VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:Man ved, at Danmark spillede forrygende, når nu MessiPogba har været stille :glad:
Nej sgu da. Jeg har bare været på bar! ;) Jeg er glad for, at DK spillede fodobld i dag. Jeg bifalder altid folk, der prøver at spille fodobld. Ikke det der engelske pis, vi så i lørdags, hovr de bare jernede hovedløse bolde. Det er ikke fodbold for mig!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: VM 2018

Indlæg af PuyolErGud »

Lars Jacobsen du vrøvler. Snakker om at Eriksen kan fortsætte længe, da han ikke er afhængig af hans fart. I modsætning til Messi, der skal sætte en spiller. Har du ikke set Messi spille!?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: VM 2018

Indlæg af PuyolErGud »

MessiPogba skrev:Nåeh, Danmark. Så opdagede I, at hvis I spillede fodobld, så var Irland statister, hva? Utroligt man var så dum, som de var i første kamp.

Men god kamp af drengene og Eriksen er blevet god man.

Og så kostede Kjær minsandten endnu et mål. Det er jo elendigt arbejde ved Duffys mål. Han skal bare væk fra det hold.
Hvordan kan du udelukkende give Kjær skylden? Det er da om nogen NJ der starter det hele, samt Schmeichel der ikke kommer ordentligt ud.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

MessiPogba skrev:Nåeh, Danmark. Så opdagede I, at hvis I spillede fodobld, så var Irland statister, hva? Utroligt man var så dum, som de var i første kamp.
Danmark havde mere boldbesiddelse, spillede procentvis flere korte afleveringer og færre lange afleveringer i lørdags end i dag. Men for mange af de offensive spillere havde en dårlig dag, banen var elendig og Irland stod ekstremt defensivt, så det blev ikke til mere end et par chancer. I dag fik Danmark mere plads, særligt i anden halvleg, og Eriksen havde en drømmeaften, og så endte det med en storsejr.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

Meget fortjent sejr set over de to kampe. Danmark var en klasse eller to over Irland. Nu glæder jeg mig bare til sommeren!

Og så håber jeg i øvrigt, at I herinde vil være med til at udbrede mit bud på vores VM-maskot:

FRIKADELANEY
Billede

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:
MessiPogba skrev:Nåeh, Danmark. Så opdagede I, at hvis I spillede fodobld, så var Irland statister, hva? Utroligt man var så dum, som de var i første kamp.

Men god kamp af drengene og Eriksen er blevet god man.

Og så kostede Kjær minsandten endnu et mål. Det er jo elendigt arbejde ved Duffys mål. Han skal bare væk fra det hold.
Hvordan kan du udelukkende give Kjær skylden? Det er da om nogen NJ der starter det hele, samt Schmeichel der ikke kommer ordentligt ud.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Jørgensen har også en stor andel, helt enig, men det der er bare typisk Kjær. Han snorksover altid og er en tikkende bombe at have med. Han kan vitterlig ikke banke en søm i en lort uden at ødelægge begge dele. Miserabel forsvarsspiller. En stor hjerneblødning.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Et eller andet sted i London står Daniel Levy med den største flagstang på efter at have set Eriksen. Nu bliver Eriksen rigtig, rigtig dyr. Og Levy er en cunt at forhandle med.

Men jeg håber stadigvæk, vi kigger mere mod Eriksen end Coutinho.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Hvilken trup ville I udtage af de 23 spillere og hvordan ville i starte op, hvis vi antog, at spillerne mere eller mindre var i topform og ikke skadet?

Schmeichel
Rønnow (Selvom han er dårlig, men pga. mangel af bedre)
Lössl

Stryger Larsen
Dalsgaard
Durmisi
Knudsen

AC
Bjelland
Zanka
Kjær

Delaney
Højbjerg
Billing
Wass
Schöne
Eriksen

N. Jørgensen
Bendtner
Dolberg
Sisto
Fischer
Braithwaite

Schmeichel
Stryger - AC - Bjelland - Durmisi
Billing - Delaney
Eriksen
Sisto - Dolberg - Jørgensen
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Det er i hvert fald vanvittigt at droppe vores anfører, når han samtidig er holdets bedste forsvarsspiller. Angrebet vil også have godt af noget fysik og fart, hvilket Yussuf Poulsen giver. Vi kommer til at være outsidere i de fleste kampe til VM, så det nytter ikke at have 11 markspillere, der er bedst på bolden. Så når vi i hvert fald ikke langt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Delaney
Højbjerg
Billing
Wass
Schöne
Eriksen
Du ville helt alvorligt smide William Kvist af holdet, efter en VM kvalifikation hvor han reelt har været rigtig godt spillende, til fordel for en Pierre-Emile Højbjerg der har spillet hele 6 minutters ligafodbold i indeværende sæson? Det er jo bare dybt godnat.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:Delaney
Højbjerg
Billing
Wass
Schöne
Eriksen
Du ville helt alvorligt smide William Kvist af holdet, efter en VM kvalifikation hvor han reelt har været rigtig godt spillende, til fordel for en Pierre-Emile Højbjerg der har spillet hele 6 minutters ligafodbold i indeværende sæson? Det er jo bare dybt godnat.
Læs dog, hvad jeg skriver.
MessiPogba skrev:Hvilken trup ville I udtage af de 23 spillere og hvordan ville i starte op, hvis vi antog, at spillerne mere eller mindre var i topform og ikke skadet?
Og endeligt, er du skizofren, eller hvad sker der for din holdning ang. Kvist, når du blot for tre dage siden skrev det her?
Blaugrana92 skrev:
emo skrev:
Blaugrana92 skrev:Cornelius fra start? Hvad tænker manden på? Jeg fortryder i hvert fald ikke, at jeg så Interstellar i stedet for en kedelig dansk landskamp!

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
How u know, at den var kedelig, hvis ikke du så den?

Vi var ok gode I første halvleg, fart i bolden, skaber to chancer på nogle irske fejl. Anden halvleg, var lal.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Fordi det var et dansk hold med Andreas Cornelius og William Kvist fra start.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Senest rettet af MessiPogba ons nov 15, 2017 2:07 am, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Xavi6Smede skrev:Det er i hvert fald vanvittigt at droppe vores anfører, når han samtidig er holdets bedste forsvarsspiller. Angrebet vil også have godt af noget fysik og fart, hvilket Yussuf Poulsen giver. Vi kommer til at være outsidere i de fleste kampe til VM, så det nytter ikke at have 11 markspillere, der er bedst på bolden. Så når vi i hvert fald ikke langt.
Jeg er så uenig ang. Kjær. Synes han er en vandrende fejl. Han laver så enormt mange koncentrationsfejl, at det gør ondt at se på. Vitterlig en spiller, jeg personligt har så svært at se, hvorfor han blvier rost som han gør. Igen i dag koster han et mål sammen med Nicolai Jørgensens forlænger. Det er jo elendigt forsvarsarbejde at snorksove ved Duffys mål.

Ja, Poulsen har fart, men han har jo så svært ved så mange andre ting? Han er en rigtig dygtig atlet med hans fysik og fart, men han har godt nok ikke nogle gode evner med en bold i min verden. Det er ofte noget skrammel at se på ham spille fodbold. De andre spillere er nogle, jeg vurderer giver holdet noget en-mod-en bl.a. Og du har stadigvæk farten i Sisto, Fischer og i særdeleshed Braithwaite.

Men noget af det vigtigste for mig er seriøst at få Philip Billing implementeret på holdet her i foråret og udtage ham, når han vender tilbage fra sin ankelskade. Han er virkelig en lovende spiller. Han har en vild fysisk, god teknik og dejlige afleveringer og er ufattelig kølig på bolden, så han ville være fantastisk som den her dybdeliggende playmaker. Så ville man fjerne en stor portion af det opbyggende pres, der hviler på Eriksens skuldre og lade ham være tættere på målet. Hvis Billing skulle faile helt vildt, kunne man have Schöne til at spille i stedet for, eller sågar Daniel Wass, der er virkelig blevet en dygtig spiller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Og endeligt, er du skizofren, eller hvad sker der for din holdning ang. Kvist, når du blot for tre dage siden skrev det her?
Jeg kan ikke lide William Kvist som spiller, og jeg ville ikke starte med ham, hvis jeg var landstræner. Jeg synes han er en kedelig og forudsigelig spiller, med meget lidt kreativitet. Men han har gjort det godt i kvalifikationen, og det ville være ekstremt unfair ikke at have ham med til Rusland. Især hvis det er til fordel for en spiller, der ikke engang kan vinde minutter på et svagt Southampton hold. Jeg er ikke fan af Kvist, men han er ærligt talt bedre end Højberg, som det ser ud lige nu.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Mit bud på en VM trup ud fra den nuværende situation, med starterne markeret med fed.

Jonas Lössl
Frederik Rønnow
Kasper Schmeichel

Andreas Bjelland
Andreas Christensen
Henrik Dalsgaard
Riza Durmisi
Mathias Jørgensen
Simon Kjær
Jens Stryger Larsen
Frederik Sørensen
Jannik Vestergaard

Anders Christiansen
Thomas Delaney
Christian Eriksen
William Kvist

Lukas Lerager
Yussuf Poulsen
Pione Sisto

Daniel Wass

Nicklas Bendtner
Martin Braithwaite
Nicolai Jørgensen

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Kvist var banens bedste spiller, udover Eriksen. Jeg kan ikke fordrage ham, men meget skal ændre sig før han ikke er et selvfølge til truppen. Desuden er hans plads langt mere berettiget, nu hvor vi skal møde stærkere nationer, hvorimod hans rolle er totalt irrelevant imod fx Kazakhstan.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster