Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Ronaldo is currently the joint-69th top goalscorer in the league.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af B-Freak »

Reports suggest that Cristiano Ronaldo has bet that he’ll score more than Lionel Messi this season
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Han har væddet med holdkammerater, siger rygtet. Det er måske værd at nævne i den forbindelse. :)
qepd

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Jamen det skal nok få ham til at afslutte mindre.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

- Cristiano er bedre end Messi, ja. Messi har også et utroligt talent, men som Real Madrid-fan er det kun klubbens spillere, der interesserer mig, siger Alonso til Globo Esporte.

Man kan kun elske og blive klogere af artikler med ovenstående indhold. Tak Tipsbladet.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana al vent »

emo skrev:
- Cristiano er bedre end Messi, ja. Messi har også et utroligt talent, men som Real Madrid-fan er det kun klubbens spillere, der interesserer mig, siger Alonso til Globo Esporte.

Man kan kun elske og blive klogere af artikler med ovenstående indhold. Tak Tipsbladet.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Hvis Alonso skal gøre sig forhåbninger om at blive Madrid-træner er han nødt til at sige sådan.
Jeg bløder Blaugrana

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Hov, det er altså Fernando Alonso, F1 køreren.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

DeanCassady
Indlæg: 1575
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af DeanCassady »

Han har vel stadig lov til at drømme.
Robert Zimmerman

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Starnils »

Min guilty pleasure er at være inde på Madrid-forum, når det ikke kører for dem.

Fandt lige dette citat derinde

"Cristiano Ronaldo has not made a single tackle or interception, one of only 6 out of 267 players in the Spanish League this season who have played over 100 minutes(4 are goalkeepers and the one other outfield player has not started a match)."
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af !Option »

Starnils skrev:Min guilty pleasure er at være inde på Madrid-forum, når det ikke kører for dem.

Fandt lige dette citat derinde

"Cristiano Ronaldo has not made a single tackle or interception, one of only 6 out of 267 players in the Spanish League this season who have played over 100 minutes(4 are goalkeepers and the one other outfield player has not started a match)."
Tror der er en del som har den samme last som dig :lol:
Rey Abi!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Jeg tjekker Madridistas før fcb.dk pt. Det er balsam for sjælen.
FACT: Cristiano Ronaldo has had more children (3) in the last 5 months, than goals scored in La Liga (1).
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... ld/6923023

Hahaha, hold kæft en taber man, hvis det her er sandt. "En sand leder". Det var, hvad folk kaldte hma, da Portugal vandt EM.

Elsker især sætningen: "Derefter skulle portugiserens vrede have rettet sig mod særligt Luka Modric Isco og Marco Asensio, som ikke afleverede bolden ofte nok efter Ronaldos smag."

Flot at vende sin vrede imod Modric og Isco, når de to har meget, meget stor andel i Ronaldos to seneste The Best og Balon D'Or. Faktisk er de den direkte grund til, at Ronaldo stadigvæk får anerkendelse, selvom han ikke har været spillemæssig god siden 2011.

Kæft en klovn.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tello »

Og Asensio. What a reception. Kan huske hvordan Ronnie tog i mod Messi, og hvordan Messi tog i mod Neymar. Så er der Ronaldo, #thebest, som sviner Asensio [emoji1]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Og Asensio. What a reception. Kan huske hvordan Ronnie tog i mod Messi, og hvordan Messi tog i mod Neymar. Så er der Ronaldo, #thebest, som sviner Asensio [emoji1]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Han er sgu en sand leder og en ægte holdkammerat. Det ses jo, hvordan han altid jubler, når holdkammeraterne scorer.

Der er jo vitterlig et eller andet galt oppe i Cristianos hoved.

Jeg har set historiske spillere som Zidane, Ronaldinho, Iniesta, Messi, Xavi, Den rigtige Ronaldo, Andrea Pirlo, Paul Scholes, van Nistelrooy, Ryan Giggs, Raul, Baggio, Batistuta, Shevchenko, Drogba, Lampard, Gerrard, Henry, Bergkamp, Eto'o. ALle sammen som var på toppen af verden, og de jublede alle sammen over holdkammeraternes successer.

Cristiano er jo syg. Jeg æder ikke den der med, at det er fordi, han er en vinder og har en indædt vindermentalitet. Det har alle de der, jeg har nævnt i den grad også. Han er forskruet oppe i hovedet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Kilden er Diario Gol. Lad nu være med at tage dem seriøst.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster