André Gomes

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

Guardiola skrev:
Kubala skrev:Hvis det ender med salg af Gomes, Paco og Digne, så må man sige, at de var nogle fiasko-handler.
Det kommer vel ret beset an på, hvad vi får for dem. Og vi må som fans også være selvkritiske. Det vindue de blev købt i, blev udråbt som en kæmpe succes, endelig fik vi den tiltrængte foryngelse og store talenter. Ak og ve
Sportsligt fiasko, ikke nødvendigvis økonomisk, hvis nu de bringer pengene ind. Jeg var så ikke imponeret af det vindue. Foryngelse, ja, men ikke meget kvalitet.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Hvis det ender med salg af Gomes, Paco og Digne, så må man sige, at de var nogle fiasko-handler.
Enig. Paco og Digne har slet ikke slået til, og nu hvor Paco ikke har tilliden hos Valverde, som jeg ser det i hvert fald, så er hans dage talte. Om Digne har tillid håber jeg stadig lidt på, for som 2.-violin har han gjort det fint - og det må vel udfylde forventingerne. Jeg mener stadig Gomes har et talent, vi ikke har set blive vist endnu. Et talent, som andre giganter er enige i i Europa, eftersom han er en eftertragtet herre. Men det virker til at han mentalt måske ikke kan magte rampelyset, som vi har i Barcelona.

Hvis ikke han gør det fornuftigt i den her sæson, med antagelsen om at han reelt får chancen og spiller på et velfungerende hold, så skal han nok desværre videre.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Tello »

Gomes + 30/40 mill for Pjanic?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Gomes + 30/40 mill for Pjanic?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ja, forhelvede, ja. 100 procent jeg ville tage imod det med kyshånd. Pjanic er en af de få CM, som er lige under verdensklasseniveauet og som er en fantastisk playmaker. Han kunne nok tage det sidste step til verdensklasseniveauet, hvis han kom til Barca med Messi og andre fantastiske spillere omkring sig og måske i et spillesystem, som ikke er så taktisk anlagt som det er i Italien og i særdeleshed hos Juventus. Plus vi også ville få en fantastisk højrebens dødboldspiller, som kan supplere med Messi.

Busquets
Pjanic - Iniesta/Denis

Det er sgu en halvvåd midtbane det der, og så gode rotationer i Denis, Paulinho og Rakitic. Alt i alt en meget kompetent midtbane og en playmaker, vi mangler i vores setup, så lidt af presset fra Messis skuldre kan forsvinde.

Martial, Pjanic, De Ligt og van Dijk til sommer, og jeg ville være ualmindelig glad. Hvis Martial er umulig (tror han er mulig, da jeg har en fidus til, at Martial snart kan blive træt af at være rotationsspiller i United, og han ikke kommer til at få de helt store kampe hos United, men det får vi at se i næste uge igen, når de møder Liverpool, hvem af ham og Rashford der starter), så Timo Werner.

Jeg forventer, vi stadigvæk har omkring 80 mio. euro fra Neymar-handlen, så har vi de obligatoriske 50-70 mio. euro i transferbudget, og så forventer jeg salg af Luis Suarez, Arda, Paco og andre. Måske kan de (pga. Suarez) høste 60-70 mio. euro ind. Så har vi 230 mio. euro at lege med. Pjanic for 40 + Gomes, De Ligt for 30-40, Martial 70-80 mio (Werner 50-60 mio euro, og van Dijk (40-50 mio. euro) = 230 mio. euro. Og hvis vi er heldige med Goretzka, så kan vi også få ham på fri, så ville det være et fantastisk vindue.

MAtS
Semedo - van Dijk - Umtiti - Alba
Busquets
Pjanic - Denis/Iniesta/Goretzka
Dembele - Messi - Martial

Det ville være et stærkt hold, og så har du en god fremtidig stamme med Pjanic, Busquets, Goretzka, van Dijk, Umtiti, MAts, Dembele og Martial, der kan tage over, når Iniesta, Pique og Messi er færdige som kulturbærere. Så behøves vi i fremtiden ikke konstant brænde mange penge af, men forhåbentligt have en meget, meget stærkt grundfundament, så vi kan gå tilbage til at implementere og tilføje La Masia-spillere som breddespillere.

/FM-mode over.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af !Option »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:Gomes + 30/40 mill for Pjanic?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
.......

/FM-mode over.
Stærk afslutning på et ellers spændende indlæg!!! :lol: :lol: :lol:
Rey Abi!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/mouri ... barca.html

Du skal være velkommen til det Hr. Urinho!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Jamial »

Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/mouri ... barca.html

Du skal være velkommen til det Hr. Urinho!
Helt enig! Gomes har været ALT ANDET end imponerende. Jeg fatter ikke, hvad Mourinho vil med ham, men mon ikke sådanne rygter kan hive prisen lidt op. Woop.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af !Option »

Jeg er lidt ambivalent omkring det må jeg sige... På den ene side er jeg helt enig i, at der har været store perioder hvor jeg har råbt og skreget af hans indsats (eller mangel på samme). Omvendt sidder jeg også bare med en eller anden fornemmelse af, at han har et stort endnu ikke udløst potentiale. Der har i min optik være klar bedring i hans performance i løbet af særligt de seneste af hans optrædner.

Jeg tror en stor del af hans skuffende tid i klubben pt kan ligges over på manglende selvtillid grundet den svære start. Det er selvfølgelig klart at man ikke kan blive ved med at give ham snor, men i denne sæson syntes jeg egentlig ikke han har præsteret dårligere end fx Denis Suarez?
Rey Abi!

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Slindj93 »

Enig^ Gomes har været bedre end Denis, men ingen af dem har været imponerende!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »



Snak om en mand der lider. Jeg håber virkelig der bliver gjort noget så han kan slippe for alle de angreb. Bevares han har ikke været god men ingen skal have det på den måde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Raman93 »

Nej, det er nok bedst for alle parter, han forlader klubben til sommer. Det lyder sgu ikke så godt med ham.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja, jeg bryder mig personligt bestemt heller ikke om ham som spiller... men det er ikke hans skyld at klubben har købt ham, det er heller ikke hans skyld at træneren bliver ved med at give ham spilletid.... at han ikke spiller bedre kan han nok heller ikke gøre meget ved qua hans begrænsede evner i forhold til at spille i Barca trøjen..

Men, det sagt, så er han jo ikke en der har gjort noget som helst,, ala taitor etc som skulle begrunde så negativ forhold til tilskuerene.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af !Option »

- Jeg har det ikke godt på banen, og jeg nyder det ikke. De første seks måneder var ret gode, men derefter ændrede tingene sig. Det er måske ikke helt det rigtige ord at bruge, men det begyndte at blive lidt af et helvede, fordi presset steg. Jeg lever fint med presset, men ikke med det, der kommer fra mig selv, siger André Gomes og fortsætter:

- Til træning føler jeg mig godt tilpas sammen med mine holdkammerater, men i kampene har jeg en dårlig følelse. Jeg tænker mange negative tanker, og jeg tænker på, hvordan jeg kan gøre det bedre. Selvom mine holdkammerater støtter mig, går det ikke, som jeg gerne vil.

- Jeg tillader ikke mig selv at slippe af med de frustrationer, jeg har, og så sker der det, at jeg slet ikke taler med nogen, jeg vil ikke forstyrre. Det er som om, at jeg føler mig flov. Det er sket mere end én gang, at jeg ikke vil forlade mit hus.
Han har ikke vist niveauet til at være fast spillende overhovedet, men med ovenstående udtalelser er det svært ikke at få ondt af manden :roll:
Rey Abi!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

Synd for ham, det er klart, men med sådanne udtalelser, så har han ikke det, der skal til for at spille i Barca, eller? Er det ikke lidt karriere graverende udtalelser?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster