Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:"The club told me I couldn't leave, I had to stay despite the future of various clubs (red. Everton and Anderlecht in particular, according to the report)."
Det quote du fandt der, har han så været ude og sige var ude af kontekst (jf. nyhedssektionens kilde). Han var på daværende tidspunkt tilfreds med sin situation i Barcelona, så dit rage var som så ofte ude af trit med virkeligheden.

Det giver ærligt talt også mere mening, at han selv ikke var klar på at smutte, hvis der var interesserede klubber. Vi står jo ikke ligefrem og ser ham som en nøglespiller.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

Eriksen > coutinho skål!

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:Billede
Bare lidt nederen at kilden er goal. De skyder desværre med løs krudt. Men håber godt nok de rammer denne gang!

Men noget andet? Jeg tvivler, at Suarez vil være anden violin/bænkevarmer. Hvis han ikke skal starte, så skal han skydes afsted. Det er alt, alt for dyrt at have en mand til 250.000-300.000 euro i ugeløn siddende på bænken i en alder af 31 år.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Skydefinten skrev:Grissemand-handlen med ATM rykkere tættere på. 5 årig kontrakt fra næste sæson.


Griezmann - Suarez - Dembele
Og Leo bagved.
Jeg ville seriøst fatte hat af et køb af Griezmann. Ligesom Piquenbauer, så er jeg også lidt på vognen, at han er en anelse overvurderet i hans status. Han er altså ofte relativt anonym i de større kampe, og det skal du altså kunne præstere i, hvis du er 27 år til sommer og har kostet 100 mio. pund. Han er ikke noget talent længere. Han skal kunne præstere.

Desuden spiller han på en plads, hvor historiens bedste allerede spiller, og han har ikke været kantspiller, siden han kom til Atletico, og da han under EM var kantspiller de første to kampe, så var det noget humbug at se på, så hans dage som kantspiller virker ikke til at være der længere.

Han er imo bedst som den her hængende angriber. Ham og Messi på banen vil nok søge for meget de samme rum. Langt hellere bruge de penge på at købe Werner så, da han om nogen kan strække et hold og laver utallige dybdeløb i løbet af en kamp og har en vild fart, som kan udnytte messis utrolige overblik.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:Billede
Hahaha, kommer ikke til at ske. Som om, at Atletico har interesse i at styrke deres konkurrent med en af deres stjernespiller for en billigere pris, når vi stadigvæk har Neymar-penge tilbage, og de ved, at vi har akut brug for offensiv kvalitet tilføjet til truppen.

Vi henter di Maria og Defoe til vinter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Som en anden nævnte herinde, så er han vel pt ligeså "skarp" som Suarez...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona are to welcome Ajax centre-back Matthijs de Ligt to the Camp Nou in the coming months with a proposed €45m move set to be completed in January [Ziggo Sport]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Det var da ellers noget af en sjat penge.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tjo... Men med ham og umtiti kunne vi være sikret de næste mange år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Så må vi virkelig håbe på, at han har indstillingen og mentaliteten klar til at kunne spille for Barcelona som 19-årig. Der er mange unge spillere, som kan brække nakken på at skifte til den største klub i verden i en alder af blot 19 år og for så mange penge.

ter Stegen, de ligt, Umtiti, Dembele. Det er en god ung stamme pt., for de næste 6-7 år. Vi må håbe på, at vi lige kan tilføje et par navne mere, så vi har rygraden klar til næste generationsskifte. Denis og Dølle er boblere, men mangler lige at lave deres endelige gennembrud hos os, synes jeg.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Jeg ville elske at se de Ligt i klubben! 40 mill. mener jeg også er en fin pris, markedet taget i betragtning. Han vil som Piquenbauer også påpeger være en utrolig holdbar løsning på sigt, hans unge alder taget i betragtning.

Men var han ikke selv ude og udtale forleden at han ikke ønsker at skifte til Barca endnu, da han vægter spilletid?
Han vil immervæk være bag Pique og Umtiti i minimum én sæson endnu. For Barca ville det selvfølgelig være optimalt at han kunne nå at køres stille og roligt ind, inden Pique falder (yderligere :lol: ) i niveau.

Et centerforsvar for fremtiden bestående af Umtiti, de Ligt, Marlon, Mina lyder ikke helt tosset i mine ører :smile:
Rey Abi!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 16 gæster