21/10 FC Barcelona - Malaga

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Goaaal »

Spillet er ikke super nej. Jeg påpeger bare at jeg synes det er mærkværdigt at ville afskedige Valverde. Hvad skal han gøre? Holdet kører sine point langt mere sikkert hjem end under lucho, til trods for at spillermaterialet er dårligere. Jeg er imponeret over Valverde.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Blaugrana92 »

Goaaal skrev:26-3 målscore og 2 point fra max mulige point. Det med et hold de fleste havde brugt hele sommeren på at tale i krise. Det er vidst helt ok.
Resultaterne er gode, men hvis jeg gad se sådan noget fodbold her uge ind og uge ud, så var jeg fan af Atlético eller Chelsea i stedet for Barcelona.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af OliverDK »

Goaaal skrev:Spillet er ikke super nej. Jeg påpeger bare at jeg synes det er mærkværdigt at ville afskedige Valverde. Hvad skal han gøre? Holdet kører sine point langt mere sikkert hjem end under lucho, til trods for at spillermaterialet er dårligere. Jeg er imponeret over Valverde.
Hvad er du imponeret over? Udover resultaterne.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Har næsten alle herinde glemt, hvordan det var at se Barca inden 2009? Der fokuseres godt nok meget på det negative.
qepd

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Blaugrana92 »

Goaaal skrev:Spillet er ikke super nej. Jeg påpeger bare at jeg synes det er mærkværdigt at ville afskedige Valverde. Hvad skal han gøre? Holdet kører sine point langt mere sikkert hjem end under lucho, til trods for at spillermaterialet er dårligere. Jeg er imponeret over Valverde.
Ja, hvis du sammenligner med Luchos sidste halvandet år. Luchos Barcelona - især i hans første sæson - var langt, langt, langt bedre spillende end vi er nu, og resultaterne var på ingen måde ringere.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14992
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1683 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Lopezzz »

Ved ikke hvorfor men lige nu nyder jeg den bedste mål i min tid. Måske fordi jeg sidder med en som kan ikke lide Messi eller fordi jeg er wasted :cool:

Messi er kongen

phpBB [video]
MDCCCXCIX

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

OliverDK skrev:
Goaaal skrev:Spillet er ikke super nej. Jeg påpeger bare at jeg synes det er mærkværdigt at ville afskedige Valverde. Hvad skal han gøre? Holdet kører sine point langt mere sikkert hjem end under lucho, til trods for at spillermaterialet er dårligere. Jeg er imponeret over Valverde.
Hvad er du imponeret over? Udover resultaterne.
At vi kører vores point langt mere sikkert hjem end under Lucho, til trods for at spillermaterialet er dårligere. Kunne man bl.a. gætte på.
qepd

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Goaaal »

Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:26-3 målscore og 2 point fra max mulige point. Det med et hold de fleste havde brugt hele sommeren på at tale i krise. Det er vidst helt ok.
Resultaterne er gode, men hvis jeg gad se sådan noget fodbold her uge ind og uge ud, så var jeg fan af Atlético eller Chelsea i stedet for Barcelona.
Det kan du jo takke bestyrelsen for, altså det kedelige spil. Kreativiteten skulle løses ved transfers. Det tror jeg at de fleste kunne blive enige om. Blev det det? Nej. Jeg hader også at Barca spiller sådan her. Men Fuck jeg elsker at Valverde har strammet defensiven op, så vi rent faktisk stadig har mulighed for at vinde ligaen i år.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5476
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Messi tsk, tsk...
http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ol-6370432

phpBB [video]
Senest rettet af SpillerSomMESSI lør okt 21, 2017 10:51 pm, rettet i alt 1 gang.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af OliverDK »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
OliverDK skrev:
Goaaal skrev:Spillet er ikke super nej. Jeg påpeger bare at jeg synes det er mærkværdigt at ville afskedige Valverde. Hvad skal han gøre? Holdet kører sine point langt mere sikkert hjem end under lucho, til trods for at spillermaterialet er dårligere. Jeg er imponeret over Valverde.
Hvad er du imponeret over? Udover resultaterne.
At vi kører vores point langt mere sikkert hjem end under Lucho, til trods for at spillermaterialet er dårligere. Kunne man bl.a. gætte på.
Tak for dit input. Det var meget brugbart. Mon det er det, Valverde siger til spillerne?
"Bare kør pointene hjem mere sikkert end under Lucho, selvom I er dårligere end hans hold. Mange tak."

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Goaaal »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
OliverDK skrev:
Goaaal skrev:Spillet er ikke super nej. Jeg påpeger bare at jeg synes det er mærkværdigt at ville afskedige Valverde. Hvad skal han gøre? Holdet kører sine point langt mere sikkert hjem end under lucho, til trods for at spillermaterialet er dårligere. Jeg er imponeret over Valverde.
Hvad er du imponeret over? Udover resultaterne.
At vi kører vores point langt mere sikkert hjem end under Lucho, til trods for at spillermaterialet er dårligere. Kunne man bl.a. gætte på.
Hahaha you said it man!


Vild nok stemning herinde efter en 2-0 sejr over Malaga

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har fine chancer for at vinde ligaen i år. Som der bliver skrevet så har vi fået defensiven på plads og vi har nemmere ved at "køre" kampene hjem. Det er et plus og det skal Valverde selvfølgelig have ros for.

Men 4-4-2 offensivt går ikke. Det er noget rod. Messi får stort kun bolden når han er presset og Suarez er alt for meget på bolden. Han skal ind i boksen og slås.

På nuværende tidspunkt er jeg pisse ligeglad med rotationer. Denis osv skal nok få deres kampe. Men vi har rigeligt problemer med at vinde uden rotationer så det er ikke tidspunktet at gøre det på. Der skal simpelthen noget bedre på benene end det vi har set. Det går ikke mod de store i CL osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af OliverDK »

Kan I se, at jeg skrev "udover resultaterne"?
Ja, resultaterne er imponerende. Jeg spørger, hvad du er imponeret over ved Valverde. Hvad har han tilført holdet, som kan bringe os tilbage til at spille smuk fodbold og være verdens bedste hold igen?

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2800
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af whidgee »

Jeg savner også vores sprudlende spil, men jeg er super tilfreds med Valverde. Han har fået styr på defensiven. Suárez spiller elendigt, Dembélé er skadet og vi har ikke fået de spillere vi ville. Når vi først kommer rigtig i gang synes jeg det ser meget lovende ud. Det fantastiske er at vi vinder selvom vi ikke er i topform.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af OliverDK »

whidgee skrev:Jeg savner også vores sprudlende spil, men jeg er super tilfreds med Valverde. Han har fået styr på defensiven. Suárez spiller elendigt, Dembélé er skadet og vi har ikke fået de spillere vi ville. Når vi først kommer rigtig i gang synes jeg det ser meget lovende ud. Det fantastiske er at vi vinder selvom vi ikke er i topform.
Hvad betyder "at komme rigtigt i gang"?
Hvordan spiller vi så, når vi er kommet rigtigt i gang?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster