Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Som sagt, så tror jeg heller ikke på det. Men jeg tror, at det ikke er umuligt, PSG kunne signe både Mbappe og Cou i samme vindue. Det er godt 316 mio. euro, men det er ikke umuligt, tror jeg.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af B-Freak »

Har set det er blevet benægtet af flere medier nu. Så tror heller ikke den er rigtig.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Ialocin skrev:
Kubala skrev:Altså hvor troværdig er sådanne rygter? Jeg tvivler, at de har sådan noget; samtaler mellem to spillere. Men Cous alternativ kunne blive PSG næste sommer.
Hvor skulle Coutinho i så fald spille? Man har lige hentet to spillere, der har deres naturlige plads som OMV (Neymar og Mbappe). Derudover lejer de Mbappe for at undgå problemer med FFP, for at købe ham til en vanvittig pris næste år. De skal godt nok leve livet farligt ift. FFP, hvis de også skal hente Coutinho næste år. Og det er uden at sælge nogle af deres største profiler.

Det virker som et puslespil der ikke burde kunne gå op.
Mbappé er ikke naturlig OMV. Han er angriber med fri rolle til at løbe rundt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ialocin »

Han er angriber/venstre kant. Det kommer an på hvem der spiller de positioner i klubben, og hans eget niveau. Altså om han kan slå dem af.

Men det ændrer ikke rigtig på pointen. Der er ikke rigtig plads på PSG's hold til Coutinho, mm. man putter Neymar ind på en OMC og skipper Cavani afsted for at lade Mbappé være spidsangriber. Det virker lidt usandsynligt, men jeg har da set vildere ting.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Man må give ham ret i at Bartomeu er en joke.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Man må give ham ret i at Bartomeu er en joke.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Til dem, der ikke lige ved mere: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... ke/6809730
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/mouri ... kedet.html

For første gang er jeg enig med Mou. Men jeg undrer mig også at ingen træner eller sportschef eller klub præsident eller nogen som har magten, ingen gøre noget for at boykotte transfer markedet. I virkeligheden prisen på fodboldspillere burde være halvt så store. Faktisk endnu mindre.
Det her handler ikke om menneskets liv ffs. Det handler bare om et menneske som skifter fra en klub til en anden klub. Ja de er dygtige, de kan nogle tricks med bolden og score mål og that's it. Woooow :roll:
De mennesker som tager i krig og sætter deres liv på spil hver dag, hvad får de? De får ikke en skid.

Hvis jeg kunne bestemme så vil Neymar koste maks 25 mil, Suarez 30, Gustav 35, Messi 40.
MDCCCXCIX

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana al vent »

Kunne være fedt med markedsøkonomi i fodbold. Så var det fx holdets placering i tabellen der afgjorde din pris. Så kostede alle på Reals hold fx 50mio nu og Barca 45mio. Bare som eksempel. På den måde ville de fleste klubber have råd til spillerne, men det var udelukkende lysten til at spille for et hold der blev afgørende. Så er rigmænd med beskidte penge også fuldstændig magtesløse hvilket vil pynte på fodbold verden.

Det er selvfølgelig bare en tanke, men synes det ville være smukt hvis alle spillede for den klub de brændte for, fremfor penge. Har hørt at NBA eller noget fungerer sådan. Når pengene styrer fodbold som det gør pt så bliver det i mine øjne et problem
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af batistuta »

Hvad siger folk til Neymar i disse dage? Han begynder at vise sit sande ansigt, og der tegner sig et nærmest Cristiano Ronaldo agtigt billede. Ambitiøs eller egoist? Ronaldo har for mig altid virket som en spiller hvor ambitionerne nogle gange har taget over, og fået ham tll at virke mere egoistisk end han i virkeligheden er. Men Neymar med et sportsligt uambitiøst skifte til fransk fodbold, og nu med disse mega barnlige episoder med Cavani vidner om en kæmpe egoist. Jeg tror at det er godt at vi er kommet af med ham!
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Ja, hen over tid er jeg også overbevist om det. Uden tvivl.


Billede

Semedo. Legende fra dag 1.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

batistuta skrev:Hvad siger folk til Neymar i disse dage? Han begynder at vise sit sande ansigt, og der tegner sig et nærmest Cristiano Ronaldo agtigt billede. Ambitiøs eller egoist? Ronaldo har for mig altid virket som en spiller hvor ambitionerne nogle gange har taget over, og fået ham tll at virke mere egoistisk end han i virkeligheden er. Men Neymar med et sportsligt uambitiøst skifte til fransk fodbold, og nu med disse mega barnlige episoder med Cavani vidner om en kæmpe egoist. Jeg tror at det er godt at vi er kommet af med ham!
Han kan slet, slet, slet ikke sammenlignes med Cristiano. Cristiano er på trods af hans lidt for egoistiske træk en pragteksemplar af en sportsmand, hvad angår professionalisme og passe på sig selv. Der er Ronaldo simpelthen skabt af et andet stof end de fleste fodboldspillere.

Man ser jo nu, at Neymar er taget til London Fashion Week og drikke sig ned med modeller og Lewis Hamilton undervejs i sæsonen. Neymar er jo en festabe, der ikke kan tøjles. Den eneste grund til, at man ikke decideret så Neymars sande ansigt i Barcelona var, at han vidste udemærket, at Messi var kongen, og at hvis han trådte det mindste forbi, ville Iniesta, Xavi og Pique flå i ham og sige, at han skal have fokus på fodbolden. Han ville jo aldrig have fået lov til at tage til London Fashion Week på en mandag i løbet af sæsonen og drikke sig ned.

Nu, hvor han er kongen af Paris, så får han alt, hvad han peger på.

Neymar er i glemmebogen om 3 års tid, hvis det her fortsætter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Helt enig, det går op i hat og briller for Ney... det ville også være sket i Barca. Han har ikke selvdiciplin, fokus, eller ydmyghed.

At han ville væk er det vi på english kalder en blessing in disguise.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

SpillerSomMESSI skrev:Helt enig, det går op i hat og briller for Ney... det ville også være sket i Barca. Han har ikke selvdiciplin, fokus, eller ydmyghed.

At han ville væk er det vi på english kalder en blessing in disguise.
Det ville forklare hans skifte ned til den franske liga, hvorfor han kan spille med tømmermænd og stadig score!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Lyder lidt som en røver fra Daily Mail, men sindssygt, hvis det er sandt.

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... ons-league
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af soul_pitcher »

tv3sport.dk skrev:...udbetaling af bonussen skulle være dråben, der har fået bærret til flyde over hos Neymar.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 13 gæster