal tage spillet med fra første halvleg. Det var det rigtige vi havde gang i. Ærgerligt at vi smider det lidt væk efter det får scoret (semedo for fanden), men sådan går det.
Jeg tror, desværre, ikke det kan lade sig gøre at spille som i første halvleg en hel kamp. Iniesta var ekstremt vigtig for det, og han gik kold i 2. Der mangler virkelig en erstatning for ham og Rakitic hvis det skal kunne gøres i 90.
Du har sgu nok ret. Men så skal vi "bruge" det klogere. Eller dommeren skal give os vores mål når vi går det. Vi kørte dem rundt i første halvleg og vi burde være gået til halvleg med en føring. Det kan være at det havde ændret noget med hensyn til taktikken.
Dét havde det sikkert. Men det er ikke dommerens skyld at kampen endte 1-1. Den køber jeg altså ikke.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster