1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af FCBSOCI »

Hvor længe kan vi blive ved med at spille så dårligt og stadig vinde. Nå, 31 kampe mere i ligaen med dårligt spil, men sejr alligevel er vel ok.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af JonasV »

Der er ikke meldt noget officielt ud vedr. Iniesta, vel?

Udfra hvad jeg kan læse mig til på Twitter, tyder det ikke på noget stort. Lad os håbe, han bare får en pause og ikke skal spille for Spanien.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Guardiola »

JonasV skrev:Der er ikke meldt noget officielt ud vedr. Iniesta, vel?

Udfra hvad jeg kan læse mig til på Twitter, tyder det ikke på noget stort. Lad os håbe, han bare får en pause og ikke skal spille for Spanien.
Altså, jeg synes heller ikke han så så skaldet ud igen.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Storken »

Guardiola skrev:
JonasV skrev:Der er ikke meldt noget officielt ud vedr. Iniesta, vel?

Udfra hvad jeg kan læse mig til på Twitter, tyder det ikke på noget stort. Lad os håbe, han bare får en pause og ikke skal spille for Spanien.
Altså, jeg synes heller ikke han så så skaldet ud igen.
Han har da aldrig haft særlig meget hår ;-)

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:
Guardiola skrev:
JonasV skrev:Der er ikke meldt noget officielt ud vedr. Iniesta, vel?

Udfra hvad jeg kan læse mig til på Twitter, tyder det ikke på noget stort. Lad os håbe, han bare får en pause og ikke skal spille for Spanien.
Altså, jeg synes heller ikke han så så skaldet ud igen.
Han har da aldrig haft særlig meget hår ;-)
Det er jo det. Jeg så også kun episoden for fra, så svært rigtigt at bedømme

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Lopezzz »

Lidt nyt spansklights

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af B-Freak »

Meget meget mærkelig kamp.

3 point og 2 mål af Messi er vel godkendt under så syge omstændigheder.

EDIT: Gik Suarez ud og satte sig i ren raseri? Hvis det er tilfældet er det godt nok uprofessionelt..
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

B-Freak skrev:Meget meget mærkelig kamp.

3 point og 2 mål af Messi er vel godkendt under så syge omstændigheder.

EDIT: Gik Suarez ud og satte sig i ren raseri? Hvis det er tilfældet er det godt nok uprofessionelt..
Han kom til at rive sin trøje i stykker, da han brændte i 91. minut. Så var der ikke tid til at give ham en ny inden kampen blev fløjtet af, og sejren var hjemme, så han blev bedt om bare at sidde ude.
qepd

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af B-Freak »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
B-Freak skrev:Meget meget mærkelig kamp.

3 point og 2 mål af Messi er vel godkendt under så syge omstændigheder.

EDIT: Gik Suarez ud og satte sig i ren raseri? Hvis det er tilfældet er det godt nok uprofessionelt..
Han kom til at rive sin trøje i stykker, da han brændte i 91. minut. Så var der ikke tid til at give ham en ny inden kampen blev fløjtet af, og sejren var hjemme, så han blev bedt om bare at sidde ude.
Okay, så godt han rev den i stykker, men det lignede bare han blev tøsefornærmet hehe
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

På trods af mit brugernavn skal jeg gerne være den første til at kritisere Suarez for hans præstationer i den her sæson. Men i dag så vi da endelig fremgang. Han mistede stadig bolden en hel del, men en del af hans lidt sværere afleveringer lykkedes, han lavede en fin assist, og han sparkede et fint saksespark i nettet, efter han desværre havde lavet frispark. Hans afslutninger var også lidt mere potente end de tidligere kampe. Han lugtede lidt af mål i dag, i modsætning til tidligere.
qepd

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af MessiPogba »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:På trods af mit brugernavn skal jeg gerne være den første til at kritisere Suarez for hans præstationer i den her sæson. Men i dag så vi da endelig fremgang. Han mistede stadig bolden en hel del, men en del af hans lidt sværere afleveringer lykkedes, han lavede en fin assist, og han sparkede et fint saksespark i nettet, efter han desværre havde lavet frispark. Hans afslutninger var også lidt mere potente end de tidligere kampe. Han lugtede lidt af mål i dag, i modsætning til tidligere.
Nah, jeg anser det mere som om, at Las Palmas er et keglehold med ingen power, og det var derfor Suarez måske kan have set bedre ud. Det ændrer stadigvæk ikke på, at hnas førstegangsberøringer er på niveau med en fordrukken serie 5 spiller i Lolland-Falster-seriefodbold, og hans afslutninger stadigvæk er en farce for en mand, der har det renommé og den lønpose, han hiver hjem.

Med andre ord, han var ganske enkelt for ringe.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

MessiPogba skrev:Nah, jeg anser det mere som om, at Las Palmas er et keglehold med ingen power, og det var derfor Suarez måske kan have set bedre ud. Det ændrer stadigvæk ikke på, at hnas førstegangsberøringer er på niveau med en fordrukken serie 5 spiller i Lolland-Falster-seriefodbold, og hans afslutninger stadigvæk er en farce for en mand, der har det renommé og den lønpose, han hiver hjem.

Med andre ord, han var ganske enkelt for ringe.
Fordrukken serie 5 spiller Lolland-Falster-seriefodbold? Jeg er ikke engang sikker på, jeg ved, hvad det er.

At ramme en holdkammerat, særligt med en lang aflevering, kræver vel en vis præcision og timing, uanset hvem modstanderen er. Den var der lidt af tilbage i dag. Og Las Palmas er et keglehold med ingen power? De presser nogenlunde i forsvaret, og de er ikke markant stærkere eller svagere end Girona, Getafe eller Espanyol - nok lidt svagere end Sporting Lisboa.

Der er ingen tvivl om, at Suarez har underpræsteret. Han sluttede sidste sæson dårligt, men denne sæson har været endnu værre. Jeg synes egentlig det er utroligt, at han får al kritikken og Valverde ingen. Jeg synes, Suarez bliver brugt forkert. Der kræves meget af ham i det opbyggende spil, og hans evne til at stresse og slås med forsvaret bliver ikke udnyttet ret godt. Det er som om han spiller venstre angriber, der skal søge tilbage i banen hele tiden.
qepd

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af B-Freak »

Synes at Denis Suarez spillede en god kamp og havde nogle gode aktioner.

Hans aflevering til Messi ved hans første mål er genial!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Storken »

Vi spillede utroligt nok en god kamp set ud fra expected goals. Det var især anden halvleg, hvor vi skabte mange chancer.

Billede

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Igen viser expected goals en svaghed, synes jeg. Hvis ikke chancer, der kunne have været, er talt med altså. Messis første mål må tælle som omkring 0,99. Hvis målmanden havde fået en hånd på under driblingen, havde chancen talt for 0,00. Der er ikke taget højde for sådan noget, er der?
qepd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster