Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af batistuta »

Jeg har også svært ved at se hvorfor man skal udbetale en loyalitets bonus, når der er brud på netop loyaliteten. En sådan bonus gives vel både for tidligere - og fremtidig tro tjeneste. At man venter med at offentliggøre sit skifte udelukkende for at kunne høste sin "loyalitets" skifte, vidner om (for at citere Radio24syv Fodbold FM forleden) "en rigtig skidt makker, ham der". Han skal ikke have en eneste euro, og jeg er lykkelig over at vi er sluppet af med fjolset.
Barca fan siden 1986.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

Jeg håber heller ikke han får bonussen, men det kommer helt an på, hvad der er skrevet i kontrakten. Det helt absurde er, at vi har en loyalitetsbonus, der udbetales midt i et transfervindue. Det burde de simpelthen have kunne regne ud ville være potentielt problematisk på et tidspunkt.

Emilkm
Indlæg: 4
Tilmeldt: man jul 24, 2017 4:02 am
Blevet takket: 4 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Emilkm »

er jeg den eneste der savner Neymar helt vildt, tænk at vi mistede den kommende bedste spiller, måske en af de bedste i historien, når han engang slutter i sin karriere. græd i 3-4 dage efter nyheden om verdens 2 bedste spiller valgte at forlade os for en klub som OmC (olie money club) :cry: :cry: :cry:

Rivaldowski.
Indlæg: 1
Tilmeldt: søn jul 30, 2017 10:33 am

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Rivaldowski. »

Emilkm skrev:er jeg den eneste der savner Neymar helt vildt, tænk at vi mistede den kommende bedste spiller, måske en af de bedste i historien, når han engang slutter i sin karriere. græd i 3-4 dage efter nyheden om verdens 2 bedste spiller valgte at forlade os for en klub som OmC (olie money club) :cry: :cry: :cry:
Nope, savner ikke nogen løgner.

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/xavi- ... -vaek.html

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Savner ham ikke. Han gad ikke at hænge ud sammen med Leo og Lui
MDCCCXCIX

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af whidgee »

Neymar spillede dobbeltspil for at få en bonus fra Barca inden han forlod klubben. Han vidste hele sommeren at han skulle væk. Han pissede på alle Barca-fans for pengenes skyld.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af B-Freak »

Ifølge avisens oplysninger medfører Neymars ekstra privilegier blandt andet, at han personligt har hele to fysioterapeuter tilknyttet, mens medspillerne heller ikke må tackle ham hårdt under klubbens træninger.

Derudover skulle brasilianeren være fritaget for defensive pligter i kampene, mens han også har fået tilladelse til at benytte sig af tasker af sit eget mærke, mens de andre spillere må benytte sig af produkter fra klubbens officielle samarbejdspartnere.

Angiveligt skulle Neymar til næste sæson få endnu et privilegium, der giver ham ret til at sparke alle holdets straffespark og ikke som nu, hvor han deler dem med Edinson Cavani.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af ladislau »

Såfremt det med de defensive pligter er korrekt, så har PSG givet sig selv en forhindring mht at vinde CL.
Man har simpelthen intet lært af Zlatans tid i klubben.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

ladislau skrev:Såfremt det med de defensive pligter er korrekt, så har PSG givet sig selv en forhindring mht at vinde CL.
Man har simpelthen intet lært af Zlatans tid i klubben.
Vi har da vundet CL med en Messi uden defensive pligter, så hvorfor kan et hold med Neymar i spidsen da ikke? Det kræver bare, at de andre er indforstået med det.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af ladislau »

Messi har selvdisciplinen til at give den en ekstra skalle defensivt i de store kampe. Det havde Zlatan ikke så tit. Tvivler på Neymar har den, hvis holdet ikke regner med det, som hos os.
De kan også vinde den, men de har givet sig selv en forhindring, som jeg skrev.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Der er rygter om, at Neymar nu har vendt sin irritation og vrede mod Emery, da Emery bruger for meget tid på videoanalyse.

Stakkels Neymar. Emery tager jo hans tid, så han ikke kan tage ud og feste med modeller eller agere model.

Fucking krukke. Det er nok meget godt, at ha nhavde så meget respekt for Messi i Barca, at han ikke turde at lave scener, imens han var her, men hans Santos-nykker er kommet tilbage. Forkælede møgbarn.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana al vent »

Tror ikke man skal lægge for meget i de ting der skrives om Neymar. En negativ historie om ham er meget mere interessant for aviserne end de positive.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medie ... l-psg.html

Hvis sandt, så køb ham tilbage! Jeg er li'glad om han har været en torsk og pengegrisk.. han er verdens 2. bedste spiller.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Emilkm
Indlæg: 4
Tilmeldt: man jul 24, 2017 4:02 am
Blevet takket: 4 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Emilkm »

SpillerSomMESSI skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medie ... l-psg.html

Hvis sandt, så køb ham tilbage! Jeg er li'glad om han har været en torsk og pengegrisk.. han er verdens 2. bedste spiller.
Jeg er helt enig, hvis vi kan få ham tilbage, så skal vi det!
Vi ved Neymar er nr.2 lige nu, og om nogle år er han uden sammenlignen den bedste og sidste spiller der kan lave det magiske som Messi har gjort igennem de sidste 10+ år.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster