Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Alexis vil ikke være dårlig at få tilbage..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:Alexis vil ikke være dårlig at få tilbage..
Leon Goretzka, Jose Gimenez, Alexis Sanchez, Ander Herrera, Daley Blind, Joao Moutinho,

6 spillere, der alle sammen har niveauet til at kunne spille for os. Især en som Blind ville være en fantastis breddespiller og vel nok måske Uniteds stærkeste pasningsspiller og er fleksibel. Eneste minus er hans fart, men han har virkelig en høj fodbold IQ, virkelig gode pasninger, og kan spille venstre back, midterforsvar og 6'eren uden problemer.

Herrera og Goretzka. To dynamiske spillere, der opererer felt til felt, hvor Goretzka måske er lidt mere fysisk anlagt i sit spil end Herrera.

Alexis er Alexis. Gimenez er en fin backup, men han er venstrebenet, så det ville betyde konkurrence til Umtiti, som er pt. urørlig i vores trup. Endelig Moutinho. Jeg synes han er en virkelig dygtig spiller, som af mærkelige årsager ikke har spillet for en større klub end Monaco og var lidt bænkevarmer. Måske er han mentalt ikke så skarp, men synes han er utrolig dygtig på bolden især.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blind?

Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

João Moutinho er 31 år, og har fået mindre og mindre spilletid de sidste tre. Det ville da være fuldkommen idiotisk, at hente endnu en midtbanespiller, hvis han er i den alder og har vist tegn på dalende niveau de sidste sæsoner.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:Blind?

Billede
Ja, Blind. Se kampe med ham. Han var en af Uniteds bedste i van Gaals sidste sæson, hvor han spillede centerback og bl.a. lukkede et hurtigt og fysisk monster som Lukaku ned i deres kampe mod Everton. Han har spilelt fantastisk kampe som venstreback/venstre wingback, og som 6'er er han utrolig god på bolden, forudseende og dygtig taktisk forståelse for spillet og hurtig i sine afleveringer til at igangsætte ting.

Så ja, Daley Blind.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

What do the knights who ask for a shrubbery say?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

SpillerSomMESSI skrev:What do the knights who ask for a shrubbery say?
Ni?

:glad:

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Snak om at Leon Goretzka har besøgt os i dag og at aftalen skulle være på plads, efter denne sæson.

Hvis det ikke allerede er blevet nævnt herinde :cool:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... er/6898100

Goretzka har været i Barcelona og fået privat tour i klubben. Håber vi henter ham og får solgt Gomes! Det ville være god forretning.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Ideén med Blind i Barca, er da i sig selv ikke så tosset. Jeg husker, at jeg var ret imponeret til VM-slutrunden i 14, og på Lvg’s United hold. Hans besidder mange af de ting man søger i Barca, og gør disse ting rigtig godt. Jeg kunne for eksempel især godt forestille ham som en aflaster for Busquets her og der. Og måske af og til i midterforsvaret mod svagere hold. Han er sgu en meget god boldspiller. Det sker så bare ikke, grundet hans alder osv.. Ander Herrera derimod, jeg forstår ikke hvad folk ser i ham. I de United kampe jeg har set i denne sæson, ligner det sgu at han passer perfekt til det engelske, løber en masse forgæves løb, dumme frispark, en typisk PL-boldflytter.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:João Moutinho er 31 år, og har fået mindre og mindre spilletid de sidste tre. Det ville da være fuldkommen idiotisk, at hente endnu en midtbanespiller, hvis han er i den alder og har vist tegn på dalende niveau de sidste sæsoner.
Lol, troede lige et sekund, at Moutinho var 89'er. My bad.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Ideén med Blind i Barca, er da i sig selv ikke så tosset. Jeg husker, at jeg var ret imponeret til VM-slutrunden i 14, og på Lvg’s United hold. Hans besidder mange af de ting man søger i Barca, og gør disse ting rigtig godt. Jeg kunne for eksempel især godt forestille ham som en aflaster for Busquets her og der. Og måske af og til i midterforsvaret mod svagere hold. Han er sgu en meget god boldspiller. Det sker så bare ikke, grundet hans alder osv.. Ander Herrera derimod, jeg forstår ikke hvad folk ser i ham. I de United kampe jeg har set i denne sæson, ligner det sgu at han passer perfekt til det engelske, løber en masse forgæves løb, dumme frispark, en typisk PL-boldflytter.

Præcis. Man har virkelig ikke set no ktil Blind, hvis man ikke kan anerkende mandens gode boldomgang, sans for positionering, forudseenhed og gode afleveringer samt fleksibilitet. Han er lige præcis en spiller, de rville passe Barca-filosofien godt med hans gode teknik og pasninger.

Han ville også være rigtig godt i en 3-4-3, da han både kan tage wingbacken, og han kan tage plads i midterforsvaret og skubbe op som ekstra CM, hvis der skal lægges pres. Alt i alt, en meget, meget brugbar spiller.

Herrera? Han har været katastrofalt ringe, men i sidste sæson var han virkelig god for United. Det virker dog til, at det er mere Mourinhos taktiske rigide system end Herrera selv, der har ændret ham til en boldflytter. Herrera i Bilbao var jo ikke sådan, og under LVG var Herrera god til at bidrage i begge ender.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Nej tak til Leon Goretzka selv om han skulle være gratis, gider ikke have flere store og fysiske spillere der har store bevægelser, men mindre det er til CB pladsen.

Så meget hellere ham Max Meyer, han ligner mere en "Barca type" (Meget teknisk, pasnings stærk, kreativ og hurtige bevægelser) som jeg synes vi hellere skal gå efter. Men med denne ledelse så er en spiller som Goretzka jo lige i deres smag :roll:

Har ikke set noget af dem spille ud over Youtube, men spiller type vil jeg hellere satse på Meyer frem for Goretzka.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Robert var angiveligt på Wembley i onsdags og se Eriksen spille mod Real.

Jeg vil faktisk hellere have ham end Coutinho. Alene af den grund, at jeg ikke mener, at Coutinho som kant er den type, vi har brug for, da vi har brug for hurtige dybdeløbere a la en David Villa, som skal nyde godt af Messis arbejde som falsk 9'er, og som CM er Coutinho ikke konsistent eller fodboldklog nok i forhold til Eriksen. Læg dertil, at Eriksne arbejder stenhårdt uden bold også og er en fantastisk dødboldsskytte.

Eneste problem jeg har med Eriksen er, at han sommetider forsvinder lidt, men de sidste 12 måneder har han rykket sig gevaldigt på det punkt IMO. Men han mangler stadigvæk et step, før jeg falder helt bagover, men i forhold til, hvis det er enten Coutinho eller Eriksen, så vil jeg helelre have Eriksen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster