10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/offic ... gelse.html

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDT!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grin: :grin:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af whidgee »

Hvor er det vigtigt! Messi ser glad og tilfreds ud og det er om noget det vigtigste.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Pyyyyyh!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Jeg har lige et dumt spørgsmål, som jeg tænker at en af jer kan svare mig på. I kender sikkert alle svaret på det.
Men hvem er ham manden med skæg, som altid, altså som i altid er sammen med Messi til hver kampstart og hver gang Messi har noget med fodbold at gøre?
Kan ikke lige finde et billede af ham, han virker rimelig høj og har rimeligt med skæg.
Er han en coach/ven/onkel til Messi, eller har han en anden funktion i klubben?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Bager »

Halleluja!

Selvom jeg må indrømme, at jeg aldrig var i tvivl om at han ville forlænge. Dejligt det er på plads.

Når han engang er færdig kommer han til at skabe et aftryk der er uset i klubsammenhæng.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Visca el Barca

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Lucky bastard :cool:
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Norbit skrev:Jeg har lige et dumt spørgsmål, som jeg tænker at en af jer kan svare mig på. I kender sikkert alle svaret på det.
Men hvem er ham manden med skæg, som altid, altså som i altid er sammen med Messi til hver kampstart og hver gang Messi har noget med fodbold at gøre?
Kan ikke lige finde et billede af ham, han virker rimelig høj og har rimeligt med skæg.
Er han en coach/ven/onkel til Messi, eller har han en anden funktion i klubben?
Det lyder som Pepe Costa.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Blaugrana92 skrev:
Norbit skrev:Jeg har lige et dumt spørgsmål, som jeg tænker at en af jer kan svare mig på. I kender sikkert alle svaret på det.
Men hvem er ham manden med skæg, som altid, altså som i altid er sammen med Messi til hver kampstart og hver gang Messi har noget med fodbold at gøre?
Kan ikke lige finde et billede af ham, han virker rimelig høj og har rimeligt med skæg.
Er han en coach/ven/onkel til Messi, eller har han en anden funktion i klubben?
Det lyder som Pepe Costa.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Præcis! Hvad er hans præcise rolle?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Billede

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Norbit skrev:Jeg har lige et dumt spørgsmål, som jeg tænker at en af jer kan svare mig på. I kender sikkert alle svaret på det.
Men hvem er ham manden med skæg, som altid, altså som i altid er sammen med Messi til hver kampstart og hver gang Messi har noget med fodbold at gøre?
Kan ikke lige finde et billede af ham, han virker rimelig høj og har rimeligt med skæg.
Er han en coach/ven/onkel til Messi, eller har han en anden funktion i klubben?
Luis Suarez.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

Piquénbauer skrev:Hvorfor tror du ikke allerede det er sket? Er det fordi der ikke er taget billeder af at han skriver under?

Der er flere i ledelsen der har sagt at det er på plads og at han allerede nu spiller under den nye kontrakt. Jeg tænker at hvis det var forkert så ville Messi benægte det...
Fordi det skete i dag :-P
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBSOCI »

Fantastisk nyhed. Når Messi accepterer den astronomiske frikøbsklausul, må det også betyde, at han har viet sit fodboldliv til Barca.

Ville dog ikke blive overrasket hvis PSG eller City prøver at hente ham alligevel. Bare fordi de kan. Som vi jo alle ved, er de beløb der betales, når de store stjerner skifter klub, allerede gået totalt amok. Det er helt absurd.

Tror dog ikke de får held med at købe Messi, da
1. De trods alt nok kan se, at det er vanvittigt at betale ca. 5 mia. kr. for en 30 årig spiller
2. De får problemer med FFP (men det kan de sikkert omgå)
3. Messi VIL Barca

Det sidste er i virkeligheden nok det afgørende. Det giver mig ro i sindet.

Messi har dog tidligere udtalt, at han gerne slutter sin karriere i Argentina. Tror I, at han efter kontraktudløb tager nogle år på ‘aftrapning` i sit hjemland?

God kamp i dag. Messi må gerne steppe lidt op i forhold til de seneste kampe og vise, hvorfor han skal koste 5 mia. kr...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

FCBSOCI skrev:Fantastisk nyhed. Når Messi accepterer den astronomiske frikøbsklausul, må det også betyde, at han har viet sit fodboldliv til Barca.

Ville dog ikke blive overrasket hvis PSG eller City prøver at hente ham alligevel. Bare fordi de kan. Som vi jo alle ved, er de beløb der betales, når de store stjerner skifter klub, allerede gået totalt amok. Det er helt absurd.

Tror dog ikke de får held med at købe Messi, da
1. De trods alt nok kan se, at det er vanvittigt at betale ca. 5 mia. kr. for en 30 årig spiller
2. De får problemer med FFP (men det kan de sikkert omgå)
3. Messi VIL Barca

Det sidste er i virkeligheden nok det afgørende. Det giver mig ro i sindet.

Messi har dog tidligere udtalt, at han gerne slutter sin karriere i Argentina. Tror I, at han efter kontraktudløb tager nogle år på ‘aftrapning` i sit hjemland?

God kamp i dag. Messi må gerne steppe lidt op i forhold til de seneste kampe og vise, hvorfor han skal koste 5 mia. kr...
Jeg tror, hvis Messi virkelig vil prøve noget nyt, eller vil væk, så vil Barca gå med til, at de vil sælge hma for en pris, der er hans værdi ud fra hans alder. Hvis Messi møder op på kontoret i Barcelona og siger til sommer, at hna er kommet på nye tanker og vil prøve noget nyt, så kan han sagtens blive solgt, alene pga. hans service for 15 år, og hans loyalitet til klubben. Så det hele afhænger af Messi, hvad han gør sig af tanker, men det virker til, at han er oprindeligt helt hooked på ideen om at Barcelona bliver hans eneste europæiske klub. Jeg håber dog lidt for fodbolden i Argentina, at Messi slutter karrieren der bare lige for at skabe lidt mere ekstase i landet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

2 mål i de sidste 9 kampe? Stemmer de tal seriøst?

Jeg er på ingen måder en statistikrytter, da de kan give et forkert billede af en spiller (HOST RONALDO HOST). Men at historiens mest farlige spillere i Messi har sådan et udbytte er for mig simpelthen et tegn på, at Valverde gør noget helt forkert.

Selv i Tata Martinos håbløse tid, hvor der også manglede en gameplan, og det hele virkede røv tilfældigt, var Messi flyvende rent statistik.

Det er simpelthen for mig alarmerende, at Valverdes rigide spil hæmmer Messis end product.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af !Option »

MessiPogba skrev:2 mål i de sidste 9 kampe? Stemmer de tal seriøst?

Jeg er på ingen måder en statistikrytter, da de kan give et forkert billede af en spiller (HOST RONALDO HOST). Men at historiens mest farlige spillere i Messi har sådan et udbytte er for mig simpelthen et tegn på, at Valverde gør noget helt forkert.

Selv i Tata Martinos håbløse tid, hvor der også manglede en gameplan, og det hele virkede røv tilfældigt, var Messi flyvende rent statistik.

Det er simpelthen for mig alarmerende, at Valverdes rigide spil hæmmer Messis end product.
Er der noget du ikke er villig til at give Valverde skylden for? Vi er enige om at vores offensiv langt fra er på det niveau der er ønskeligt for os. Men at Messi ikke har scoret mere end han har de sidste par kampe kunne måske også delvist skyldes at han rent faktisk også er menneskelig og har et formdyk rent scoringsmæssigt? :roll:
Rey Abi!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster