Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Dansk ekspert-niveau.

Tøfting: "Modric, Kroos og andre små, finurlige spillere".

Kroos er 1.83-1.84 m.

Det der med at have sine ting i orden, inden man siger noget på TV, det gør man ikke så meget af i Danmark, når det angår fodbold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Champions league

Indlæg af zqa »

Kom det fra manden der sagde at Simeone er overvurderet. Super.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:Kom det fra manden der sagde at Simeone er overvurderet. Super.
Ja, det er en flot kvalitet at have som træner for at spille kujonfodbold. Det kan jeg da se.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

MessiPogba skrev:
zqa skrev:Kom det fra manden der sagde at Simeone er overvurderet. Super.
Ja, det er en flot kvalitet at have som træner for at spille kujonfodbold. Det kan jeg da se.
Kender du den der teknik der hedder, at man trækker vejret dybt og tænker sig om? En gave fra mig til dig. Møs.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:
MessiPogba skrev:
zqa skrev:Kom det fra manden der sagde at Simeone er overvurderet. Super.
Ja, det er en flot kvalitet at have som træner for at spille kujonfodbold. Det kan jeg da se.
Kender du den der teknik der hedder, at man trækker vejret dybt og tænker sig om? En gave fra mig til dig. Møs.
<333333333
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Det kunne sgu være dejligt, hvis Sporting holdte resultatet hjem.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Champions league

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

zqa skrev:Kom det fra manden der sagde at Simeone er overvurderet. Super.
Det er vel en subjektiv holdning, der med nogle saglige argumenter bag kan lægge op til en fin diskussion. Overvurderet betyder ikke nødvendigvis dårlig. Det er derimod ikke rigtigt til at diskutere, at Kroos ikke er blandt de små spillere på et fodboldhold.
qepd

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Fin start af Heynckes med Bayern. To kampe, 8-0. Han virker som om, at han ved, hvordan han skal motivere sine spillere. Men lad os nu se, når de møder PSG i omkampen, hvordan Heynckes præsterer mod så dygtigt et hold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Neymar og Mbappe har godt nok allerede fundet et vildt sammenspil sammen. Skræmmende.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Cholo har vundet Apertura'en og Clausura'en med to forskellige hold. Han har vundet fem titler med Atléti og har været i to Champions League finaler med et budget, der er langt mindre end de andre europæiske storhold. Jeg har svært ved at se, hvilke argumenter man kan bringe, for at bevise at han er overvurderet.

At hans spillestil er defensivt betonet, kan knapt nok kategoriseres som noget brugbart argument. I så fald må trænere som Capello, Mourinho og Conte velsagtens også være overvurderede, hvilket hverken deres palmarès eller deres stadige ansættelse i store klubber ellers indikerer.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Champions league

Indlæg af !Option »

Blaugrana92 skrev:Cholo har vundet Apertura'en og Clausura'en med to forskellige hold. Han har vundet fem titler med Atléti og har været i to Champions League finaler med et budget, der er langt mindre end de andre europæiske storhold. Jeg har svært ved at se, hvilke argumenter man kan bringe, for at bevise at han er overvurderet.

At hans spillestil er defensivt betonet, kan knapt nok kategoriseres som noget brugbart argument. I så fald må trænere som Capello, Mourinho og Conte velsagtens også være overvurderede, hvilket hverken deres palmarès eller deres stadige ansættelse i store klubber ellers indikerer.
Enig! Uagtet hvor lidt man bryder sig om fx Simeones eller Mous spillestil, eller personlighed for den sags skyld, så kan man på ingen måde tage deres bedrifter fra dem. Mou har vundet utallige titler med flere forskellige hold, og er som du også påpeger fortsat interessant for div. topklubber. Simeones resultater taler vidst også for sig selv, især når man også tager i betragtning at hans budget er så meget lavere end fx vores eller Reals.

Jeg bryder mig personligt på ingen måde om den defensive tilgang til fodbold, men at kalde nogle af de seneste års mest succesfulde trænere for overvurderet forstår jeg simpelthen ikke. Mous personlighed er absolut heller ikke en som tiltaler mig, men det skal heller ikke tage noget fra hans evner som træner.

Omvendt har jeg egentlig et anderledes positivt indtryk af Simeone. Ja han spiller defensivt og hårdt, men lægger heller ikke skjul på at det er sådan han griber kampene an. Jeg syntes især hans kommentar op til vores seneste møde med dem er rigtig fin:
Der er forlydender om, at Atlético har ladet græsset vokse på Wanda Metropolitano, for at sænke farten i bolden og det blev Simeone bedt om at kommentere. ”Jeg er ikke gartner. Jeg er en træner der skal forberede mit hold, men når du er inviteret hjem til mig for at spise, bruger vi mit stel, mine glas og mit bestik” afsluttede han med et smil.
:lol: :lol:
Rey Abi!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Champions league

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Blaugrana92 skrev:Cholo har vundet Apertura'en og Clausura'en med to forskellige hold. Han har vundet fem titler med Atléti og har været i to Champions League finaler med et budget, der er langt mindre end de andre europæiske storhold. Jeg har svært ved at se, hvilke argumenter man kan bringe, for at bevise at han er overvurderet.

At hans spillestil er defensivt betonet, kan knapt nok kategoriseres som noget brugbart argument. I så fald må trænere som Capello, Mourinho og Conte velsagtens også være overvurderede, hvilket hverken deres palmarès eller deres stadige ansættelse i store klubber ellers indikerer.
Du argumenterer for, at han er god. Det tror jeg, de fleste er enige i.

Jeg ved ikke, om Simeone er overvurderet. Jeg tror ikke, jeg kender hans "generelle vurdering". Min pointe var bare, at zqa's sviner var lidt underlig.
qepd

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Det bemærkelsesværdigt hvor middelmådigt de spanske hold præsterer i Europa i år. Der var allerede sidste år tegn på, at den spanske dominans var på vej til at blive mindre.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Fantastisk resultat af Atletico Madrid og Simeone. 1-1 mod topholdet Qarabag, der spillede 30 minutter med en mand i undertal på egen hjemmebane.

Simeone er overvurderet. Han kan få folk til at gå i krig, men han er på ingen måder noget værdifuldt inden for fodbold. Hans hold er hovedrystende kedelige at se på og hans catenaccio-fodbold er forældet - akkurat som Conte, der endnu engang også beviser, at han ikke har bevist det store, når han både har CL og ligaen at tænke på. Fandme ringe at tabe 3-0 til Roma.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

De savner godt nok Costa i angrebet, godt for dem at han er klar i Januar. Så kan han også vise Griezmann hvordan man faktisk laver mål.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster