Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Skydefinten »

JonasV skrev:Har lige set højdepunkter. Ren gåsehud. Hvor er han magisk.
Jeg har det som om, at jeg lige er stået op til en Barca sejr over Real Madrid. Mystisk...men jeg er nok bare SÅ glad for Leo - og at han kommer med til sit sidste VM!

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:
Storken skrev:Jeg tror næsten Sampaoli ryger, selvom Argentina kvalificerer sig. Hans beslutninger er simpelthen håbløse.
Det er i hvert fald fuldkommen ude i skoven. Det er f.eks. intet, der retfærdiggør hans udskiftninger fra sidste kamp, og at man i en af de vigtigste landskampe de sidste 20 år vælger en absolutely nobody i Benedetto fremfor en europæisk spillende angriber som Icardi, giver for mig absolut ingen mening. Især fordi Benedetto angiveligt er samme type som Icardi. Icardi er lysår foran ham. Og Benedetto er selv ny på landsholdet, så det er ikke engang fordi, at han kender til holdets spil, mekanismerne og forståelse for de andre medspillere.

Det er osm om, at Sampaoli gør opgaven sværere, end den er.
Det var faktisk utroligt, at Icardi overhovedet blev udtaget. Der var alligevel en del polemik omkring episoden, hvor Icardi stjal Maxi Lopez' daværende kone. Der gik endda rygter om, at Messi ikke ville have ham på holdet grundet hans venskab med Maxi Lopez.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af DeanCassady »

Læste lige, at det er ved at være elleve måneder siden, at en anden spiller end Messi har scoret for Argentina i en turneringskamp. Det er jo direkte patetisk. Manden har ene mand spillet sig selv til VM.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Storken »

Jeg har lige opdaget, at Schweiz røg i playoff, selvom de vandt 9 ud af 10 kampe i kvalifikationen. Det er fandme en ondskabsfuld skæbne.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Jeg håber at Argentina og Portugal ender enten i samme gruppe eller i VM finalen
MDCCCXCIX

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana al vent »

Det er ikke nødvendigvis Leos sidste VM. Jeg kan selvfølgelig ikke gætte hvilke planer han selv har, men kunne forstille mig at Qatar 2022 er så stort at det kunne få ham til at fortsætte for landsholdet et VM mere :razz:
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Suarez scorede i nat. 2 gange. Ene overraskelse efter den anden.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Starnils »

Nu kommer der et spørgsmål, som højst sandsynligt deler vandende.

Rent hypotetisk - Hvis Argentina endte i VM-finalen mod Danmark, hvem ville i så heppe på?
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Starnils skrev:Nu kommer der et spørgsmål, som højst sandsynligt deler vandende.

Rent hypotetisk - Hvis Argentina endte i VM-finalen mod Danmark, hvem ville i så heppe på?
Argentina
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Tello »

Hah. Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af FCBSOCI »

B-Freak skrev:Man må sige at det var en god runde før vores vigtige kamp lørdag.

3 mål af Messi,
2 mål af Suarez
1 mål af Paulinho
Det bliver 6 mål mod Atl. Madrid, så vi vinder 6-0. Ikke dårligt.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af B-Freak »

However, according to Diario Gol, current world player of the year Cristiano Ronaldo is far from pleased with Argentina's passage into the World Cup.

The 32 year-old is said to be angered by the world's reaction to Messi's heroics, and feels everyone is backing the Argentine to win the World Cup, rather than him.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana al vent »

Starnils skrev:Nu kommer der et spørgsmål, som højst sandsynligt deler vandende.

Rent hypotetisk - Hvis Argentina endte i VM-finalen mod Danmark, hvem ville i så heppe på?
Danmark. Men det ville gøre mindre ondt at se det gå til Messi og co.
Jeg bløder Blaugrana

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

B-Freak skrev:
However, according to Diario Gol, current world player of the year Cristiano Ronaldo is far from pleased with Argentina's passage into the World Cup.

The 32 year-old is said to be angered by the world's reaction to Messi's heroics, and feels everyone is backing the Argentine to win the World Cup, rather than him.
Hold nu kæft, hvor må han have dog en lille diller, siden han kan blive sur over sådan noget.

Han er som et lille barn, der hele tiden skal bekræftes.

Han kunne jo eventuelt starte med at spille god fodbold og i det mindste præge kampe, som ikke er mod keglehold som Færørerne, Andorra og andre hold, som er for elendige ti lat være professionelle landshold og ikke være M.I.A mod Schweiz i to kampe, som var pivvigtige for Portugal.

Ronaldo er lidt ligesom hende den irriterende, man gik i gymansiet med, som fik 12-taller i alle blækregninger, som man lavede derhjemme, men når det virkelig gjaldt til terminsprøver eller eksamen, så fik hun aldrig mere end 4, og derfor ikke gjorde det, når det gjaldt, og så tuder hun foran alle.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Heartbreaker »

Det var dog et mærkeligt eksempel.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster