Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe jeg kunne faktisk godt se det lige da han sagde det. Nu snakker jeg ikke generelt men den måde winks gled forbi modstanderen var sgu ret ini.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Mourinho er seriøst den mest overvurderet træner. De er hjemme på Old Trafford, men tør ikke tage tage chancer mod Tottenham, der mangler deres bedste spiller.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:Mourinho er seriøst den mest overvurderet træner. De er hjemme på Old Trafford, men tør ikke tage tage chancer mod Tottenham, der mangler deres bedste spiller.
Fuldkommen enig. HAn er en dinosaur, hvis tilgang til spillet er forældet. Han kan kun straffe modstanderens fejl, ikke skabe sit eget spil. Det er en katastrofe, at ha ner United-træner. Han er alt det, som United ikke er.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

En der har en liste over Uniteds top 6 kampe under Mourinho? Jeg tror man var blevet rig, hvis man havde oddset på 0-0 i de kampe.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Jeg følte mig egentlig perfekt udhvilet, men præsterede alligevel at falde i søvn i første halvleg.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Mølby kaldte lige Martial og Lukaku nogle af verdens bedste angribere.

Okay, mate.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

MessiPogba skrev:Mølby kaldte lige Martial og Lukaku nogle af verdens bedste angribere.

Okay, mate.
Han har da halvt ret.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:
MessiPogba skrev:Mølby kaldte lige Martial og Lukaku nogle af verdens bedste angribere.

Okay, mate.
Han har da halvt ret.
Lukaku er rigtig dygitg, men synes aldrig du kan være blandt verdens bedste angribere, når du inditl videre ikke har spillet i CL og vist dig frem der. Denne sæson er hans første. Derudover har Lukaku ofte forsvundet i de store kampe. Både her for United men også i Everton. Han har dog i den grad potentialet til at blive det, men han er slet ikke i det selskab i nu som Lewandowski, Cavani, Suarez inden han blev uduelig, Aubameyang, Messi, Ronaldo, Aguero, Zlatan, en halvt Costa, Griezmann, Dybala.

Martial har også potentialet, menhan er simpelthen for ringe en afslutter pt. synes jeg. Han kan stadigvæk ikke sparke en rent vrist. Tager du hans inderside fra ham, så kan han ikke afslutte.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

Seriøst, så lang en optakt til Liverpool - Huddersfield? Og en analyse af Wagner vs. Klopp? Hvad er det lige, Zidane mod Valverde, eller? Også endda på 6'eren, mens vi får Tv3 Sport 2 [emoji57]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Seriøst, så lang en optakt til Liverpool - Huddersfield? Og en analyse af Wagner vs. Klopp? Hvad er det lige, Zidane mod Valverde, eller? Også endda på 6'eren, mens vi får Tv3 Sport 2 [emoji57]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Premier League er verdens bedste liga jo (Jf. fjolser).

La Liga burde i stedet virkelig forsøge at hente de marketingsfolk og andre dygtig emennesker, som har brandet den liga, som de har med alle de TV-penge, der flyder i den liga. Forestil jer La Liga med alle de penge, der roder rundt i PL. Det ville være endnu bedre.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Tello skrev:Seriøst, så lang en optakt til Liverpool - Huddersfield? Og en analyse af Wagner vs. Klopp? Hvad er det lige, Zidane mod Valverde, eller? Også endda på 6'eren, mens vi får Tv3 Sport 2 [emoji57]
Jeg synes egentlig Wagner vs Klopp er et interessant matchup. Deres stil minder meget om hinanden, men det er et tophold mod bundhold.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Storken skrev:En der har en liste over Uniteds top 6 kampe under Mourinho? Jeg tror man var blevet rig, hvis man havde oddset på 0-0 i de kampe.
I Mourinhos seneste 10 udekampe mod top 6 er Mourinhos hold gået fra banen uden mål 8 gange. 5 gange 0-0 og 5 nederlag. På hjemmebane ser det dog lidt bedre ud.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:Seriøst, så lang en optakt til Liverpool - Huddersfield? Og en analyse af Wagner vs. Klopp? Hvad er det lige, Zidane mod Valverde, eller? Også endda på 6'eren, mens vi får Tv3 Sport 2 [emoji57]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Premier League er verdens bedste liga jo (Jf. fjolser).

La Liga burde i stedet virkelig forsøge at hente de marketingsfolk og andre dygtig emennesker, som har brandet den liga, som de har med alle de TV-penge, der flyder i den liga. Forestil jer La Liga med alle de penge, der roder rundt i PL. Det ville være endnu bedre.
Det ville La Liga ikke kunne finde ud af. Tebas har travlt med andre ting. Men jo, de penge ville kunne gøre gavn!

Man må dog beundre, at der næsten altid er vanvittig stemning på stadion i PL. Det savner jeg nogle gange i La Liga.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

Storken skrev:
Tello skrev:Seriøst, så lang en optakt til Liverpool - Huddersfield? Og en analyse af Wagner vs. Klopp? Hvad er det lige, Zidane mod Valverde, eller? Også endda på 6'eren, mens vi får Tv3 Sport 2 [emoji57]
Jeg synes egentlig Wagner vs Klopp er et interessant matchup. Deres stil minder meget om hinanden, men det er et tophold mod bundhold.
Det er top mod bund, og det er nok interessant, men hvad så med Valverde mod sin tidligere klub? På San Mamés, med et hold fra Baskerlandet og et andet fra Catalonien, det er mindst lige så interessant. Nope, vi får Eurosport 2.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Jeg har ondt af dem, der havde oddset på 0-0 ved halvleg i Watford vs Stoke. Der har kun været et eneste skud i kampen, hvilket var et skud uden for feltet af Stoke. Det skud gik ikke dog i mål.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster