26/11 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Digne kunne være en mulighed. Men det bliver verm.
Ja, tænkte også på ham, men det vil betyde to med et venstreben. Og ja, Verm bliver det nok, men ved ikke, om det er særlig smart?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Verm er også venstrebenet. Jeg ved ikke om det er smart men han spiller fast for det belgiske landshold så han må ikke være helt ringe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Digne kunne være en mulighed. Men det bliver verm.
Ja, tænkte også på ham, men det vil betyde to med et venstreben. Og ja, Verm bliver det nok, men ved ikke, om det er særlig smart?
Han spillede overraskende godt sidst han kom tilbage fra en lang skadesperiode. Tænker det største gamble er om man spilder en udskiftning ved at skulle skifte ham ud hvis han bliver skadet.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Verm er også venstrebenet. Jeg ved ikke om det er smart men han spiller fast for det belgiske landshold så han må ikke være helt ringe.
Jep, det havde jeg glemt. Nu må vi se. Det bliver jo nok Verm. Man må håbe, at han gør det fint og ikke går i stykker lige pludseligt.
Senest rettet af Kubala tors nov 23, 2017 9:58 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Goaaal skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Digne kunne være en mulighed. Men det bliver verm.
Ja, tænkte også på ham, men det vil betyde to med et venstreben. Og ja, Verm bliver det nok, men ved ikke, om det er særlig smart?
Han spillede overraskende godt sidst han kom tilbage fra en lang skadesperiode. Tænker det største gamble er om man spilder en udskiftning ved at skulle skifte ham ud hvis han bliver skadet.
Ja, altså han går i stykker, så den risiko må man jo løbe.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Kubala skrev:
Goaaal skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Digne kunne være en mulighed. Men det bliver verm.
Ja, tænkte også på ham, men det vil betyde to med et venstreben. Og ja, Verm bliver det nok, men ved ikke, om det er særlig smart?
Han spillede overraskende godt sidst han kom tilbage fra en lang skadesperiode. Tænker det største gamble er om man spilder en udskiftning ved at skulle skifte ham ud hvis han bliver skadet.
Ja, altså han går i stykker, så den risiko må man jo løbe.
Han går i stykker efter ca. 30 minutter, hvor Valencia fører 1-0. Så møblerer vi bare lidt om og sætter Own Goal på banen - han har forlænget med Barca, men det druknede i nyheden om Messis forlængelse (shit, det bliver en lang sætning) - og vupti Own Goal udligner og Messi scorer til 2-1 til Barca i overtiden. I hørte det her først.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg krydser fingre for at ingen kommer til skade eller bliver udvist. Holdet skal være komplet inden Clasico
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Jeg tror den bliver 1-1 med vores mål af Own Goal.. Men jeg kunne godt være lidt bange for at den bliver 2-1 :sørgelig:

Jeg synes vi skal spille med Verm nu når vi har ham skadesfri, og er den eneste rigtigt CB tilbage sammen med Umtiti.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeebus jeg er nervøs for kampen...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

I det mindste har de også Murillo ude, selvom de dog er dækket meget godt ind i midterforsvaret med Garay, Veizo og Gabriel. De skal nok komme stærkt over feltet med Guedes og Soler på kanterne, eller Gaya, og så Zaza og Rodrigo i angrebet. Godt nok vildt, hvad Marcelino har udrettet allerede med den trup. Jeg håber virkelig på en sejr, jeg tror også på det, med de kampe der ligger forude. Vi må bare se om vores defensiv også kan holde stand på denne bane mod et så hurtigt, fysisk og direkte hold. Ter Stegen får meget at lave i aften.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

4.75 på en Valencia sejr er dog måske en smule i overkanten.. Det frister lidt. 2.40 på X1.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er fint tilfreds med X så 4.75 napper jeg!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg fik den til odds 5... Hvorfor er det så højt?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Shit.. Jeg har ingen anelse, måske på grund af den stime vi har kørende lige for tiden. Men den er satme højt sat på 5 lige på.. Eller, det får vi vel at se.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Hvad for en stil spiller Valencia under Marcelino egentlig? Er de possession og bolddominerende, eller er de mere kontrabaserede, hvor de lokker holdene frem og straffer dem?

Hvis det er sidstnævnte, frygter jeg meget for dagens kamp, men hvis det er possession, serj eg flere fordele til os, da vi bude være bedre på bolden end Valencia, selvom vi ikke kreerer så mange chancer, så kan vi nulstille Valencias forcer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster