22/11 Juventus - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/11 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:United's defensiv ser også stærk ud i de kampe, hvor der intet fokus er på offensiven.
Argh vi satser markant mere offensivt end utd gør det. Hele den der "det er mou-bold" er sgu lidt søgt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 22/11 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Xavi6Smede skrev:United's defensiv ser også stærk ud i de kampe, hvor der intet fokus er på offensiven.
De holdt eksempelvis Basel til et enkelt mål i dagens kamp...

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 22/11 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg er splittet. På den ene side synes jeg, at vores defensiv stod stærkt. Vi gav reelt en chance væk. Omvendt var Juventus ikke frygtindgydende, så vi burde have gået efter sejren.

Jeg kan fint leve med 0-0 for nu kan vi spare kræfterne i den sidste gruppekamp. Men hvor ville jeg gerne have set, at vi spillede mere underholdende. Ikke kun i dag, men generelt i år. For den neutrale seer må det have været ekstremt skuffende at se så fremragende spillere levere så blodfattig en indsats. Vi mangler N og S (som mest brillierer med at smide sig i tide og utide) og kreativitet på den centrale del af banen. Bliver spændende når vi får Dembele klar samt måske Countinho.

God stil afbpublikum at klappe af Ini, da han blev udskiftet. Synes generelt at Juventus ældre garde, særligt Buffon altid optræder sympatisk - både på og uden for banen.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 22/11 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:United's defensiv ser også stærk ud i de kampe, hvor der intet fokus er på offensiven.
Argh vi satser markant mere offensivt end utd gør det. Hele den der "det er mou-bold" er sgu lidt søgt.
Billede

Ja, vi er sgu et festfyrværkeri rent offensivt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 22/11 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Nu er Juve i deres nuværende forfatning slet ikke noget skræmmende hold. Omend det selvfølgelig er en utrolig vanskelig bane at spille på, så var det bare i weekenden at Sampdoria bankede dem og var foran med 3, hvor Juve dog fik scoret to til sidst. Der er stor forskel på dem lige nu, og fra sidste år/to.

Oh well, jeg havde taget en 0-0’er inden startfløjt. Jeg er dog en smule bekymret for vores offensive spil, som det ser ud nu.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/11 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:United's defensiv ser også stærk ud i de kampe, hvor der intet fokus er på offensiven.
Argh vi satser markant mere offensivt end utd gør det. Hele den der "det er mou-bold" er sgu lidt søgt.
Egentlig ikke. Det er rigtigt nok, at Mourinho satser endnu mindre på offensiven i de svære udekampe, end vi gør. Men det ændrer ikke på, at tendensen er den samme. Det er under alle omstændigheder ikke mere søgt, end at kvittere kritik af vores spil med den sædvanlige "vi-kommer-aldrig-til-at-spille-som-under-Pep"-smøre, som man så ofte må finde sig i at blive spist af med, selvom det overhovedet ikke er hvad der bliver efterspurgt.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 22/11 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:United's defensiv ser også stærk ud i de kampe, hvor der intet fokus er på offensiven.
Argh vi satser markant mere offensivt end utd gør det. Hele den der "det er mou-bold" er sgu lidt søgt.
Selvfølgelig er der stor forskel. Pointen er, at det langt lettere at skabe en god defensiv organisation, når man ikke har en offensiv indstilling. Når vi forhåbentlig får gang i vores offensive spil, så vil det sandsynligvis gå udover det defensive spil. Men derfor er det selvfølgelig positivt, at vi er blevet bedre til at lukke af for modstanderen, selvom jeg endnu ikke er overbevist.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 22/11 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Tror vi allesammen er enige om at vores offensiv er tandløs...

Suarez er ikke i form og vi har reelt kun Messi der skaber noget.
Dembele bliver god at få tilbage og så må vi se om det skaber noget mere eller om der skal en ny mand ind til januar.
Senest rettet af B-Freak tors nov 23, 2017 12:04 am, rettet i alt 1 gang.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/11 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Sjovt for vi spillede forholdsvist meget som under pep i dennes sidste sæson. Kontrol, kontrol, kontrol og ikke ret mange chancer offensivt.

Og tendensen er ikke den samme. UTD pakker sig med alle mænd bag bolden og når de har det losser de den langt. Det gør vi ikke. Tværtimod forsvarer vi med bolden (hvem gjorde vi ellers det med?).

Men ok jeg må bare ignorerer det her indtil efter jul hvor vi forhåbentligt bliver bedre eller jeg hopper med over på jeres side.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/11 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 22/11 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Ja, vi er sgu et festfyrværkeri rent offensivt.
Brækkede du dig da du så denne ;-)
Jeg tror slet ikke du fatter, hvor ringe vi var offensivt i dag. West Brom under Tony Pulis ville gøre det bedre på udebane mod Juventus.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 22/11 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Er Tony Pulis blevet en forum meme?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/11 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Dybala (Juventus forward): "It was a tough match against a team who have greatly improved in defending."

Dybala: "I tried to help the team, but Barça closed so many spaces."

Dybala: "We tried to win, but their goalkeeper wasn't going to let any goals in."
Nå men der var da i det mindste nogen der kunne se/mærke at vi er blevet bedre defensivt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 22/11 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Valverde: "Messi is fine. He's been playing a lot games. We wanted to go all out in the second half when there were more spaces to expose."
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 22/11 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

B-Freak skrev:
Valverde: "Messi is fine. He's been playing a lot games. We wanted to go all out in the second half when there were more spaces to expose."

“All out”

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster