VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Cornelius fra start? Hvad tænker manden på? Jeg fortryder i hvert fald ikke, at jeg så Interstellar i stedet for en kedelig dansk landskamp!

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17773
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: VM 2018

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:Cornelius fra start? Hvad tænker manden på? Jeg fortryder i hvert fald ikke, at jeg så Interstellar i stedet for en kedelig dansk landskamp!

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
How u know, at den var kedelig, hvis ikke du så den?

Vi var ok gode I første halvleg, fart i bolden, skaber to chancer på nogle irske fejl. Anden halvleg, var lal.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:
Blaugrana92 skrev:Cornelius fra start? Hvad tænker manden på? Jeg fortryder i hvert fald ikke, at jeg så Interstellar i stedet for en kedelig dansk landskamp!

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
How u know, at den var kedelig, hvis ikke du så den?

Vi var ok gode I første halvleg, fart i bolden, skaber to chancer på nogle irske fejl. Anden halvleg, var lal.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Fordi det var et dansk hold med Andreas Cornelius og William Kvist fra start.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

FCBSOCI
Indlæg: 2459
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1182 gange
Blevet takket: 531 gange

Re: VM 2018

Indlæg af FCBSOCI »

Efter at have set Danmark mod Irland har jeg ændret mening. Selv på Barcas dårligste dage er de lysår mere spændende at se på end den gang tonser fodbold DK og Irland præsterede. Det lignede en gang kick and rush fra sådan cirka den femte bedste række i England.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5440
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 570 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:
emo skrev:
Blaugrana92 skrev:Cornelius fra start? Hvad tænker manden på? Jeg fortryder i hvert fald ikke, at jeg så Interstellar i stedet for en kedelig dansk landskamp!

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
How u know, at den var kedelig, hvis ikke du så den?

Vi var ok gode I første halvleg, fart i bolden, skaber to chancer på nogle irske fejl. Anden halvleg, var lal.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Fordi det var et dansk hold med Andreas Cornelius og William Kvist fra start.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Interstellar er 65/45 genial... de 45 % der trækker ned er alt det græde fis, og så slutningen hvor han ser sin datter igen... plus den lidt letkøbte forklaring på bøgerne der bevægede sig på værelset.

Ellers fuldstændig genial film... især Matt Damons rolle var superb!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:
Blaugrana92 skrev:
emo skrev:
Blaugrana92 skrev:Cornelius fra start? Hvad tænker manden på? Jeg fortryder i hvert fald ikke, at jeg så Interstellar i stedet for en kedelig dansk landskamp!

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
How u know, at den var kedelig, hvis ikke du så den?

Vi var ok gode I første halvleg, fart i bolden, skaber to chancer på nogle irske fejl. Anden halvleg, var lal.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Fordi det var et dansk hold med Andreas Cornelius og William Kvist fra start.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Interstellar er 65/45 genial... de 45 % der trækker ned er alt det græde fis, og så slutningen hvor han ser sin datter igen... plus den lidt letkøbte forklaring på bøgerne der bevægede sig på værelset.

Ellers fuldstændig genial film... især Matt Damons rolle var superb!
Det trækker også ned, at du har svært ved opdele 100 procent rigtigt, mate.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Åge Hareide er en uddateret dinosaur af værste skuffe. Manden må være senil eller ikke vide, at man i 2017 kan indsamle kampe fra modstandernes tidlgiere kampe.

Hvordan fanden går man ind til en kamp mod en flok irer og spiller langsomt og med 500 lange bolde og høje indlæg dybt fra banen? Er Hareide så fucking dum, at hna ikke har gjort sit hjemmearbejde ordentligt?

Hvordan fanden kan Cornelius starte inde som kant, når manden ikke engang kan finde ud af at sætte en mand, eller værst af alt ,bare løbe 5 meter med en bold i en okay fart? Hvorfor overlappede ikke en eneste back? Hvorfor er Kvist landsholdsspiller? Hvorfor negligerer du en af PRemier Leagues mest produktive spillere i Eriksen ved at sparke bolde over hans hoved i stedet for at spille på hans forcer, som er at se spillet og stikningerne?

Håber fandme Danmark ryger ud, så fjeldaben bliver sparket ud. En skandaløst præstation, men værst af alt, decideret håbløst taktik, at ud går ind til en kamp mod Irland og spiller med høje bolde. Selv en senil kan se, at det er da det dummeste du gør imod dem.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5440
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 570 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Blaugrana92 skrev:
emo skrev:
Blaugrana92 skrev:Cornelius fra start? Hvad tænker manden på? Jeg fortryder i hvert fald ikke, at jeg så Interstellar i stedet for en kedelig dansk landskamp!

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
How u know, at den var kedelig, hvis ikke du så den?

Vi var ok gode I første halvleg, fart i bolden, skaber to chancer på nogle irske fejl. Anden halvleg, var lal.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Fordi det var et dansk hold med Andreas Cornelius og William Kvist fra start.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Interstellar er 65/45 genial... de 45 % der trækker ned er alt det græde fis, og så slutningen hvor han ser sin datter igen... plus den lidt letkøbte forklaring på bøgerne der bevægede sig på værelset.

Ellers fuldstændig genial film... især Matt Damons rolle var superb!
Det trækker også ned, at du har svært ved opdele 100 procent rigtigt, mate.
Hvem siger 100% ? I jylland er alt 110%

Kom nu ind i virkligheden
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana al vent
Indlæg: 521
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana al vent »

Argentina er min ubetingede favorit til at tage titlen. Og hvordan det? De spiller utrolig svingende, de er afhængig af en offensiv som er afhængig af tilfældigheder, de har på ingen måde samme harmoni som nogen af de andre store landshold. Men til gengæld er de Argentina. De har nået 3 ud af de 3 seneste finaler. De er noget nær umulige at slå når det virkeligt gælder! At man taber VM 4 minutter inden en straffesparkskonkurrence og Copa America i straffekonkurrence siger noget om hvor mange marginaler man skal have med sig, for at slå lige netop det hold. Når du kigger på forsvarskæden skal du have din wikipedia-side klar for at vide hvor de spiller, men Argentina som hold har bare en fighterindstilling som gør, at man ikke behøver at have verdens bedste forsvar for at nå langt. Og så har de selvfølgelig Messi. Uanset hvor god eller dårlig en kamp han spiller, så skal et hold altid være opmærksom på lige netop ham. Dette gør det svært at forberede sig på Argentina som modstander. Uanset hvor langt ned et hold som fx Tyskland eller Spanien ville få Argentina ned at stå, så ved man det hurtigt kan gå den anden vej, med Messi og co på banen. Argentinas eneste svaghed er deres træners eventuelle valg. Lad nu forhelvede Higuain blive hjemme og spil med folk som Dybala og Agüero som er langt bedre til at spille i de små rum. Med Mascherano som forsvarsgeneral, Messi som komponist for den rette offensiv, lidt lodtrækningsheld, marginalerne med sig hele vejen og en varm Sergio Romero, så tror jeg Messi kan stå med VM-trofæet over hovedet til sommer. Man har vel lov at håbe.
Jeg bløder Blaugrana

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:Cornelius fra start? Hvad tænker manden på?
Han tænker nok tilbage på kampen mod Polen, hvor netop Cornelius var en fremragende target-mand for det danske spil. Cornelius gjorde det ret godt, men istedet Nikolaj Jørgensen var en skændsel. Han lavede stortset ikke én god aktion hele kampen.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Blaugrana al vent skrev:Argentina er min ubetingede favorit til at tage titlen. Og hvordan det? De spiller utrolig svingende, de er afhængig af en offensiv som er afhængig af tilfældigheder, de har på ingen måde samme harmoni som nogen af de andre store landshold. Men til gengæld er de Argentina. De har nået 3 ud af de 3 seneste finaler. De er noget nær umulige at slå når det virkeligt gælder! At man taber VM 4 minutter inden en straffesparkskonkurrence og Copa America i straffekonkurrence siger noget om hvor mange marginaler man skal have med sig, for at slå lige netop det hold. Når du kigger på forsvarskæden skal du have din wikipedia-side klar for at vide hvor de spiller, men Argentina som hold har bare en fighterindstilling som gør, at man ikke behøver at have verdens bedste forsvar for at nå langt. Og så har de selvfølgelig Messi. Uanset hvor god eller dårlig en kamp han spiller, så skal et hold altid være opmærksom på lige netop ham. Dette gør det svært at forberede sig på Argentina som modstander. Uanset hvor langt ned et hold som fx Tyskland eller Spanien ville få Argentina ned at stå, så ved man det hurtigt kan gå den anden vej, med Messi og co på banen. Argentinas eneste svaghed er deres træners eventuelle valg. Lad nu forhelvede Higuain blive hjemme og spil med folk som Dybala og Agüero som er langt bedre til at spille i de små rum. Med Mascherano som forsvarsgeneral, Messi som komponist for den rette offensiv, lidt lodtrækningsheld, marginalerne med sig hele vejen og en varm Sergio Romero, så tror jeg Messi kan stå med VM-trofæet over hovedet til sommer. Man har vel lov at håbe.
De har intet vundet fordi de øvrige offensive spillere er pivhamrende ringe. Se bare Fatgiuan. Messi giver dem alt, men de brænder det hele væk.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Panjyak30
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 1:04 am
Har takket: 1 gang

Re: VM 2018

Indlæg af Panjyak30 »

nogen der har god streaming til aftens kamp mellem Italian og sverige. på forhånd tak.

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Gnomitz »

Panjyak30 skrev:nogen der har god streaming til aftens kamp mellem Italian og sverige. på forhånd tak.

Her er der i hvert fald nogle muligheder.

Sendt fra min ALE-L21 med Tapatalk
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Storken »

Det er helt fantastisk at høre italienerne skråle deres nationalsang.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Starnils »

Der er virkelig fart på Italien v Sverige!
Kom så Sverige!
Socio. no. 54.257

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster