Gerard Piqué Bernabeu

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Skydefinten »

Han stod også og lavede fagter - det er de ikke altid pjattede med dernede.

Men krydser fingre for at han slipper, men har vist snart sparet lidt op i den sorte bog.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Kubala »

Sagde han ikke nogle kritiske ting efter CdR kampen også?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Piquénbauer »

Jo. Og der var der snak om at han muligvis ville få en karantæne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Kubala »

Hvis Pique kritiserede dommeren efter CdR, så risikerer han karantæne, selv hvis de ikke gjorde noget ved det, han sagde i går. Det hjælper dog ikke at fortsætte, når man forinden har været efter dommerne.

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Blaugrana al vent »

Pique har altid så travlt med Real Madrid. Der savner jeg sgu Puyol og de værdier han stod for. Han fokuserede på spillet og intet andet. Pique har for travlt med at "spille smart" på de sociale medier.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Vi rykker ned i næste sæson, gør vi ikke?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af A$AP »

Fra Pique og Valverde's konference lige nu.
Pique admits Barca players knew Neymar was off at Messi's wedding (June 30)
Pique: "At the wedding of Messi, Neymar already had the idea to leave Barça.
Piqué: "When I tweeted "he stays" I knew that Neymar was leaving. It was the last bullet. I tried. He got mad at me."
Piqué: "I did it to use my social media to help this club keep a player with a unique talent."
Piqué: "We can't judge Neymar. If he went for money, who wouldn't?"
Piqué: "The clubs know that Barça have 222 million and attempt to raise prices."
Piqué: "Another option would be to look at home to reinforce Neymar's departure, of course, but I'm not responsible."
Piqué: "Paying 200 million for Neymar is more or less the proportion of when Madrid paid for Figo."
Piqué: "The game is special but we know it is two legs. To concede at home will hurt us so we will have to watch them on the counter."
Piqué: "We are in good shape and confident about winning the Super Cup."
Og alligevel står vi her, i sådan en situation.

Det her er sikkert rigtigt http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... -juni.html

Neymar kan rådne op i PSG.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af batistuta »

Pique har haft en forfærdelig start på sæsonen. Jeg mener at han skal sidde på bænken de næste par kampe, og så skal Masch have chancen fra start.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af A$AP »

Ja, han har virkelig ikke set god ud. Og så skal han stoppe med at få de der skidedumme kort, fordi han prøver at score med hånden. Først mod Real Madrid i den første af de to kampe, og så kampen igår. Det er dumt, og gør bare det hele mere besværligt for ham selv i kampene, og også længere fremme i sæsonen, med hensyn til karantæner.

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Mtfisk »

batistuta skrev:Pique har haft en forfærdelig start på sæsonen. Jeg mener at han skal sidde på bænken de næste par kampe, og så skal Masch have chancen fra start.
Der er jeg uenig. Jeg ser ingen grund til at pille for meget ved de 4 bagerste, det skulle dog lige være Semedo, som jeg gerne så spillet ind på holdet asap.
Pique har ikke set godt ud i nogle situationer, men han er så vigtig en del af holdet, at ham sætter Valverde ikke lige af. Det synes jeg heller ikke han skal.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af batistuta »

Mtfisk skrev:
batistuta skrev:Pique har haft en forfærdelig start på sæsonen. Jeg mener at han skal sidde på bænken de næste par kampe, og så skal Masch have chancen fra start.
Der er jeg uenig. Jeg ser ingen grund til at pille for meget ved de 4 bagerste, det skulle dog lige være Semedo, som jeg gerne så spillet ind på holdet asap.
Pique har ikke set godt ud i nogle situationer, men han er så vigtig en del af holdet, at ham sætter Valverde ikke lige af. Det synes jeg heller ikke han skal.
Han har været taget ud af startopstillingen før som følge af dårlige præstationer. Kæmpe profiler har godt af at blive mindet om konkurrencen fra tid til anden.
Barca fan siden 1986.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af MessiPogba »

batistuta skrev:
Mtfisk skrev:
batistuta skrev:Pique har haft en forfærdelig start på sæsonen. Jeg mener at han skal sidde på bænken de næste par kampe, og så skal Masch have chancen fra start.
Der er jeg uenig. Jeg ser ingen grund til at pille for meget ved de 4 bagerste, det skulle dog lige være Semedo, som jeg gerne så spillet ind på holdet asap.
Pique har ikke set godt ud i nogle situationer, men han er så vigtig en del af holdet, at ham sætter Valverde ikke lige af. Det synes jeg heller ikke han skal.
Han har været taget ud af startopstillingen før som følge af dårlige præstationer. Kæmpe profiler har godt af at blive mindet om konkurrencen fra tid til anden.
Jeg er helt enig. Jeg er en af dem, der er meget træt af Piqué. Problemet er bare, at Marlon aner vi ikke en skid om endnu, og Mascherano er endnu ringere end Pique i forsvaret.

Pique er 30 år. Han burde være i sit livs form og den leder, som man unægteligt kunne læne sig op ad og forvente en 8/9 ud af 10 på karakterskalaen week in, week out, som man ser det med en forsvarsgeneral som Diego Godin, Bonucci. Men ak nej, det er åbenbart for meget at forlange af Pique.

Han har været skidtspillende i lang tid.

Problemet er, at de enkelte forsvarsspillere, som er høj internationalklasse er ukøbelige, og dem, der står på vippen til at kunne blive det såsom Virgil van Dijk, ja, de koster 50-60 mio. pund, og de penge tror jeg aldrig vi kommer itl at brænde af på en CB.

Så vi må bede til højere kræfter, at Marlon virkelig kan noget, ellers står vi blot med Umtiti pt., som gør det godt. Pique og Mascherano holder OL i at være ringest.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af MessiPogba »

Jeg kan ikke finde ud af at sætte Twitter-ting ind, men hvis man blot søger på Pique på Twitter, så vil man se flere videoer, hvor han efter kampen i mixed zone står og græder foran journalisterne pga. hændelserne. Han får blandt andet sagt, at han er en stolt catalaner, og dette var den sværeste kamp, han nogensinde har spillet.

Han siger også, at hvis RFEF anser Pique som et problem, så vil han stoppe omgående på det spanske landshold. Han får endvidere også sagt, at det er den sørgeliste dag i spansk historie siden Franco-tiden, og at han samtidig er stolt af Katalonien.

Visca Pique and hijo de puta madrid!
Piqué: "The board tried to suspend the game, but it wasn't possible. We debated it, but the club told us to play."

Piqué: "It has been a tough day. The images of police brutality speak for themselves. Many years ago, there was no problem."

Piqué: "Everyone has their opinion. Everyone's opinion should be respected."

Piqué: "I understand there are people in Catalunya who do not know that we have played this game."

Piqué: "I don't think the 'more than a club' motto falls for this decision. We played because the club wanted us to."

Piqué: "In Spain for many years, we had to live under Franco. Voting is a right that everyone has. It should be defended."

Piqué (crying when he said this): "I am Catalan. I feel Catalan, today more than ever. I feel proud for the people of Catalunya."

Piqué: "Over the past 7 years, we have behaved wonderfully well, without aggression. The PN and GC have caused this."

Piqué (crying when he said this): "We live in a democracy. We have a voice!"

Piqué: "If someone in the federation believes I am a problem, I will leave the Spain national team. I have no problem of doing so."
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Michman »

Pique burde være spillene præsident.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Michman »

Gerard Pique's turbulent week in the press has been capped, after reports suggested he had split up with long-time partner and pop star Shakira. :cry:
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster