18/11 Leganés - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Sådan Paulinho.

Messi har ikke været særligt god idag.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Paulinho.. Jeg siger undskyld igen.. Og igen..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Han har virkelig været god gennem sæsonen (Pau)

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Fedt med en sejer! Og godt at vi stadig har heldet med os, når nu Messi er inden i en lille "scoringskrise"
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Når Paulinho smiler/griner, så minder det mig om Ronaldinho. Man kan virkelig se han er glad og at han nyder det.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg kan anbefale at se Roma-Lazio på Kanal 9 nu. Det må være mange år siden, at begge af de to store romerklubber har været så gode, som de er nu.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Mange pessimister herinde idag!

God kæmpet, drenge! 3-0 på en svær udebane. Vamos!!
Visca el Barca

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Ærgerligt med karantænen til PQ, men bortset fra det var det vel en ok udebanekamp efter landsholds pause (kedeligt spil dog). Resultatmæssige var det jo perfekt. Forestil jer lige hvis Real taber point i aften.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Bager skrev:Mange pessimister herinde idag!

God kæmpet, drenge! 3-0 på en svær udebane. Vamos!!
En svær udebane. Hahahaha.
#jesuisSheep

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

zqa skrev:
Bager skrev:Mange pessimister herinde idag!

God kæmpet, drenge! 3-0 på en svær udebane. Vamos!!
En svær udebane. Hahahaha.
Det er det altså? Kig deres kampe gennem sæsonen. Som jeg skrev tidligere har de kun lukket mål ind i 1 kamp

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Svaer udebane? Leganes har spillet 6 kampe hjemme, to sejre, to uafgjort og to nederalg og de har en målscore på 3-5. Jeg vil ikke betegne det som en svaer udebane. Ikke engang i naerheden, synes jeg.

Det var en skidt kamp fra Barca side, og det er ikke foerste gang. Fair nok man er tilfreds med alle de sejre, men at kalde folk for pessimister, hver gang man efterlyser noget bedre spil og påpeger de åbenlyse problemer, der er på holdet, er efterhånden kedeligt og for nemt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Visca El Barca skrev:Svaer udebane? Leganes har spillet 6 kampe hjemme, to sejre, to uafgjort og to nederalg og de har en målscore på 3-5. Jeg vil ikke betegne det som en svaer udebane. Ikke engang i naerheden, synes jeg.

Det var en skidt kamp fra Barca side, og det er ikke foerste gang. Fair nok man er tilfreds med alle de sejre, men at kalde folk for pessimister, hver gang man efterlyser noget bedre spil og påpeger de åbenlyse problemer, der er på holdet, er efterhånden kedeligt og for nemt.
Er det ikke lidt snyd at tage kampen idag med i dine stats haha?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Det var en skidt kamp fra Barca side, og det er ikke foerste gang. Fair nok man er tilfreds med alle de sejre, men at kalde folk for pessimister, hver gang man efterlyser noget bedre spil og påpeger de åbenlyse problemer, der er på holdet, er efterhånden kedeligt og for nemt.
Nuanceret og underbygget kritik af den klubber man holder af, er åbenbart noget der bliver set skævt til nu til dags.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Goaaal skrev:
Visca El Barca skrev:Svaer udebane? Leganes har spillet 6 kampe hjemme, to sejre, to uafgjort og to nederalg og de har en målscore på 3-5. Jeg vil ikke betegne det som en svaer udebane. Ikke engang i naerheden, synes jeg.

Det var en skidt kamp fra Barca side, og det er ikke foerste gang. Fair nok man er tilfreds med alle de sejre, men at kalde folk for pessimister, hver gang man efterlyser noget bedre spil og påpeger de åbenlyse problemer, der er på holdet, er efterhånden kedeligt og for nemt.
Er det ikke lidt snyd at tage kampen idag med i dine stats haha?
Ok, vi stryger kampen i dag. Det er stadig vaek, en tabt, to uafgjort og 2 sejre. Det eneste imponerende resultat er 0-0 mod Atleti i 7. runde. De tabte 1-2 mod Getafe, har vundet 1-0 over Alaves og spillet 0-0 mod Girona f.eks.

At kalde det en svaer udebane er staerkt overdrevet synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Visca El Barca skrev:
Goaaal skrev:
Visca El Barca skrev:Svaer udebane? Leganes har spillet 6 kampe hjemme, to sejre, to uafgjort og to nederalg og de har en målscore på 3-5. Jeg vil ikke betegne det som en svaer udebane. Ikke engang i naerheden, synes jeg.

Det var en skidt kamp fra Barca side, og det er ikke foerste gang. Fair nok man er tilfreds med alle de sejre, men at kalde folk for pessimister, hver gang man efterlyser noget bedre spil og påpeger de åbenlyse problemer, der er på holdet, er efterhånden kedeligt og for nemt.
Er det ikke lidt snyd at tage kampen idag med i dine stats haha?
Ok, vi stryger kampen i dag. Det er stadig vaek, en tabt, to uafgjort og 2 sejre. Det eneste imponerende resultat er 0-0 mod Atleti i 7. runde. De tabte 1-2 mod Getafe, har vundet 1-0 over Alaves og spillet 0-0 mod Girona f.eks.

At kalde det en svaer udebane er staerkt overdrevet synes jeg.

Det kan godt være du har ret. Skal ikke kloge mig helt vildt på det hold. Synes bare at tallene og banens beskaffenhed viser at det ikke er en super nem udebane. Atletico og Ath resultaterne er som du siger jo ok flotte. Læg oveni det en landsholdspause.

:glad: det var bare lidt sjovt at du tog dagens kamp med, jeg havde nok gjort det samme hvis jeg argumenterede for det Samme som dig. God aften.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster