Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

Flax_Generous skrev:
Storken skrev:Jeg ved godt, at du ikke har lagt seriøse overvejelser i den påstand, men du tager sandsynligvis fejl. Jeg tror de fleste føler lidt dårlig samvittighed, hvis nogle ofrer et eller andet for at hjælpe dem. Jeg ville i hvert fald hellere modtage en donation fra en milliardær end en fattig person.
Du er også lidt sær ;-)
Når man tænker på, hvad jeg ellers er blevet kaldt herinde, så er det næsten et kompliment :grin:

Jeg trøster mig samtidig ved, at mange af de største personligheder igennem tiden er blevet kaldt sære :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:Jeg har for nyligt ganske enkelt opdaget, at Ronaldo i takt med sin livstidskontrakt på en milliard dollars med Nike, nu betyder, at han har en net worth på over 1,4 milliarder dollars.

Det er fandme mange, mange, mange penge at være værd for. Det er kun LeBron James og Michael Jordan, der kan prale med at være milliarder i dollars af sportsfolk igennem tiden, og Ronaldo ligeså nu.
Man kan ikke kalde Ronaldo for milliardær, fordi han har en kontrakt, der kunne gøre ham meget rig i fremtiden.

Derudover tvivler jeg på, at LeBron James har flere penge end Tiger Woods, Michael Schumacher og Floyd Mayweather.
Når kontrakten er garanteret, så er han jo det værd. Det er jo penge, han har bevis på, at han har.

Michael Schumachers har rigtig nok haft den største årlige indtjening af alle sportsmænd, mens de var aktive sportsfolk med hans ofte over 180 mio. dollars af indtægter, men han har aldrig nået over de magiske en milliard dollars-grænsen. Ej hellere har Tiger Woods det eller Mayweather. Mayweather er god for omkring 4-500 mio. dollars, og Woods kunne nok have nået milliard-grænsen, hvis det ikke havde været for hans skandale.

Men LeBron har underskrevet den største kontrakt nogensinde, og han er derfor milliardær i dollars også, og det er Ronaldo da givetvis også af værdi. Han havde inden sin livstidskontrakt med Nike en networh på omkring de 300 mio. dollars.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:
Storken skrev:
MessiPogba skrev:Jeg har for nyligt ganske enkelt opdaget, at Ronaldo i takt med sin livstidskontrakt på en milliard dollars med Nike, nu betyder, at han har en net worth på over 1,4 milliarder dollars.

Det er fandme mange, mange, mange penge at være værd for. Det er kun LeBron James og Michael Jordan, der kan prale med at være milliarder i dollars af sportsfolk igennem tiden, og Ronaldo ligeså nu.
Man kan ikke kalde Ronaldo for milliardær, fordi han har en kontrakt, der kunne gøre ham meget rig i fremtiden.

Derudover tvivler jeg på, at LeBron James har flere penge end Tiger Woods, Michael Schumacher og Floyd Mayweather.
Når kontrakten er garanteret, så er han jo det værd. Det er jo penge, han har bevis på, at han har.

Men LeBron har underskrevet den største kontrakt nogensinde, og han er derfor milliardær i dollars også, og det er Ronaldo da givetvis også af værdi. Han havde inden sin livstidskontrakt med Nike en networh på omkring de 300 mio. dollars.
Du kan ikke tage fremtidige indtægter med, når du beregner en persons værd. Ronaldo og Lebron vil modtage pengene fra de her megakontrakter i rater over mange år i takt med at de yder en service. Pengene er dog ikke deres indtil de modtager dem. Det er stadig Nikes penge, så længe det er en fremtidig forpligtelse.

Derudover er de her kontrakter ikke skåret i sten. Hvis Ronaldo eller Lebron begår mord i morgen, så kan Nike nok slippe ud af dem. De her langvarige kontrakter er i høj grad fugle på taget.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:
Storken skrev:
MessiPogba skrev:Jeg har for nyligt ganske enkelt opdaget, at Ronaldo i takt med sin livstidskontrakt på en milliard dollars med Nike, nu betyder, at han har en net worth på over 1,4 milliarder dollars.

Det er fandme mange, mange, mange penge at være værd for. Det er kun LeBron James og Michael Jordan, der kan prale med at være milliarder i dollars af sportsfolk igennem tiden, og Ronaldo ligeså nu.
Man kan ikke kalde Ronaldo for milliardær, fordi han har en kontrakt, der kunne gøre ham meget rig i fremtiden.

Derudover tvivler jeg på, at LeBron James har flere penge end Tiger Woods, Michael Schumacher og Floyd Mayweather.
Når kontrakten er garanteret, så er han jo det værd. Det er jo penge, han har bevis på, at han har.

Men LeBron har underskrevet den største kontrakt nogensinde, og han er derfor milliardær i dollars også, og det er Ronaldo da givetvis også af værdi. Han havde inden sin livstidskontrakt med Nike en networh på omkring de 300 mio. dollars.
Du kan ikke tage fremtidige indtægter med, når du beregner en persons værd. Ronaldo og Lebron vil modtage pengene fra de her megakontrakter i rater over mange år i takt med at de yder en service. Pengene er dog ikke deres indtil de modtager dem. Det er stadig Nikes penge, så længe det er en fremtidig forpligtelse.

Derudover er de her kontrakter ikke skåret i sten. Hvis Ronaldo eller Lebron begår mord i morgen, så kan Nike nok slippe ud af dem. De her langvarige kontrakter er i høj grad fugle på taget.
Nu snakker jeg ikke om, at de har pengene, men at det er det, de er værd, heraf ordet net worth, som er betegnelsen for, hvad en person er værd, og hvor meget de er gode for. Ergo indgår de en milliard dollars i deres vurdering. Der er jo ingen af de her mennesker, der har 100 mio dollars plus stående på en konto, da man ofte medregner deres hus, biler og andre aktiver i deres beregnelse af deres værdi :)
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:Nu snakker jeg ikke om, at de har pengene, men at det er det, de er værd, heraf ordet net worth, som er betegnelsen for, hvad en person er værd, og hvor meget de er gode for. Ergo indgår de en milliard dollars i deres vurdering. Der er jo ingen af de her mennesker, der har 100 mio dollars plus stående på en konto, da man ofte medregner deres hus, biler og andre aktiver i deres beregnelse af deres værdi :)
De ejer deres hus, bil og andre aktiver. De ejer ikke Nikes penge, der om nogle år sandsynligvis bliver deres egne.

Du vil aldrig se, at Forbes medregner Ronaldos livsvarige megakontrakt i hans net worth. De kigger på kun på det han faktisk ejer minus det han skylder væk.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Han er jo ikke "det værd" fordi han sandsynligvis tjener det. Som Storken siger er det betinget af, at han opfylder sin kontrakt. Det siger jo også sig selv, at det ikke er en milliard dollars værd at "måske" få en milliard dollars.
qepd

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

Mayweather har vist tjent over en milliard siden 2006 på sine boksekampe, og det er vist uden den med Conor. Jeg ved så ikke, hvad hans net worth er.


Edit: Med Conor blev det en milliard.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:Nu snakker jeg ikke om, at de har pengene, men at det er det, de er værd, heraf ordet net worth, som er betegnelsen for, hvad en person er værd, og hvor meget de er gode for. Ergo indgår de en milliard dollars i deres vurdering. Der er jo ingen af de her mennesker, der har 100 mio dollars plus stående på en konto, da man ofte medregner deres hus, biler og andre aktiver i deres beregnelse af deres værdi :)
De ejer deres hus, bil og andre aktiver. De ejer ikke Nikes penge, der om nogle år sandsynligvis bliver deres egne.

Du vil aldrig se, at Forbes medregner Ronaldos livsvarige megakontrakt i hans net worth. De kigger på kun på det han faktisk ejer minus det han skylder væk.
Okay, du har selvfølgelig ret i, at han ikek har dem lige nu, emn på sigt vil Ronaldo være milliærder. Det er det, jeg bare prøver at sige. Det er sgu godt klaret. Hatten af, at han har formået at skabe et så stærkt et brand for ham selv.

Selv Beckham, som nok er den største fodboldpersonlighed i fodboldhistorien, hvad angår marketing og brand, skrev i sin tid under med Adidas på en livstidskontrakt på "kun" 150 mio. dollars. Men mon ikke, at han havde hevet flere penge hjem, hvis han var 25 år i dag og udnyttede muligheden bedre i dag? Det var jo mange penge dengang, han skrev under.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Mayweather har vist tjent over en milliard siden 2006 på sine boksekampe, og det er vist uden den med Conor. Jeg ved så ikke, hvad hans net worth er.


Edit: Med Conor blev det en milliard.
Mayweathers kampe har tjent oceaner af penge ind, men han har jo ikke rettighed til alle pengene, da de skal deles mellem hans selskab, tv-selskabet og den anden bokser. Mayweather net worth ligger angiveligt efter Conor-kampen på små 600 mio. dollars. Han tjente 300 mio. dollars på Conor-kampen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Mayweather har vist tjent over en milliard siden 2006 på sine boksekampe, og det er vist uden den med Conor. Jeg ved så ikke, hvad hans net worth er.


Edit: Med Conor blev det en milliard.
Mayweathers kampe har tjent oceaner af penge ind, men han har jo ikke rettighed til alle pengene, da de skal deles mellem hans selskab, tv-selskabet og den anden bokser. Mayweather net worth ligger angiveligt efter Conor-kampen på små 600 mio. dollars. Han tjente 300 mio. dollars på Conor-kampen.
Som sagt, jeg aner ikke, hvad hans reelle net worth er. Tror ingen af os gør. Og de penge er vist efter, det du er inde på, men jeg kan tage fejl.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af A$AP »




Hahah, et af flere sjove momenter på hans livevideo på instagram tidligere i dag. Der var også en der sagde han havde smukke børn, hvortil han svarer: “of course zey are beautiful, zey have my gens” med hans sjove accent.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Tankeeksperiment.

Hvor god tror I, at Ronaldo havde været, hvis han var blevet i United og aldrig skiftet til Real?

Jeg synes virkelig, at hans bedste spillemæssige år var hans sidste tre år i United og det første 1½ år i Real. Der kunne han det hele. Skabe chancer, score, være fremtrædende og skabe ting for alle. Det er som om, at hans tid i Real fik skævvridet hele hans forståelse for spilelt og den konstante sammenligning med Messi, som var fra samme liga mod historiens bedste hold i vores Pep-hold gjorde, at han så bort fra alt det spillemæssige og blot ville koncentrere sig om det statistisk målbare.

Tror virkelig, det havde været mest gavnligt, hvis Ronaldo og Messi havde domineret i hver deres liga.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Kilden er Whoscored,
Cristiano Ronaldo: Of all goalscorers in Europe's top 5 leagues this season, Ronaldo has the worst conversion rate (2.5%)


Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

#ze-best
https://ekstrabladet.dk/sport/kritisere ... du/6903864

176 dage uden at score hjemme. Kan det mon passe?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kawhi »

Skydefinten skrev:#ze-best
https://ekstrabladet.dk/sport/kritisere ... du/6903864

176 dage uden at score hjemme. Kan det mon passe?
Det lyder ikke helt forkert, hvis vi altså snakker i La Liga-sammenhæng. Så vidt jeg kan se, så scorede han sidst på Bernabeu d. 14. maj i 4-1 sejren mod Sevilla.

Siden da er han gået målløs fra banen mod Betis, Espanyol, Eibar og Las Palmas :-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 7 gæster